Премини към съдържание

Mitsubishi Outlander 2004 I-ва генерация


Препоръчано мнение

Здравейте! Преди 1-2 години след продължително разкачване на акумулатора имах проблем с поддръжката на оборотите. Гаснеше, опитваше да компенсира компютъра. Тогава ми подсказаха да я държа запалена 20мин да си оправи компютъра настройките (тогава помогна), после имаше проблем с климатика и гаснеше пак, но и това се оправи. Вчера след ремонт на стартер (отново разкачване на акумолатора) пак почна да прави подобни магарии, като сега въобще не поддържа обороти - направо гасне и се налага да подавам гас. Въпроса ми е дали това е правилният начин или има нещо което да се направи по колата и да се оправят оборотите?

Редактирано от vlastelin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Винаги тъй става след разкачване на акумулатора. Има един чалъм, който спестява последващото самообучаване на екуто, но не знам дали при всички мицубишита е така.

След като отново закачите клемите на акумулатора, давате на контакат, да светне таблото, изключвате, без да вадите ключа, изчаквате около 10-12 сек, пак давате на контакт и запалвате двигателя. Това винаги ми е спестявало неприятни загасвания по кръстовищата, още повече, че моята е с автом. трансмисия...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Даже мислех да слагам една батерия 12V като ще разкачвам акумулира, за да не ми прави такива ПЗ-та

Редактирано от vlastelin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...