Премини към съдържание

Нова Каризма в Стара Загора


plamen 1972

Препоръчано мнение

Здравейте ,

казвам се Пламен от Стара загора съм и искам да се похваля че преди месец си купих Каризма 1.8 гди :mitsu-smiley:

Колата е 99год с всички екстри бронзов металик и ходих да си я купувам от германия .

От там я карах на собствен ход и сам доста впечатлен от нея за около 1800 км ми даде среден разход 6 /100 при скорост 120-140км/час

върви много леко и балансирано управлението е изключително директно и дори при 180км/час е невероятно безшумна и стабилна.

Струва ми се че окачването е малко твърдо но аз предпочитам такова.

След като я докарах доста четох из форума за този модел и информацията много ми помогна за обслуването и смяната на консумативите за което ви благодаря.

Искам да споделя за някои дребни проблеми .Първия е с нестабилните обороти когато я купих в Германия няколко пъти ми изгасна но при пробега до българия

този проблем се реши и спря да гасне но като загрее оборотите падат на 500 и след николко минути се вдигат леко и пак падат някаде четох че е нормално въпроса е такива ли са стоиностите.

Друг проблем е хидр. повдигачи се чуват на празен ход предполагам че причината е в втория собственик на колата в германия които ми се струва не си е падал по смяната на масла.

След като смених маслото то много бързо промени цвета надявам се че проблема е в отлаганията в повдигачите и че нвото масло ще ги изчисти ?

Някой има ли опит в това ? Или ще се налага да ги отварям а отварянето дава ли резултат?

Искам да ви питам има ли смисъл да почиствам колекторите и дюзите от нагар?

Иначе колата варви страхотно и повече ме кефи дори от служебната ми кола макар че тя е идеалната (нова ,служебна,с петрол карта) :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Пламене!

 

Честито ти покупка и добре дошъл! Ако си разглеждал достатъчно темите, би следвало да си попаднал на тази.

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...c=697&st=40

В нея ще прочетеш, че и аз и други собственици на Carisma GDI сме имали този проблем. Виж какво сме писали и се насочи към Milen_z, той ще ти помогне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и от мен. Относно повдигачите отварянето няма да помогне, помага само смяна. Потърси из форума има писано за проблема и за цени. Относно оборотите, да нормално е да паднат до 500, но трябва да са стабилни, и след около 4мин. да се вдигнат за малко като не трябва да подминават 1000. А почистването на нагара от колекторите и дроселовата клапа имат голям ефект, това влияе доста на динамиката и на шума от двигателя, но виж дюзите не барай, все още на никои не му е ясно дали се чистят и как. Знам само че в ултразвук (като другите) се повреждат, а съм сигурен че цената на една такава дюза няма да ти хареса. Поздрави, и радвай се на прекрасния автомобил.

 

П.П. Забравих да допълня, ако сваляш колектора да се чисти, после задължително нови гарнитури. Гарнитурите са еднократни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и от мен. Относно повдигачите отварянето няма да помогне, помага само смяна. Потърси из форума има писано за проблема и за цени. Относно оборотите, да нормално е да паднат до 500, но трябва да са стабилни, и след около 4мин. да се вдигнат за малко като не трябва да подминават 1000. А почистването на нагара от колекторите и дроселовата клапа имат голям ефект, това влияе доста на динамиката и на шума от двигателя, но виж дюзите не барай, все още на никои не му е ясно дали се чистят и как. Знам само че в ултразвук (като другите) се повреждат, а съм сигурен че цената на една такава дюза няма да ти хареса. Поздрави, и радваи се на прекрасния автомобил.

 

П.П. Забравих да допълня, ако сваляш колектора да се чисти, после задължително нови гарнитури. Гарнитурите са еднократни.

Благодаря ви колеги за помощта .

Оборотите са стабилни и наистина се повишават до около 850 значи би трябвало да няма проблем.

повдигачите ми се чуват когато двигателя загрее и оборотите са 500 но при леко повишаване утихват което ме води до мисълта че не се пълнят много добре.

надявам се че ако маслото има добри миещи свойства проблема може да се тушира ще поживеем ще видим .

Колекторите и дроселовата клапа ще ги почистя та да видя какво ще стане.Благодаря ти Милене че ми каза за гарнитурите че сигурно щях да сложа старите ако не ги скъсам разбира се при свалянето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колекторите и дроселовата клапа ще ги почистя та да видя какжо ще стане.Благодаря ти Милене че ми каза за гарнитурите че сигурно щях да сложа старите ако не ги скъсам разбира се при свалянето.

 

Ми няма да ги скъсаш, те са метални. Само на дроселовата клапа е клингерит (или нещо подобно). Другите са метален профил и стегне ли се веднъж после задължително нова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте колеги искам да споделя за някой впечатления от манипулациите които направих по двигателя 1,8 гди .

Първо да кажа че колата си вървеше добре оборотите бяха стабилни и не прекъсваше единствено ми се струва че при ускорение от празен ход е малко мудна .

Така че имах малко време и реших да направя някои от планираните неща.

Първо свалих задните барабани да проверя какво става там че като минавах преглед ми казха че хич ги няма всичко беше наред ръчната е ок но крачната пак я няма което ме води на мисълта регулатор на налягане .След това свалих предните дискове по тях особено по десния имаше много странна ръжда която се получи от 40 дни стоене с луга миналата година и от тогава не пада та им пуснахме по една стружка и накрая се почистиха.След това смених свещите с оригинални разбира се.

При теста колата спира доста по добре но все още предимно на предните ускорението е малко по добро оборотите от преди оборотите на празен ход са с около 100 повече. Днес дойде реда на дроселовата клапа и колектора .Дросела имаше малко нагар и относително се почисти но колектора ужас !!! толкова нагар и мизерия съм виждал единствено в картера на стара лада карана с М10D по системата само доливане каналите в главата същата работа от къде се взима тази мизерия идея с и нямам.

Утре ще сглобявам и ще пиша за разликата .Сори за многословието но мисля че може да е полезно за колегите.

П.П По всичко което сам разглобил Каризма изглежда много грамотно направена кола...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако може и аз да ти споделя мнениетп си.Аз също карам :mitsu-smiley: Каризма 1.8 ГДИ но е 98-ма година,та след като ми докараха колата от германиятя беше с кофти масло,не го знам дори какво беше и това тракане при 500 оборота беше силничко,след като сложих ново масло(castrol 10w40 magnatec)и я покарах малко с него,пак се усеща съвсем леко тракане,но вече не се усеща в самото купе,а само когато съм отвън и е добре загряла и на празен ход.Радвам се за избора ти на ГДИ мотор,според мен също тези мотори са много интересни и има мисъл при тяхното конструиране.Карай със здраве и ти желая само да сипваш масло и бензин(95H) :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако може и аз да ти споделя мнениетп си.Аз също карам :mitsu-smiley: Каризма 1.8 ГДИ но е 98-ма година,та след като ми докараха колата от германиятя беше с кофти масло,не го знам дори какво беше и това тракане при 500 оборота беше силничко,след като сложих ново масло(castrol 10w40 magnatec)и я покарах малко с него,пак се усеща съвсем леко тракане,но вече не се усеща в самото купе,а само когато съм отвън и е добре загряла и на празен ход.Радвам се за избора ти на ГДИ мотор,според мен също тези мотори са много интересни и има мисъл при тяхното конструиране.Карай със здраве и ти желая само да сипваш масло и бензин(95H) :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

И при моята е подобно сега клапаните се чуват само при студен двигател и прим отворен капак отвън като загрее е задоволително.А карам с Shell 10W40 само за него бях сигурен че няма да е менте.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене , и аз карам като твоята каризма - 12.99 година ГДИ и също съм от Стара Загора! При мен го има същия проблем с повдигачите , но това като гледам е болка при всички собственици на тази марка и модел! 4 години и аз карах с shell 10w40 и съм доволен , сега съм с Total Quarz 10W40 , но както и при едното така и при другото на студен двигател повдигачите се чуват! След това утихват! Иначе този двигател е уникален!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...