Премини към съдържание

plamen 1972

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

За plamen 1972

  • Рожден ден 11/19/1972

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

plamen 1972's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. plamen 1972

    Съвет при покупка...

    На моята пише LX - пак е с всички екстри и не е блъскана.
  2. plamen 1972

    Съвет при покупка...

    Колега, моята е същата - 99 с всички екстри, с кожа и лети джанти. Преди две години беше 3200 лв - от Германия.
  3. И при моята е подобно сега клапаните се чуват само при студен двигател и прим отворен капак отвън като загрее е задоволително.А карам с Shell 10W40 само за него бях сигурен че няма да е менте.
  4. Здравейте колеги искам да споделя за някой впечатления от манипулациите които направих по двигателя 1,8 гди . Първо да кажа че колата си вървеше добре оборотите бяха стабилни и не прекъсваше единствено ми се струва че при ускорение от празен ход е малко мудна . Така че имах малко време и реших да направя някои от планираните неща. Първо свалих задните барабани да проверя какво става там че като минавах преглед ми казха че хич ги няма всичко беше наред ръчната е ок но крачната пак я няма което ме води на мисълта регулатор на налягане .След това свалих предните дискове по тях особено по десния имаше много странна ръжда която се получи от 40 дни стоене с луга миналата година и от тогава не пада та им пуснахме по една стружка и накрая се почистиха.След това смених свещите с оригинални разбира се. При теста колата спира доста по добре но все още предимно на предните ускорението е малко по добро оборотите от преди оборотите на празен ход са с около 100 повече. Днес дойде реда на дроселовата клапа и колектора .Дросела имаше малко нагар и относително се почисти но колектора ужас !!! толкова нагар и мизерия съм виждал единствено в картера на стара лада карана с М10D по системата само доливане каналите в главата същата работа от къде се взима тази мизерия идея с и нямам. Утре ще сглобявам и ще пиша за разликата .Сори за многословието но мисля че може да е полезно за колегите. П.П По всичко което сам разглобил Каризма изглежда много грамотно направена кола...
  5. plamen 1972

    Крило

    Колега моята е ГДИ и е скрило така я докарах от Германия и стои много добре а за аеродидамиката не се знае какво става.
  6. Колега, по този път на мисли, ни остава или да караме велосипеди - да не харчим ток или просто да се гръмнем .....че двигателя отделя 100 все вредни газове, от които се следят само три . Разхода на празен ход на автомобилните двигатели е около 1 л/час при стендови изпитания, но когато се движим ,двигателя работи предимно в преходни режими а именно тогава включваме фаровете т.е., към мощноста - за да се движим и ускоряваме, трябва да добавим мощността, която черпи генератора, т.е предходните ми изчисления . :icon_thumbup: :icon_thumbup:
  7. Колеги така като смятам всички светлини са към 200-300W при специфичен разход 300 гр/kWh приблизително прави около 100 грама /час или около 17 стотинки . А се замислете че кола с запалени фарове се вижда много от далече. :icon_thumbup: :icon_thumbup:
  8. Благодаря ви колеги за помощта . Оборотите са стабилни и наистина се повишават до около 850 значи би трябвало да няма проблем. повдигачите ми се чуват когато двигателя загрее и оборотите са 500 но при леко повишаване утихват което ме води до мисълта че не се пълнят много добре. надявам се че ако маслото има добри миещи свойства проблема може да се тушира ще поживеем ще видим . Колекторите и дроселовата клапа ще ги почистя та да видя какво ще стане.Благодаря ти Милене че ми каза за гарнитурите че сигурно щях да сложа старите ако не ги скъсам разбира се при свалянето.
  9. Здравейте , казвам се Пламен от Стара загора съм и искам да се похваля че преди месец си купих Каризма 1.8 гди :mitsu-smiley: Колата е 99год с всички екстри бронзов металик и ходих да си я купувам от германия . От там я карах на собствен ход и сам доста впечатлен от нея за около 1800 км ми даде среден разход 6 /100 при скорост 120-140км/час върви много леко и балансирано управлението е изключително директно и дори при 180км/час е невероятно безшумна и стабилна. Струва ми се че окачването е малко твърдо но аз предпочитам такова. След като я докарах доста четох из форума за този модел и информацията много ми помогна за обслуването и смяната на консумативите за което ви благодаря. Искам да споделя за някои дребни проблеми .Първия е с нестабилните обороти когато я купих в Германия няколко пъти ми изгасна но при пробега до българия този проблем се реши и спря да гасне но като загрее оборотите падат на 500 и след николко минути се вдигат леко и пак падат някаде четох че е нормално въпроса е такива ли са стоиностите. Друг проблем е хидр. повдигачи се чуват на празен ход предполагам че причината е в втория собственик на колата в германия които ми се струва не си е падал по смяната на масла. След като смених маслото то много бързо промени цвета надявам се че проблема е в отлаганията в повдигачите и че нвото масло ще ги изчисти ? Някой има ли опит в това ? Или ще се налага да ги отварям а отварянето дава ли резултат? Искам да ви питам има ли смисъл да почиствам колекторите и дюзите от нагар? Иначе колата варви страхотно и повече ме кефи дори от служебната ми кола макар че тя е идеалната (нова ,служебна,с петрол карта) :icon_clap:
×
×
  • Създаване...