Dodoto Публикувано 25 януари 2008 Сподели Публикувано 25 януари 2008 Здравейте ! Това ми е първия пост в този форум защото скоро се сдобих със Space Star 1.9 DID Обаче имам проблем , защото нямам никакво ръководство за обслужване и не мога да намеря никъде . Знам че трябва да се смени ангренажен ремък и ролки на 100 000 . Тя е на точно толкова . Ходих в един сервиз . Искат ми 330 лв за ангренажен комплект и работата . Нормална ли е тази цена ? И понже тук всички са собственици на Mitsubishi , препоръчайте ми добър сервиз във Варна , като имате предвид че двигателя е на Рено . Посъветвайте ме и какво още трябва да сменя . Благодаря предварително за съветите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JMitev Публикувано 26 януари 2008 Сподели Публикувано 26 януари 2008 Здравейте ! Това ми е първия пост в този форум защото скоро се сдобих със Space Star 1.9 DID Обаче имам проблем , защото нямам никакво ръководство за обслужване и не мога да намеря никъде . Знам че трябва да се смени ангренажен ремък и ролки на 100 000 . Тя е на точно толкова . Ходих в един сервиз . Искат ми 330 лв за ангренажен комплект и работата . Нормална ли е тази цена ? И понже тук всички са собственици на Mitsubishi , препоръчайте ми добър сервиз във Варна , като имате предвид че двигателя е на Рено . Посъветвайте ме и какво още трябва да сменя . Благодаря предварително за съветите И на мен ми е първо включване във форума, но преди да се включа съм прочел всичко което ме интерисува. Ако цениш труда на останалите първо прочети всички теми. Всичко важно е вече написано и след това питай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dodoto Публикувано 26 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2008 И на мен ми е първо включване във форума, но преди да се включа съм прочел всичко което ме интерисува. Ако цениш труда на останалите първо прочети всички теми. Всичко важно е вече написано и след това питай. Просто ми оказа неоценима помощ . Благодаря то от все сърце . Абе ако всичко беше написано хич нямаше и да питам .Аман от такива разбирковци , които са прехвърлили 3 мнения и вече дават толкова компетентни отговори . Ами като не можеш да отговориш по добре си мълчи . Имам конкретен въпрос за специфичен модел , двигател и цени . Това е форум все пак. Който може и има какво да сподели и има някаво мнение ще помогне . Като толкова си се изучил отговори на въпросите . Дай да видим ръководството дето си го намерил ? Кажи за какви цени си сменил ангренажен комплект на Space Star 1.9 DID ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 Прочети Библията , Под игото , цялата народна библиотека и след това питай тука щото такива са правилата на зубрачите , ако не ти харесва , надявай ся някой по разбран да ти прочете съобщението .За съжаление нямам си представа от това за което питаш, но моля ако някой знае да пише или да прати "линк" а не да философства и да казва да се чете, че аман от такива професори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dodoto Публикувано 31 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2008 Здравейте ! не знам дали ще от полза поста ми на някой , защото съм пълен лаик , но информативно за сравнение може и да стане. Смених ремъка и ролката за 210лв . 140 лв за матариялите и 70 лв труд . Ремъка е същата марка като оргиналния , но убийте ме не мога да си спомня как се казваше Смених и маслото филтъра за 66лв като сложих полусинтетика 10W40 на ELF . Пое 3.5 литра , като ми остана литър и нещо защото тубата беше 5 л. Сега ми остана за доливане Цената включва и 5 лв. за смяната което си е направо символично на фона на мацотенето дето можеш да го сътвориш в къщи Исках да сменя и горивем филтър , но нямаха там. Дали да ходя да търся или да си трая засега ? Та това е засега. Нямам намерение други харчове да правя засега . Дано и не се налага . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 1 февруари 2008 Сподели Публикувано 1 февруари 2008 Здравейте ! не знам дали ще от полза поста ми на някой , защото съм пълен лаик , но информативно за сравнение може и да стане. Смених ремъка и ролката за 210лв . 140 лв за матариялите и 70 лв труд . Ремъка е същата марка като оргиналния , но убийте ме не мога да си спомня как се казваше Смених и маслото филтъра за 66лв като сложих полусинтетика 10W40 на ELF . Пое 3.5 литра , като ми остана литър и нещо защото тубата беше 5 л. Сега ми остана за доливане Цената включва и 5 лв. за смяната което си е направо символично на фона на мацотенето дето можеш да го сътвориш в къщи Исках да сменя и горивем филтър , но нямаха там. Дали да ходя да търся или да си трая засега ? Та това е засега. Нямам намерение други харчове да правя засега . Дано и не се налага . Здравей и честита :mitsu-smiley: придобивка, горивния филтър е хубаво да се смени. Още по вече че не знаеш кога за последно му се е случвало това, а пък на твоя двигател дюзите му са доста по прецизни и всякакви боклуци от недобре филтрирана нафта ще има сериозни последици. Също и въздушния филтър, редовната му смяна е препоръчителна за да не ти гори по вече. А иначе ти с кой точно двигател ти е колата - с 102 к.с или 116 к.с.Може да погледнеш тая тема за ръководство, тези мотори се поставят и на Каризма, http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=582 Колеги не се обиждайте за това че е хубаво да се по търси и чете предварително. Идеята е в края на краищата да не се пускат безсмислени теми и такива който вече са обсъждани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dodoto Публикувано 4 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2008 Много благодаря за съвета . Сега ще разгледам за каризмата . Двигателя е 102 к.с и значи по всяка вероятност е такъв какъвто поставят на Каризма . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dim Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Много благодаря за съвета . Сега ще разгледам за каризмата . Двигателя е 102 к.с и значи по всяка вероятност е такъв какъвто поставят на Каризма .Здравейте, налага ми се да сменям ангренажен ремък на Space Star 1.9 DID 102к.с.Исакм да ви попитам задължително ли трябва да сменям и водна помпа, защото така ми казаха от сервиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Здравейте, налага ми се да сменям ангренажен ремък на Space Star 1.9 DID 102к.с.Исакм да ви попитам задължително ли трябва да сменям и водна помпа, защото така ми казаха от сервиза.А това първа смяна на ремъка ли е?.... В смисъл, знаеш ли на какви километри е колата, и дали до сега е сменяна помпата...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dim Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Незнам със сигурност кога е сменян.Преди около 3000км съм купил колата.От автосалона ми казаха, че са сменили ремък, ролка, дори споменаха че и водната помпа са сменили.Сега, от няколко дни започна да се чува някакъв шум, като виене на лагер. Най силно се чува в купето отпред, от дясно, най вероятно защото е тихо в купето.Освен този шум, от водната пома се чува просвирване и като гледам корпуса и не ми изглежда да е сменяна.Всичко това ме навежда на мисълта,че може и да не е сменян ремък.За да съм сигурен реших да го сменя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Направо си сменяй тогава и ремъци и ролки и водна помпа.......Не и вярвай на тези от салона, че после много боли..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dim Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Въпроса, ми беше, дали трябва да се сменя задължително водна помпа при свсяка смяна на ремък.Помпата от ангренажния ремък ли се върти? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Въпроса, ми беше, дали трябва да се сменя задължително водна помпа при свсяка смяна на ремък.Помпата от ангренажния ремък ли се върти?Ами щом веднъж е сменена и не е оригиналната заводска, най добре е да се сменя заедно с ремъците, защото не може да изкара два ремъка....Така че ако и прескочиш смяната, после ще трябва отново да се разглобява, и работата е същата като за ремъка....Защо да плащаш ща работа..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dim Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Да, видях в аутодатата,че водната помпа се върти от пистовия ремък.Това означава, че при смяна на ангренажен ремък трябва да се сменя и пистовия.Така ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dim Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Кой производител на ремъци ми препоръчвате и къде бих го намерил?От Пловдив съм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Кой производител на ремъци ми препоръчвате и къде бих го намерил?От Пловдив съм.Или оригинален по ОЕМ от Ратола, или КОНТИТЕХ или ГУДИЪР....Хубав Гудиър има до Викиват, точно на ъгъла има едно магазинче за водни съединения и ремъци.......СЕКФОМ ЕООД-тел№ 649742 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dim Публикувано 21 февруари 2009 Сподели Публикувано 21 февруари 2009 ОК, благодаря ти за информацията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.