s01o Публикувано 1 февруари 2008 Сподели Публикувано 1 февруари 2008 След като минах със :mitsu-smiley: -"самолета" през авто-мивка, се появи едно много странно скърцане на гумено уплътнение/тампон откъм страната на предният десен макферсон? - на какво се дължи и дали е нещо за което си струва да се притеснявам? Galant 1.8 - 1996 JMBSNE52ATZ001947 4G93 Някакви идеи от какво може да е? Благодаря предварително ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 февруари 2008 Admin Сподели Публикувано 1 февруари 2008 Като въртиш волана ли скърца? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 1 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2008 Като въртиш волана ли скърца?...ами не, - забелязах че скърца постоянно когато автомобилът е в движение и се "клатушка"! Е не точно клатушка но когато минава през неравности по пътя, е много дразнещо на моменти... звукът ми причлича все едно се трият в парчета гума едно в друго или гума в нещо по-твърдо! Определено не е когато се върти волана... със сигурност не е от него. Чува се точно откъм предния десен калник и амуртесьор високо горе към капака! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 февруари 2008 Сподели Публикувано 1 февруари 2008 ...ами не, - забелязах че скърца постоянно когато автомобилът е в движение и се "клатушка"! Е не точно клатушка но когато минава през неравности по пътя, е много дразнещо на моменти... звукът ми причлича все едно се трият в парчета гума едно в друго или гума в нещо по-твърдо! Определено не е когато се върти волана... със сигурност не е от него. Чува се точно откъм предния десен калник и амуртесьор високо горе към капака!Отвори капака предния .......отиди в десния край/ калник, хвани го с две ръце и натискай/дърпай колата нагоре надолу и слушай откъде скърца............накарай друг човек да си сложи ръката на тампона на амортесьора горе и да усети дали има луфтове в тампона............ако има то това значи че скоро ще започне да трака здраво по неравности, така се получава ,защото се износва гумения тампон който продължава надолу и като се износи и удря на метал................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vevas Публикувано 2 февруари 2008 Сподели Публикувано 2 февруари 2008 ако искаш пробвай да напръскаш всички тампони /на макферсона, на окачването, на носачите, на стабилизиращата щанга/ със спрей против ръжда - може и да спре - аз имах такъв проблем след дъждовно време или напролет и първоначално спря /за около 5-6 месеца/, но след това смених тампон. Със сигурност обаче, за да разбереш я вдигни на крик и провери всички тампони, за да разбереш кой не е наред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 4 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2008 Отвори капака предния .......отиди в десния край/ калник, хвани го с две ръце и натискай/дърпай колата нагоре надолу и слушай откъде скърца............накарай друг човек да си сложи ръката на тампона на амортесьора горе и да усети дали има луфтове в тампона............ако има то това значи че скоро ще започне да трака здраво по неравности, така се получава ,защото се износва гумения тампон който продължава надолу и като се износи и удря на метал...................мой познат (обикновен монтьор) не претендиращ че разбира от Мицубиши когато сменяше вчера предните накладки ми каза че бил шарнир който можел да рециклира или да си купя нов и да го подмени!?! Кажете евентуално скъпи ли са като чарколяк и ако да, колко цифра че да знам дали е по-добре да си купя оригинални или може да се рециклира (както се изрази той) ?!? :icon_hmm: :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 февруари 2008 Сподели Публикувано 4 февруари 2008 Шарнира също може да скърца без да тропа, по конкретно на правия долен носач..............за да локализираш от къде скърца най добре е да се напръска с WD40 или някакъв друг аналог едно по едно за да можеш да го локализираш проблема от къде идва.............когато видиш от къде е , тогава се търси вариант за неговото отсраняване чрез подмяна с нов или рециклиран............Това окачване е малко по особено и затова в крайна сметка към такъв начин се прибягва за да се определи къде е проблема......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 5 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 5 февруари 2008 ...благодаря за съветите на всички, - в събота и неделя ще се ръчка за да се разбере по-обстойно и коректно кой от всичките шарнири е порблемен! ...само не разбрах, дали ако има проблем с който и да е от шарнирите - не е по добре да си купя нови и да ги подменят, отколкото да ги рециклирват? - разликата в цената каква е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 5 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 5 февруари 2008 За правия носач цената ти я писах, скъпи са горния и долния крив носач - няма отделно шарнир върви цял носач. Аз нямам доверие на рециклиране, но доста хора го практикуват и са доволни има такива и които не са доволни. Предпочитам нови части (особенно когато става въпрос за части по окачването), но имай в предвид, че голями боклуци се продават по магазините и доста хора изреваха от такива части. Аз мога да ти дам информация за оргинални, цена и дали имаме на склад, другите колеги може би ще те посъветват за алтернативите които се предлагат по магазините....ако не е проблем би ли ми казал - колко са оригиналните за горен и долен и от къде да се вземат/закупят ако се спра на това!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 февруари 2008 Admin Сподели Публикувано 5 февруари 2008 Ако не искаш (или нямаш възможност за нови) се рециклират и ако са направени добре нямат никакви проблеми с години! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 февруари 2008 Сподели Публикувано 5 февруари 2008 ...ако не е проблем би ли ми казал - колко са оригиналните за горен и долен и от къде да се вземат/закупят ако се спра на това!?По повод рециклираните шарнири - на нашите Галанти(ЕххА и ЕАхА) окачването като чели не търпи рециклиране ......опита който имам с тях е че ги правят ужасно стегнати и 1-вото нещо което е ,че ще се отрази на управлението на автомобила ,става дървено и има страничейн ефект като това че волана не се връща когато вземем завоя и го пуснем............ :icon_blush: колкото повече рециклирани детайли има ,толкова по дървено става.........втория проблем е че при рециклирането много силно ги натискат отгоре а това води до натиск на ябълката от долу на стеснението и понякога се пука, след време в някоя по сериозна дупка болта излиза от леглото и става мазало, на няколко пъти ми се е случвало да ходя да оправям такива Галанти с рециклирани носачи..............Другия момент е ако си купим от евтините по Симеон носачи, тогава пък се получава същото но по бързо стават нещата - в началото само скърцат ,идва един момент в който без никаква причина се вади болта от леглото и пак гумата те изпреварва ............ :icon_blush: Това е така ,защото ( поне по мои наблюдения) леглото е по широко в долната част на отвора ,там откъдето изллиза болта а вътре оставя само ябълката..........Разбира се при рециклираните не винаги е така, зависи кой го рециклира ,аз бях доволен от Жан, но сега ги развали тотало и вече не ходя там, има още един човек който ги рециклира ,казват му клюна и е до италианеца ( на бившия бул. Комунистически манифест) в красна поляна и овча купел.........С други думи моите заключения са - при прав долен носач - нов , при крив долен носач - рециклиране...........така поне аз правя.........за горните си има отделно шарнири ...........които се сменят като се набива в леглото на носача и се застопорява със зегерка...........отгоре се монтира новия маншон ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 февруари 2008 Admin Сподели Публикувано 5 февруари 2008 Когато са ужасно стегнати преди да се сложат се разпускат малко с гайковърт и стават идеално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.