Pafkat Публикувано 4 декември 2020 Сподели Публикувано 4 декември 2020 Здравейте, имам проблем с pajero 3.2 къса база 2001г. На място работи на 1000 оборота и двигателя работи някак “сухо” . Отзад смърди на неизгоряла нафта та не се трае. По някой път като я гася двигатела развърта още няколко оборота и тогава гасне Помпата е правена при DJ Tymbi месец април. Не знам вече какво да правя, писна ми хвърлил съм 3 хиляди лева по ремонти за тази кола и не може да излезне от сервиза. Колата е изминала не повече от 3000х км след “рециклирането” на помпата. Мога да прикача и скриншот от диагностика която ми направиха в един сервиз, не знам дали ще помогне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 4 декември 2020 Сподели Публикувано 4 декември 2020 диагностиката какво показва? Чека свети ли?Понякога и най-добрите доктори не могат да помогнат. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pafkat Публикувано 4 декември 2020 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2020 Чека не свети но колата дори да загрее седи на 1000 оборота. От телефона не мога да прикача снимката на диагностиката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pafkat Публикувано 4 декември 2020 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2020 Като грешки даде 21,31,41,43,51,52 .... пък по спомен си спомням че помпата като я направиха в джей ауто пламен каза че не би трябвало да има проблеми колата, да не говорим че е изминала едва 3000к км Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 декември 2020 Сподели Публикувано 4 декември 2020 Като грешки даде 21,31,41,43,51,52 .... пък по спомен си спомням че помпата като я направиха в джей ауто пламен каза че не би трябвало да има проблеми колата, да не говорим че е изминала едва 3000к км....докарайте колата да я видим какво прави .....нищо няма да ви струва , само да вметна че грешка 21 -датчик разпр. вал, грешка 31- грешка по КАН комуникацията ( или К линията),грешка 41 - MAP сензор ( вероятно от него имате проблем с пушека ,тъй като от него пряко зависи гор. смес ), Грешка 43 - ТЦВ клапан, който вече е в самата помпа и той определя аванса, но може да не е проблема в него ,а в окабеляването му, често на такива коли проводниците към помпата изгниват, изсъхват и се чупят.....грешкаа 51-ЕГР позишън сензор - ако ЕГР-а е електрически ,вътре в него е и сензора за положението му....но както казах, може да имате проблем с ел. инсталацията и това да е причина за генериране на грешка......грешка 52 - Турбо контрол прешън....клапана за управление на турбината.....според мен за да е с такива симптоми колата, имате проблем с МАП-а и с ТЦВ-то.....Както казах по горе, в такъв случай заповядайте в сервиза от понеделник нататък и ще ви оправиме колата.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pafkat Публикувано 7 декември 2020 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2020 Благодаря за отговора, но тъй като вчера една блондинка на сфетофара ми взе мерки за пикап, трябва да оправя задната броня и в понеделник ще звънна да се уточним кога да мина за да погледнете колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 17 декември 2020 Сподели Публикувано 17 декември 2020 Здравейте, отдавна не съм гледал форума, но сега ще се включа защото вероятно тая помпа съм я правил аз. Грешки 31/51/52 не са интересни. Обаче 41 ( ел клапан за управление на дроселовата клапа) няма нищо общо с помпата,Грешка 21 е датчик, който е тъпкан с електроника и когато се скапе прави бели, най- вече когато температурата на двигатела се повиши. Никой не може да предвиди след колко хиляди километра това ще се случи. 43 е свързана с помпата и е датчика за аванса. Той прави проблем ( чупи се) когато в системата има въздух, вода или стружки в горивото. Както DJ ви посъветва , закарайте колата да я види и аз също ще съдействам ако има проблем с помпата. Кога колата прави проблеми: студена или след като загрее ? Лампата за подгряване свети ли при подаване на контакт при ЗАГРЯЛ двигател ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 17 декември 2020 Сподели Публикувано 17 декември 2020 Здравейте, отдавна не съм гледал форума, но сега ще се включа защото вероятно тая помпа съм я правил аз. Грешки 31/51/52 не са интересни. Обаче 41 ( ел клапан за управление на дроселовата клапа) няма нищо общо с помпата,Грешка 21 е датчик, който е тъпкан с електроника и когато се скапе прави бели, най- вече когато температурата на двигатела се повиши. Никой не може да предвиди след колко хиляди километра това ще се случи. 43 е свързана с помпата и е датчика за аванса. Той прави проблем ( чупи се) когато в системата има въздух, вода или стружки в горивото. Както DJ ви посъветва , закарайте колата да я види и аз също ще съдействам ако има проблем с помпата. Кога колата прави проблеми: студена или след като загрее ? Лампата за подгряване свети ли при подаване на контакт при ЗАГРЯЛ двигател ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.