Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Съвети при покупка на Outlander


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

както е видимо, нов съм във форума. Наскоро колата, която карах се предаде и тъй като е 21 годишна, не ми се прави основен ремонт на двигател, затова съм се насочил към покупката на нова. След като разгледах доста обяви, съответно набелязах няколко коли, които биха могли да бъдат потенциалната нова, се обръщам към вас за съвет, тъй като една от колите, които ми направи най-голямо впечатление е Мицубиши Аутлендър от 2004г., с бензинов мотор 158 коня. Важно уточнение е, че е автоматик, не търся автомобил с ръчни скорости.

Колата изглежда запазена, предстои да я разгледам и на живо в неделя. Това, което ми се иска да разбера за нея на какво да обърна повече внимание при самия оглед. Ясно е, че ще обърна внимание на обичайните неща като плавността на смяната на скоростите при автомата, работната температура, какво излиза от аусупуха, щети по купе и прочие. Дали обаче има тънкости, които е добре да знам?

Ще съм благодарен на всеки, който се включи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и добре дошъл във форума!

Като всяка използвана кола и то на 15+ години, трябва да бъдеш внимателен при огледа и покупката.
1)Най-важно място е да огледаш колата за корозия по преден и ЗАДЕН мост, защото това е доста слабо тяхно място. Гледай екземпляри които не са карани в Австрия/Швейцария/Германия... 
2) Задния мост има доста тампони, който се обслужват сравнително лесно така че и да чуеш паразитен звук оттам ще можеш да го отстраниш.
3) Предният мост също трябва да се огледа за корозия.
4) Ако купето няма някакви ремонти са сравнително солидни.
5) Двигателите са 3бр. 4G69 и 4G63 + 4G63T (Turbo) . И за двата варианта там трябва да се обърне внимание кога и дали правилно е обслужван ангренажния ремък.
Често този възел е неправилно обслужван и води до по-бързото амортизиране на мотора. Ако има вибрации в мотора най-вероятно не е правилно сложен. Специално
този който ще гледате трябва да работи много тихо на празен ход без шумове в областа на клапаните. 
6) Автомата е здрав. Мое мнение - бавен и муден за колата, но всеки си има предпочитания.

Друго за първи оглед не се сещам. Най-важно, огледайте за корозия мостовете. Всичко останало е въпрос на правилно и навременно обслужване.
 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кола като кола. Гледаш всичко за което де сещаш. За ръждата ти споменаха, аз да питам дали има газова? Ако има ще трябва да имаш едно на ум за клапаните. Ти ако ще монтираш ГИ ще трябва мазане и реглаж на клапани.

Редактирано от Cayenne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви, колеги. Ще обърна внимание на всички съвети.

Колата, която гледам няма газова уредба в момента.

5 hours ago, Cayenne said:

Кола като кола. Гледаш всичко за което де сещаш. За ръждата ти споменаха, аз да питам дали има газова? Ако има ще трябва да имаш едно на ум за клапаните. Ти ако ще монтираш ГИ ще трябва мазане и реглаж на клапани.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...