metropolix Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Здравей те приятели Искам да ви попитам тъй като смених няколко клапана на двигатела и ме посъветваха да ида при тях след 2000км ала днес се срещтнах с един стар приятел който ми каза че след като били сложени не би трябвало да се регулират повече а да си бачкат нормално а не да подлежат на корекция (регукиране ) защото ако до 2000км ще изядът гнездата на самоте клапани ако някой коже да ме посъветва какво трябва д анаправя ще съм ви много благодарен също така ако можете да ми кажете как да си прочиста радиатора защото бил мръсен (може би и някаде запушен ) казаха ми с оцет ако знаете някакви препарати или някакъв начин ще е добре и ако имате представа колко литра антифриз побира.Благодаря Ви предварително ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Здравей те приятели Искам да ви попитам тъй като смених няколко клапана на двигатела и ме посъветваха да ида при тях след 2000км ала днес се срещтнах с един стар приятел който ми каза че след като били сложени не би трябвало да се регулират повече а да си бачкат нормално а не да подлежат на корекция (регукиране ) защото ако до 2000км ще изядът гнездата на самоте клапани ако някой коже да ме посъветва какво трябва д анаправя ще съм ви много благодарен също така ако можете да ми кажете как да си прочиста радиатора защото бил мръсен (може би и някаде запушен ) казаха ми с оцет ако знаете някакви препарати или някакъв начин ще е добре и ако имате представа колко литра антифриз побира.Благодаря Ви предварително !Моля , пишете по четливо и смислено...... Нищо не разбрах , кой клапан на двигателя ??? Какъв е двигателя ? Какво значи " регукиране"???? В мотора има поне 8 клапани , предполагам на твоята е 12 или 16 клапана, както виждаш за да получиш отговор, трябва да си по конкретен и да кажеш поне какъв ти е Колта ако вобще е Колт........не сме Ванга за да гадаем.........Хайде уточни се и тогава , и по четливо пиши.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metropolix Публикувано 10 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2007 Съжалявам грешките.Така, иде реч за Колт 90г., инжекцион. Сменени са и двата клапана на единия от цилиндрите, ала немога да ви кажа кой точно и момчетата от сервиза казаха след 2000км да миня пак за регулиране на клапаните. Тук въпроса ми е за 2000 км тези новите клапани няма ли да изядат (развалят, разбият) гнездото в което лягат(защото аз си мисля че щом е сложено трябва да си работи без проблеми )? Следващия въпрос е как да си почиста радиатора тъй като бил много мръсен (не съм сигурен, ала май казаха, че запушвал изпарителя стига да не бъркам нещо). Има ли някакви препарати и как точно става, защото чух че ставало с оцет. И последният ми въпрос е колектора ми се е пукнал малко (чугунен е ) ще може ли да се завари с чугунени електроди ?Надявам се да е ясно и четливо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Съжалявам грешките Така иде реч за Колт 90г инжекцион сменени са и двата клапана на единия от цилиндрите ала немога да ви кажа кой точно и момчетата от сервиза казаха след 2000км да миня пак за регуЛиране на клапаните.Тук въпроса ми е за 2000 км тези новите клапани няма ли да изядът (развалят,разбият) гнездото в което лягат(защото аз си мисля че щом е сложено трябва да си работи без проблеми ) ?Следващия въпрос е как да си почиста радиатора тъй като бил много мръсен (не съм сигорен ала май казаха че запушвал изпарителя стига да не бъркам нещо) има ли някакви препарати и как точно става защото чух че ставало с оцет и последният ми въпрос е колектора ми се е пукнал малко (чугунен е ) ще може ли да се завари с чугунени електроди ?Надявам се да е ясно и четливо.Не си ясен ,но горе долу се стараеш..........Пак не разбрах кой е мотора на твоя Колт ,нооо..............толкова си можеш ...........почти всички мотори са с хидравлични повдигачи и не е необходимо регулиране на клапани и т.н. дори и след ремонт пак не е необходимо да се прави тази процедура.Съответно дори и не 2000 км, ами 200 хиляди да минеш , то нищо няма да му стане на твоя мотор ако всичко е ОК.Радиатора се чисти с различни добавки , може и с оцет ............при почистване на радиатора се изолира изпарителя ако имаш такъв и се следват инструкциите ,написани на съответната добавка.........ако искаш с оцет ,то освен него се добавя и 2-3 лъжички чаени сода бикарбонат...........но преди това източваш антифриза, махаш термостата и изпарителя и тогава наливаш вода и 2 литра оцет и содата............караш 100км. и източваш радиатора и развиваш пробката на блока за да изтече водата от него.Изпускателния колектор е чугун и няма проблем да се завари някъде , където заваряват такива работи( чугун, желязо,стомани и т.н. ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 11 декември 2007 Сподели Публикувано 11 декември 2007 Като стана въпрос за клапани някой знае ли по какво се разбира че клапаните имат нужда от настройка, тъй като за моя двигател (4G13 12V) в спецификацията има такава процедура ? С други думи може ли по звука и работата на двигателя да се разбере състоянието на клапаните ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.