Премини към съдържание

Двигател


Препоръчано мнение

Здравейте всички Митсубиши-фенове! Нов съфорумец съм и имам малко въпроси :icon_bye:

Така, карам(х) Hyundai Scoupe'92 MK1 G4DJ (който е еквивалент на 4G15 Митсу) 8 клапана ,

и миналата седмица го попрезорих :plane: :drive: :icon_crying: иии....

работата е сериозна. Та въпросите :

Има ли някой представа дали имат някакви разлики двата двигателя( захвати , окабеляване ,ск.кутия...)

Има ли тук от форума с Colt или Lancer от 88 до 92г с този двигател( 4G15, 1.5, инж., 8кл )

Много бих искал да видя въпросният 4G15 за да разбера има ли надежда транспантацията да стане нежно и леко

Иначе като следващ енти вариант и мноого по скъп,разбира се съм решил да си купя 4G63 :D и да стане работата

Злоба и Масло :drive:

Много благодаря предварително! Надявам се да има някой някъде който да може да помогне :yes3:

 

P.S

Решил съм да не се занимавам с ремонт на стария по принцип , защото както много хора и аз си изпатих от разни "майстори"-пълни балъци дето сигурно знам повече от тях (а аз нямам опит там) ...Та резултата е изкривен колянов вал, подбита щайба на пистовия ремък на К.В. клапани, които звучат като на дизел и още какво ли не

Във Варна съм ако се намери някой с горе изброените двигатели можем да се свържем и да се видим

в ICQ съм всеки делник от 9 до 18-19 или тел.0887 194 677 Николай

 

М/у другото много ми хареса форума , виждам че повечко хора взимат участие и има много ценни теми.

А темата Купува/Продава?Заменя направо ме разби... хора откъде имате толкова чаркалаци бре.... Браво!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви части търсиш точно за Хюндай ...???Иаче принципно от :mitsu-smiley: мотора ще стане с леки преправяния на ел. инсталацията,но за повече подробности - утре :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега в събота ще се пробвам да го опна , че много студ в гаража :xmas: тогав ще разбера какво се е прецакало .За сега се надявам на гарнитура на главата ама и някакъф клапан се мъчеше да излиза от някъде си спомням :vsurprise:

 

PS

Браво бе господа за 40 минути 10 човека са гледнали темата ...Евала ви правя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно момче от Русе продаваше точно такъв двигател 4G15 от Лансер '89. Не съм много сигурен дали още го има. Сега го питах по icq и ще ти кажа като ми отговори. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи Господа , ситуацията е следната :

Гарнитурата на главата е изтървала между 1ви и 2ри цилиндър оттам е било усещането за загуба на мощност

може би преди две, три седмици....след което е влязъл антифриз в 1ви цилиндър и се е получил "хидравличен удар" :argue:

при което се е отчупило парченце от периферията на буталото и тъй като е от алуминий , се е размазало по

стената на цилиндъра :?

и още кой знае кви мизерии са станали... :(

Чудя се с какво ще е най-удачно да се махне тоя алуминий от стената на цилиндъра :shock:

До момента само това знам , тъй като в събота и неделя свалихме главата и двигателя... по-навътре не съм навлизал щото нямах време...

Та според мен частите които ще ми трябват за сега са:

бутало с мотовилка

сегменти

гарнитура за глава

 

Мисля си и друго .... ако цената на ремонта почне да надхвърля 400, 500 лв май ще взема да се спра на един

4G63 DOHC :rulez: и да има за кво да ги давам тиа кинти :icon_rock:

 

P.S.

Мисля, че не съм успял да изпека нещата щото няма никаква промяна в цвета на блока или главата ! :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от този ,който ти я прави:

1.При положение че е имало хидравличен удар, и чак се е отчупило парче от буталото, значи че неизбежно си покривил биелата.......

2. наред с това , може да има удар и долу , в биелната шийка на кол. вал....а това значи че може би е крив и вала ти...........трябва много да се внимава за това.

3. Ако парчето е попаднало м/у цилиндъра и буталото, то това значи че имаш надран цилиндър , а това значи че най малко хонинга е заминал.........което значи че имаш два варианта: единия е шлайф и хонингиране на блока ,това се прави в зависимост от износването му.......другия вариант е пак шлайф , но доста и ризи после..........това се прави ,ако задирането не отговаря или е повече от максималните допуски на блока ти.

4.В зависимост от това, колко са износени другите цилиндри - зависи и колко и какво ще смениш , дали само едно бутало и комплект сегменти или 4 бутала със сегментите ..........

5. Гарнитура задължително , освен това си вземи и гарнитури за изпуск. и всмук. колектори.........

6. Помисли си все пак дали е удачно да го правите така, вместо да си намериш един цял мотор същия......

7. 4G63 много трудно би го приспособил там, няма място ,не е въпроса дали ще влезе ,а е въпроса дали после ще можеш да го обслужваш нормално..........освен това ти трябват и скорости , тъй като камбаните са различни ,а това поражда редица други проблеми, като дължина на полуоските, размер и "изнасяне " на тампоните, периферно извъртане на мотора, симетрия, и много други проблеми............. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Амиии :icon_blush: мисля да се пробваме аз и баща ми, незнам още как ще се развият нещата с частите тук във Варна.

Питах в един магазин и ми дават цена за сегменти 100лв :icon_doh: при положение, че в разни сайтове ги гледам по

около 25$, и също много се притеснявам за цената на гарнитурата - 25лв :icon_n_ermm: в този сайт е около 25 $...

сигурно пак няма да издържи 10000 км като тази

 

За цилиндъра, на мен ми изглежда, че това парченце което се е отчупило се е размазало по стената на цилиндъра,

по точно в последните 20-30мм до горната мъртва точка на буталото. А и нали все пак е от алуминий или нещо такова надявам се да не се наложи да се правят чак такива манипулации

 

Виж това за коляновия вал наистина ме притесни, не се бях сетил за този момент до сега...

 

А относно 4G63-то наистина това е нещо, за което наистина нямам точна информация и дали ще се пробвам да го

направя, зависи единствено от финансовото ми състояние през идната година :greedy: :weights: ...

Виждал съм няколко такива купета с този двигател, за едно се сещам че го видях в щатския форум на Hyundai,

даже беше направено 4x4 :bang: ... но никаде не се споменава какви са подробностите около такава

трансплантация . Дори има един пич от София от Българския форум на Hyundai ,който е с най-старата версия на

Scoupe - с карбуратор и той се е надъхал да прави такава трансплантация, даже си беше намерил и двигателя с турбо и скоростна кутия... Луд умора нема!!!

 

Може би ще трябва да направя някакви снимки ...

 

P.S.

Изключително много се радвам, че има места като този форум , където мога да обсъждам тези неща свободно и

подробно!!! :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За гарнитурата - не я взимай .........менте яко е, ( ако е от 25 лв. и е леко жълтеникава) по добре отиди на изхода на Варна посока Бургас , имаше една улица къде са Нипарт там и си вземи от тях гарнитура...........като се сетя ще пиша, ако вече не си светнал ти за тази улица..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би имаш предвид района до Сточна гара , магазин който има табела с вертикален син надпис HYUNDAI , а

по-нагоре по уличката е този магазин "NIPPARTS"... ако става въпрос за тези магазини цените, които бях посочил

са от магазина на HYUNDAI. Иначе от NIPPARTS бях купил "оригинални" кабели за свещи за митсубиши, които ставаха

на ескупето, сложих ги и след две седмици невероятните кабели светеха като неонови тръби :argue:

Ще пробвам на още няколко места из Варна но ми се струва че няма да намеря нормални цени или качество :icon_crying:

Ако имате някакви предложения за магазини в София, моля дайте малко телефони да разузная :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, няма ли кой да помогне :blink:... поне кажете от къде да си търся части.

Мисля да си търся в София дайте некви по актуални координати(телефони, мейли),че тези от рубриката или

май ги няма....Писах на 3 - 4 магазина, никой не отговори :icon_confused:

Благодарности предварително !!!

 

Без да искам изпратих два пъти това мнение.Моля за извинение,но не знам как да изтрия мнението !?! :argue:

 

Иначе частите който търся са:

-бутала

-сегменти

-биели

-биелни и основни лагери

-тампони носещи за двигателя и скоростната кутия

-палец

-кабели за свещи

 

-гарнитури (май комплект):

за глава

за смукателен колектор

за водна помпа

за маслена помпа

семеринга на коляновия вал от към маховика

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Телефоните са си актуални. Звъни на тях - все още повечето магазини не работят с мейли.

Виж и този човек http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=1723

Късмет!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...