todormitew Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Здравейте, колеги. Понеже в Ратола ме наплашиха с разни самообучения и т.н. на компютъра на колата ако дори съм дадял ток на някой, та да ви питам колко главоболия ще си навлека ако си сваля от колата и си заредя акумулатора :icon_hmm: Ще се радвам на отговора и на Milen_z, понеже го смятам за капацитет в областтаБлагодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Спокойно си го свали и си го зареди :icon_dance: Няма да имаш проблеми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Сваляй няма да имаш проблеми. За всеки случаи после при закачането на акумулатора направи следното. Даваш за една секунда на контакт, и махаш контакта, чакаш 15 сек. и после палиш. След като запалиш остави я да поработи на място 4-5мин, да смени режимите (ще разбереш по промяна в оборотите). Така се стартира процедурата по самообучение, макар че при Каризма с механично управление на дроселовата клапа (т.е. с жило) не е нужно, но все пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 6 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Колеги, благодаря ви много. Бях се притеснил :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 7 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2007 Наистина нямах проблеми, даже не знам защо се бях ушашкал, ама..... нали ми е още нова и мила......Само часовника ме ядоса, че се свери с 1 час напред, ама ще видим тая работа..... Някой данеби случайно да има книжка да видим какво пише за тези касетофони? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 7 ноември 2007 Сподели Публикувано 7 ноември 2007 Наистина нямах проблеми, даже не знам защо се бях ушашкал, ама..... нали ми е още нова и мила......Само часовника ме ядоса, че се свери с 1 час напред, ама ще видим тая работа..... Някой данеби случайно да има книжка да видим какво пише за тези касетофони? :icon_hmm: Каква беше последователността на клемите ( + -) при сваляне и закачане на акумулатора.Кое беше първо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 7 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2007 по принцип знам, че винаги "-" се сваля първодори ако се наложи да сваляш само еднта клема то тя е "-"после съответно го свързвш последен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAKA Публикувано 7 ноември 2007 Сподели Публикувано 7 ноември 2007 При мене трябваше да си оправям часовника(което не е болка за умиране) ама и радиото беше кодирано и аз незнаех кода,та го разкодираха после Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.