Премини към съдържание

Връзване на Cd Player


Pepper

Препоръчано мнение

Здравейте, отдавна искам да напиша нещо по въпроса, защото ми е болна тема отдавна.

 

Значи не знам как е при вас, но аз съм с усилвател, туба и MP3 player и всеки път като изгася колата губи всички настройки, което ме вбесява много. Помогнете дайте идея как да го вържа така, че като изгася колата да не си губи настройките!

 

Благодаря предварително!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, отдавна искам да напиша нещо по въпроса, защото ми е болна тема отдавна.

 

Значи не знам как е при вас, но аз съм с усилвател, туба и MP3 player и всеки път като изгася колата губи всички настройки, което ме вбесява много. Помогнете дайте идея как да го вържа така, че като изгася колата да не си губи настройките!

 

Благодаря предварително!!!!

Ами взел си захранване от не къде трябва........... :D

На касетофона ти трябва да има две жици, които са захранващи - жълта и червена..........едната(червената май беше) я прекарваш през контактния ключ , а другата я прекарвш от място, където има постоянно 12В. напрежение така че като изгасиш и извадиш ключа , 12-те волта да си останат там...........

Най вероятно си свързал касетофона като двата кабела( червения и жълтия ) си ги вързал на обща точка и си ги свързал към запалката........Така по този начин касетофона ти ще губи настройките, тъй като няма напрежение никакво, защото запалката ти работи само на контакт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Колега, pepper, изпращам ти схема за свързване на касетофон. Аналогочно е и на ЦД-то. Тези букси мисля, че бяха ЕВРО букси. Сваляш едното /старото/ ЦД и направо слагаш новото без да си играеш да свързваш наново жиците. Поне при мен беше така.Успех при свързването. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, но май не съм описал нещата както трябва. Всъщност като купих колата си имаше касетофон SONY, махнах го и сложих диск пак SONY. Буксите са 1:1 нищо не съм пипал. Още на касетката ми направи впечетление, че губи настройките, което става и с диска сега. Тоест не съм пипал никакви кабели, нищо. Не знам кой какво е връзвал. Явно трябва да клекна(седна) и да го сваля. :tok:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, но май не съм описал нещата както трябва. Всъщност като купих колата си имаше касетофон SONY, махнах го и сложих диск пак SONY. Буксите са 1:1 нищо не съм пипал. Още на касетката ми направи впечетление, че губи настройките, което става и с диска сега. Тоест не съм пипал никакви кабели, нищо. Не знам кой какво е връзвал. Явно трябва да клекна(седна) и да го сваля. :tok:

Направи това, което ти казах и ще видиш че е така......... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз го погледнах вчера и видях, че жълтата и червената са вързани в едно. Просто не обичам много да проследявам кабели и да развинтвам табла. Това, което разбирам от теб е, че трябва да откача този червен кабел, който дава ток на червения + жълтия от касетофона и да прекарам друг. Или да го проследя него и да вида откъде взима ток (запалката евентуално) и да го откача оттам и да го закача за ключа.

По какъв начин и къде да го включа на ключа? Досега не ми се е налагало да взимам ток от там.

А и вярно ли е, че ако има постоянно 12в към касетофона, може да ми повреди така акумулатора? Може ли сд плейъра да дърпа толко ток като е изключен, че чак да ти прецаква акумулатора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз го погледнах вчера и видях, че жълтата и червената са вързани в едно. Просто не обичам много да проследявам кабели и да развинтвам табла.

Продължавай в същия дух............ :D

Трябва да се види ...........но видя че проблема е точно както ти го казах - двете жици в едно...........а не трябва да е така.........

Докарай я и ще те оправя........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си кажа честно, аз от както карам кола и слушам музика в нея. Не ми се е налагало да ида някъде да си вържа музиката. Досега съм сменил 5 тая ми е 6 та кола, но всеки път един и същ филм няма оправия! Трябва да разглобиш, за да направиш - направо не ми се мисли. Благодаря за поканата, но аз мисля че ще дойда по друг повод при теб, сигурно пролетта, ако помниш имам проблем със скоростите (лагерите са за смяна). Сега, обаче нали ще почивам 3 месеца от каране, та сетне ще намина. :D

 

Благодаря още веднъж!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Можеш и през някой алармаджия да минеш. Съветвам те да не пипаш ако не разбираш от тоци, за да не изгориш свирката. Проблема ти е абсолютно елементарен. Просто трябва да се хване + от друго място, където имаш постоянен + :tok:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво мислите, ако хвана ток от кабела дето отива в усилвателя?

Нали там е постоянен + това има и бушон на кабела, а отделно има и бушонче на червения кабел на плейъра?

Просто да закача един кабел на бушона на усилвателя, който е в близост до клемата + и оттам да го вкарам в купето и да си пусна постоянен +12. :tok:

 

Моля пишете, докато не съм слязъл в гаража и взривил :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...