Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте,

Има ли собственици на Eclipse Cross PHEV във форума. Може ли да споделите отзиви. Някой да е търсил и намерил схема, картинка, анимация, клип, подробно описание на хибридната му система - моля споделете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 часа, BAlexandrov написа:
преди 16 часа, BAlexandrov написа:

Най-вероятно е подобна на Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV — MMC Manuals (mmc-manuals.ru)

До колкото разбрах, а и дилъра така твърди - системата е същата, като при последния модел хибриден аутлендър. Търсих в мануалите, но не можах да намеря схема или описание (може и да не съм търсил качествено). 

преди 15 часа, Светльо Ангелов написа:

Това съм го гледал, но за съжаление си е само гола рекламна анимация. Както е показано - излиза, че работи, като като "чист" (така наречен) последователен хибрид. Но тогава как работи - при режима показан при движение на "равно" след като е изкачил наклона (в анимацията) - тогава показват, че се задвижва единствено от ДВГ. 

 

 

Редактирано от hursa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
преди 8 часа, hursa написа:

Това съм го гледал, но за съжаление си е само гола рекламна анимация. Както е показано - излиза, че работи, като като "чист" (така наречен) последователен хибрид. Но тогава как работи - при режима показан при движение на "равно" след като е изкачил наклона (в анимацията) - тогава показват, че се задвижва единствено от ДВГ. 

Режима го определя самата кола. От водача не зависят тези режими.

Ако нещо конкретно те интересува питай - имам доста часове тестове зад волана с технологията PHEV. :rulez:

Моля разгледай и сайта ни с ревюто https://mitsubishibg.com/reviews/view/37 технологията е абсолютно еднаква.

Скоро ще има ревю и на Eclipse Cross PHEV.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На линка, който пратих има в сервизното ръководство описание на системата [TIM]OUTLANDER PHEV (GG#) (mmc-manuals.ru) секция 54D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

За съжаление в сервизното ръководство не открих добро описание на хибридната система. 

На 6/30/2021 at 8:37 PM , Светльо Ангелов написа:

Режима го определя самата кола. От водача не зависят тези режими.

Не зависят, но как работи системата при различни режими. И как е реализирано. 

В ревюто е написано:

"Режим „Сериен хибрид“ – автомобилът се задвижва от предния и задния електромотор, а двигателят с вътрешно горене влиза в ролята на генератор за зареждане на батерията по време на движение." 

Т. е. двг задвижва единствено генератора? Тогава трябва да е отсъединен от трансмисията? Има автоматичен съединител ли, задействащ се от системата?

(И как да се разбира - "зарежда батерията". 

" Режимът се активира автоматично при рязко ускорение или движение по наклон... "

Явно тогава мощността, която отдава батерията на системата е недостатъчна. Тогава (поне) част от мощността, която отдава двигателя на генератора, би трябвало да се подава към задвижващите електродвигатели непосредствено (предполагам през инвертор) - в допълнение към мощността подавана от батерията.)

"Режим „паралелен хибрид“ – ДВГ задвижва предните колела, предният електромотор асистира, а задният задвижва задните колела. Този режим се активира при висока скорост. Отново ЕКУ-то на автомобила следи за връщане в режим „Сериен хибрид“или „ЕV” веднага щом това е възможно. Двигателят участва и като генератор за зареждане на батерията."

Т. е. в този режим ДВГ вече е присъединен към трансмисията? Но задвижва и генератора, за да подава енергия към електродвигателите (евентуално и към батерията).

Спорно е това:

Отличителното при новия плъгин хибрид е замяната на предишният двулитров 135к.с двигател с по-силния 2.4 литров бензинов агрегат. Увеличеният обем на този двигател с код (4В12) спрямо предишния 2.0л (4В11) е много повече динамика. 

Не знам дали при Outlander PHEV е по-мощен. По скоро не. (А и за съжаление, май вече не го предлагат у нас.) При еклипс крос дават, че е 98 кс. Вярно при относително ниски обороти достига тази мощност (за "бензинов" двигател - 4000 об/мин). Дават и че макс въртящ момент достига при ниски обороти (- 2500). (Всъщност именно това най-вече ми допадна в хибрида на мицубиши - че ДВГ е нискооборотен и "ненатоварен".)

Но не виждам и защо еклипс крос, при относително по-малки размери е по-тежък от Outlander PHEV. 

 

 

 

Редактирано от hursa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...