jordaniv Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Ако може някой компетентен да даде мнение по въпроса дали може да се обърне волана на Каризма 1.8 ГДИ 2000г. и какво е нужно за целта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Ако може някои компетентен да даде мнение по въпроса дали може да се обърне волана на Каризма 1.8 ГДИ 2000г. и какво е нужно за целта Да, може да се обърне волана, но това е толкова сложна и скъпа операция, че е по-добре да си вземеш Каризма с нормален (ляв) волан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jazz Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Голяма разлика в шофирането с десен волан няма . Единствено се бъркат лостовете за чистачки и мигачите в първите няколко минути ако често сменяш с други коли с ляв волан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Да бе .. и на извънградско една видимост се ширнала като тръгнеш да изпреварваш че не питай .. карал съм веднъж и се чувствах като в инвалиден стол .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordaniv Публикувано 9 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2008 Да бе, много е трудно, ама за хора които нямат опит. Мен лично не ме бърка но си дойдох от Англия с колата и искам да я продам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nipece Публикувано 10 март 2009 Сподели Публикувано 10 март 2009 Голяма разлика в шофирането с десен волан няма . Единствено се бъркат лостовете за чистачки и мигачите в първите няколко минути ако често сменяш с други коли с ляв волан.И при ляв, и при десен волан-местата на лостовете за мигачи и фарове е едно и също! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jazz Публикувано 10 март 2009 Сподели Публикувано 10 март 2009 Зависи къде е произведен модела. Забелязал съм, че при японската сглобка са наобратно лостовете ( галант, някои тойоти), докато произведените в Англия са с нормално разположение. Според мен ергономически по-издържани са японските. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Абе за извън градско си вземаи спътник и той ще ти реши проблема!По-тънко ще ти излезе от смяната на волана! :icon_clap: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Ето малко по темата тук. http://www.foto.bg/data/500/medium/SP_A00341.jpg http://www.foto.bg/data/500/medium/SP_A0035.jpg http://www.foto.bg/data/500/medium/SP_A0036.jpg http://www.foto.bg/data/500/medium/SP_A0038.jpg http://www.foto.bg/data/500/medium/SP_A0039.jpg http://www.foto.bg/data/500/medium/SP_A0031.jpg http://www.foto.bg/data/500/medium/SP_A00302.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.