Премини към съдържание

Странен проблем с осветлението на таблото


charislav

Препоръчано мнение

Здравейте!

 

Имам странен проблем с осветлението на таблото.Карам Галант 1992г. 1.8 glsi и от известно време ми гасне осветлението на таблото,предположих,че е от ключа ,той има две положения-габарити и фарове ,но с тях няма проблем,а само с вътрешното осветление на километража,оборотомера и другите лампички на халогени ,доп.стоп,подгряване на задно стъкло ,задна чистачка и врътките за парното.Интересно,че лампичката на жабката и пепелника си светят.Мислех,че може да е и от колелцето,с което се регулира силата на осветлението ,разглобих го,но всичко изглежда наред...странното е,че като запаля и включа габаритите всичко си свети и след малко угасва,връщам ключа, изчаквам и пак включвам и пак светва,но не винаги и така голямо щракане-понякога се закрепва ама като спра някъде и после запаля отново се повтаря същото.

Четох тук някъде за подобен проблем - че можело да е от алтернатора......не разбирам много,но ако е от него няма ли да влияе и на габаритите и на фаровете,а и на лампичките на жабката и пепелника?

И аз смених акумулатора преди 3 месеца ,човека мери и каза,че малко ми презарежда генератора ама ако карам на фарове нямало проблем ...дали има нещо общо незнам,проблема се появи доста след смяната.

Благодаря на всички предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичките са на един 10 А предпазител. Вероятно е да не е прекъснал съвсем, а да прекъсва, когато се нагрее. Провери добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ще ги проверя и ще "докладвам"!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имах същия проблем и само че святкаше гаснеше когато си поиска.И аз стигнах до същия бушон който даваше контакт когато си поиска.Смених го и всичко е ОК.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_n_blowup: прегледах ги всичките един по един,няма изгорели,със свалянето на всеки един пробвах с ключа за да разбера кой точно е.....и всеки път си светеше,т.е тия светлини не минават през бушон при мен явно....има един 10 амперов,който наистина "гаси" плафоните на вратите,вътре и радиото АМА таблото си свети ,като го махна....СТРАННА РАБОТА!!!!!!!

Доколкото знам има и отпред бушони ама те са за друго май (до акумулатора)

Днес след като ръчках,запалих,светна си и не угасна ....докато спрях до "Кауфланд" и после на тръгване неще и неще,прибрах се "на тъмно" ....ШАНТАВА РАБОТА!

Дайте идеи,благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много вероятно е да е отпред - погледни ги и специално тези по 10А. Като гледах схемите тогава не видях къде се намира бушона, но има, спокойно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен има вероятност, макар и малка да има лоши връзки отзад на самото табло...някоя основна пътечка

Казвам го защото автомобила е 92 година и сигурно е нормално да се окислят някой връзки за толкова години

Ако не излезе друго може би ще се наложи да се поразглоби таблото с уредите и да се чопли там :tok:

Успех !!! И Весели празници !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D Честита нова година!

Благодаря на всички за съветите,оказа се проблема в ключа с колелцето за регулиране силата на осветлението...нещо се е разбазикал,аз го "фиксирах" временно(за постоянно) и за сега всичко е ок.Ще търся друг по морги ако въобще намеря,а до тогава ще си карам и ще си свиркам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...