Премини към съдържание

Прекъсва докато загрее двигателя


Препоръчано мнение

Здравейте,

Имам Outlander 2014 бензин 150 hp CVT скоростна кутия. Колата докато не загрее държи неравномерни обороти и глъхне на директна. Смених свещите, но проблема остана. В Банкар Стар не искат да я диагностицират защото имала газова. 
Моля за инфо, ако някой колега се е справял с такъв проблем. Предварително благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....на колко км пробег е колата и от кога има газова уредба?

Най вероятно имате проблем с бензиновите дюзи, които поради карането на газ се запушват и увреждат......първо пробвайте да сипете в бензина добавка за почистване на дюзите ,покарайте я  около 300-400 км само на бензин и вижте какво ще стане.....Ако не се оправи ,ще се наложи да се свалят и да се чистят......но чистенето не означава ремонт на дюзите ,защото и след това ,може да няма задоволителен ефект....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи имате проблем вече с клапаните.....на колко км е колата?

Кой мотор е, ако е Оутлендър 3 2.0 ллитровия мотор 150 коня, на този мотор му се правят реглаж на клапани по особен начин и се ползва микромер, а не луфтомер.....

А може би имате проблем с дросела.....също е възможно да е това.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Въпреки, че съм на дизел имах подобен проблем, а именно: Сутрин на студен двигател няма проблем, пали и върви нормално 1-2 км и след това започва да прекъсва, когато загрее напълно се оправя. Първо смених горивен филтър, но се оказа , че е от датчик на коляновия вал. Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 150000 реални. От 95000 е на газ. Когато е топло времето, колата почти няма прекъсване. Колкото по студено става, толкова по се усеща прекъсването.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....95к км пробег на газ ,а правено ли е някога реглаж на клапаните? Ако не, това е много голлям пробег и най вероятно скоро ще спре да пали,защото клапаните ще са толкова вкопани в леглата им ,че вече ще стоят отворени......Може би обаче вие говорите за прекъсване,което реално е заглъхване на мотора, което вече е друго, и това е че бензиновите дюзи са запушени,когато мотора позагрее малко, тогава се "оправя" и прекъсването изчезва, и така до следваащото изтиване....В такъв случай пробвайте да сипете добавка за почистване на дюзите в бензина,и то няколко пъти и да карате само на бензин....Ако се  оправи или има някакво подобрение , тогава е ясно че проблема ви е в дюзите, но ако продължи да е същото тогава може би са клапани....Сутрин в големия студ пробвайте да запалите мотора, като обърнете внимание стартера как върти,ако върти малко по свободно и леко от колкото при добре загряял мотор ,то тогава е ясно - липса на компресия.....и друго - като запалите сутринта мотора, оставете да  поработи около 2 мин.  и изгасете мотора, след 5 мин се опитайте да запалите, ак озапали нормално , значи не са клапани,ако обаче не запали и чуете че стартера върти мотора по свободно ,значи са клапани.....

Правили сме и такива мотори вече,както и по старите 4В11 и 12 с такива проблеми....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата има пробег на газ 60000 км., като има резервоар с масло за омасляване на клапаните.  Също докато е студена, по някога забива муцуната при тръгване и на светофар държи ниски обороти. Ще пробвам с добавката за дюзи, но както писах по-горе, прекъсва и като прехвърли на газ.  

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...