Здравейте колеги от форума, предварително се извинявам ако съм сбъркал мястото за тези въпроси. Преди няколко дена се сдобих с Паджеро 3 3.2 DI-D къса база след внимателно следване на съветите на хора като DJ Tymbi. Екземплярът, на който се спрях има едва няколко от основните проблеми на този джип (поне така предполагам). Та да си дойдем на думата, въпросите ми са: 1. Колата е с автоматична скоростна кутия, бих казал че върви прилично, но има един малък проблем. Когато спра на светофара и съм на “D” и на спирачка едновременно, колата лекичко се тресе, но това го усещам тъй като двигателят работи много спокойно по принцип, затова усетих вибрацията. Когато сложа на “N” или “P” няма проблем. 2. Може ли горепосоченият проблем да идва от това, че колата има криви дискове и износени накладки ? Казвам го, защото докато спирам волана се тресе достатъчно за да е некомфортно, та това ме навява на мисълта, че може би слабата способност да спира държи автоматика “на скорост” което кара кутията да се тресе , или нещо подобно. Предварително отново се извинявам ако говоря глупости, това е първият ми автоматик и като цяло не съм запознат с начина му на работа. 3. От горните две пояснения можем ли да заключим че проблема идва от спирачките ? 4. За смяна нa задни шарнири е, тъй като както казва DJ Tymbi гумите имат много лека стоика навътре ей така / \, но наистина едвам се заблелязва, просто собственикът ме убеди че трябвало да се сменят. Бихте ли препоръчали какви шарнири да сложа, като имате предвид, че колата има някакъв паджеро лифт кит и си е доста високичка? 5. И на последно място, стрелките на температурата и на резервоара си правят каквото искат, имат собствено мнение Някъде прочетох че трябвало да се запои някакъв резистор за някаква платка , някой би ли пояснил ако знае за какво става на въпрос ? Благодаря Ви предварително.