Премини към съдържание

Клапани-радиатор .


metropolix

Препоръчано мнение

Здравей те приятели :)

Искам да ви попитам тъй като смених няколко клапана на двигатела и ме посъветваха да ида при тях след 2000км ала днес се срещтнах с един стар приятел който ми каза че след като били сложени не би трябвало да се регулират повече а да си бачкат нормално а не да подлежат на корекция (регукиране ) защото ако до 2000км ще изядът гнездата на самоте клапани :) ако някой коже да ме посъветва какво трябва д анаправя ще съм ви много благодарен също така ако можете да ми кажете как да си прочиста радиатора защото бил мръсен (може би и някаде запушен ) казаха ми с оцет ако знаете някакви препарати или някакъв начин ще е добре и ако имате представа колко литра антифриз побира.

Благодаря Ви предварително !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те приятели :)

Искам да ви попитам тъй като смених няколко клапана на двигатела и ме посъветваха да ида при тях след 2000км ала днес се срещтнах с един стар приятел който ми каза че след като били сложени не би трябвало да се регулират повече а да си бачкат нормално а не да подлежат на корекция (регукиране ) защото ако до 2000км ще изядът гнездата на самоте клапани :) ако някой коже да ме посъветва какво трябва д анаправя ще съм ви много благодарен също така ако можете да ми кажете как да си прочиста радиатора защото бил мръсен (може би и някаде запушен ) казаха ми с оцет ако знаете някакви препарати или някакъв начин ще е добре и ако имате представа колко литра антифриз побира.

Благодаря Ви предварително !

Моля , пишете по четливо и смислено......

 

Нищо не разбрах , кой клапан на двигателя ??? Какъв е двигателя ? Какво значи " регукиране"???? В мотора има поне 8 клапани , предполагам на твоята е 12 или 16 клапана, както виждаш за да получиш отговор, трябва да си по конкретен и да кажеш поне какъв ти е Колта ако вобще е Колт........не сме Ванга за да гадаем.........

Хайде уточни се и тогава , и по четливо пиши..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам грешките.

Така, иде реч за Колт 90г., инжекцион. Сменени са и двата клапана на единия от цилиндрите, ала немога да ви кажа кой точно и момчетата от сервиза казаха след 2000км да миня пак за регулиране на клапаните. Тук въпроса ми е за 2000 км тези новите клапани няма ли да изядат (развалят, разбият) гнездото в което лягат(защото аз си мисля че щом е сложено трябва да си работи без проблеми )? Следващия въпрос е как да си почиста радиатора тъй като бил много мръсен (не съм сигурен, ала май казаха, че запушвал изпарителя стига да не бъркам нещо). Има ли някакви препарати и как точно става, защото чух че ставало с оцет. И последният ми въпрос е колектора ми се е пукнал малко (чугунен е ) ще може ли да се завари с чугунени електроди ?

Надявам се да е ясно и четливо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам грешките

Така иде реч за Колт 90г инжекцион сменени са и двата клапана на единия от цилиндрите ала немога да ви кажа кой точно и момчетата от сервиза казаха след 2000км да миня пак за регуЛиране на клапаните.Тук въпроса ми е за 2000 км тези новите клапани няма ли да изядът (развалят,разбият) гнездото в което лягат(защото аз си мисля че щом е сложено трябва да си работи без проблеми ) ?Следващия въпрос е как да си почиста радиатора тъй като бил много мръсен (не съм сигорен ала май казаха че запушвал изпарителя стига да не бъркам нещо) има ли някакви препарати и как точно става защото чух че ставало с оцет и последният ми въпрос е колектора ми се е пукнал малко (чугунен е ) ще може ли да се завари с чугунени електроди ?

Надявам се да е ясно и четливо.

Не си ясен ,но горе долу се стараеш..........

Пак не разбрах кой е мотора на твоя Колт ,нооо..............толкова си можеш ...........почти всички мотори са с хидравлични повдигачи и не е необходимо регулиране на клапани и т.н. дори и след ремонт пак не е необходимо да се прави тази процедура.Съответно дори и не 2000 км, ами 200 хиляди да минеш , то нищо няма да му стане на твоя мотор ако всичко е ОК.

Радиатора се чисти с различни добавки , може и с оцет ............при почистване на радиатора се изолира изпарителя ако имаш такъв и се следват инструкциите ,написани на съответната добавка.........ако искаш с оцет ,то освен него се добавя и 2-3 лъжички чаени сода бикарбонат...........но преди това източваш антифриза, махаш термостата и изпарителя и тогава наливаш вода и 2 литра оцет и содата............караш 100км. и източваш радиатора и развиваш пробката на блока за да изтече водата от него.Изпускателния колектор е чугун и няма проблем да се завари някъде , където заваряват такива работи( чугун, желязо,стомани и т.н. )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като стана въпрос за клапани някой знае ли по какво се разбира че клапаните имат нужда от настройка, тъй като за моя двигател (4G13 12V) в спецификацията има такава процедура ? С други думи може ли по звука и работата на двигателя да се разбере състоянието на клапаните ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...