Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Pafkat

Потребители
  • От него общо

    12
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Pafkat's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря за отговора, но тъй като вчера една блондинка на сфетофара ми взе мерки за пикап, трябва да оправя задната броня и в понеделник ще звънна да се уточним кога да мина за да погледнете колата.
  2. Като грешки даде 21,31,41,43,51,52 .... пък по спомен си спомням че помпата като я направиха в джей ауто пламен каза че не би трябвало да има проблеми колата, да не говорим че е изминала едва 3000к км
  3. Чека не свети но колата дори да загрее седи на 1000 оборота. От телефона не мога да прикача снимката на диагностиката
  4. Здравейте, имам проблем с pajero 3.2 къса база 2001г. На място работи на 1000 оборота и двигателя работи някак “сухо” . Отзад смърди на неизгоряла нафта та не се трае. По някой път като я гася двигатела развърта още няколко оборота и тогава гасне Помпата е правена при DJ Tymbi месец април. Не знам вече какво да правя, писна ми хвърлил съм 3 хиляди лева по ремонти за тази кола и не може да излезне от сервиза. Колата е изминала не повече от 3000х км след “рециклирането” на помпата. Мога да прикача и скриншот от диагностика която ми направиха в един сервиз, не знам дали ще помогне
  5. Здравейте колеги, имам познат с магазин за масла и авточасти и понеже е време да сменям маслото на автоматичната ск. кутия, бих искал да попитам ако има някой, който знае колко литра масло събира кутията и кое масло точно да закупя, тъй като оригинално масло намирам само в Англия и не ми се чака доставката. Автомобилът е Pajero 2001г. 3.2 DI-D . Благодаря предварително.
  6. Въпросното масло за ск. кутия DiaQueen SPIII ли е ? Никъде не мога да го намеря.. ще се радвам някой да съдейства
  7. Въпросното масло за ск. кутия DiaQueen SPIII ли е ? Никъде не мога да го намеря.. ще се радвам някой да съдейства
  8. Здравейте, от известно време насам имам малък проблем със авт. скоростна кутия. Преди няколко месеца се сдобих с такъв екземпляр къса база, и след посещение на DJ Tymbi ревизирах помпата, но тогава той спомена, че маслото в скоростите не е сменяно, защото е черно. И да си дойдем на темата - проблема е такъв: При студен двигател превключването между N , R и D се получава леко потрисане на колата, което ме притеснява, все едно кутията подскача. Възможно ли е маслото в скоростите да е малко, мръсно или не сменяно доста време и т.н ? При въпросното превключване понякога се чува удар, но няма виене като лагер както беше написал един колега преди около месец.
  9. Колега благодаря, истината е че може би трябва да чета форума не през телефона, а през нормален компютър 😁 много неща ми убегнаха. Благодаря за локацията, ще го потърся при първа възможност !
  10. Колега безкрайно благодаря за линка който пусна, защото ми се струва че точно това гледах със снимки стъпка по стъпка, надявам се скоро да реша проблема, само дето пропуснах първата част дето пише да се уверим че наистина двигателя не прегрява, защото като я паля студена отива в червеното почти веднага
  11. Разбирам, явно ще трябва да я покарам малко докато забележа гумите. Предимството е че Са почти чисто нови, и ако биват изядени би трябвало да забележа. Иначе се мъчих да намеря инструкции за запояването на този резистор, но явно не съм търсил където трябва във форума. Някой все пак ако има контакъ на DJ Tymbi или да сподели къде е сервиза му, много бих се зарадвал да я закарам да ѝ хвърли едно око.
  12. Здравейте колеги от форума, предварително се извинявам ако съм сбъркал мястото за тези въпроси. Преди няколко дена се сдобих с Паджеро 3 3.2 DI-D къса база след внимателно следване на съветите на хора като DJ Tymbi. Екземплярът, на който се спрях има едва няколко от основните проблеми на този джип (поне така предполагам). Та да си дойдем на думата, въпросите ми са: 1. Колата е с автоматична скоростна кутия, бих казал че върви прилично, но има един малък проблем. Когато спра на светофара и съм на “D” и на спирачка едновременно, колата лекичко се тресе, но това го усещам тъй като двигателят работи много спокойно по принцип, затова усетих вибрацията. Когато сложа на “N” или “P” няма проблем. 2. Може ли горепосоченият проблем да идва от това, че колата има криви дискове и износени накладки ? Казвам го, защото докато спирам волана се тресе достатъчно за да е некомфортно, та това ме навява на мисълта, че може би слабата способност да спира държи автоматика “на скорост” което кара кутията да се тресе , или нещо подобно. Предварително отново се извинявам ако говоря глупости, това е първият ми автоматик и като цяло не съм запознат с начина му на работа. 3. От горните две пояснения можем ли да заключим че проблема идва от спирачките ? 4. За смяна нa задни шарнири е, тъй като както казва DJ Tymbi гумите имат много лека стоика навътре ей така / \, но наистина едвам се заблелязва, просто собственикът ме убеди че трябвало да се сменят. Бихте ли препоръчали какви шарнири да сложа, като имате предвид, че колата има някакъв паджеро лифт кит и си е доста високичка? 5. И на последно място, стрелките на температурата и на резервоара си правят каквото искат, имат собствено мнение Някъде прочетох че трябвало да се запои някакъв резистор за някаква платка , някой би ли пояснил ако знае за какво става на въпрос ? Благодаря Ви предварително.
×
×
  • Създаване...