Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем Pajero 3.2


Препоръчано мнение

Здравейте, имам проблем с pajero 3.2 къса база 2001г. На място работи на 1000 оборота и двигателя работи някак “сухо” . Отзад смърди на неизгоряла нафта та не се трае. По някой път като я гася двигатела развърта още няколко оборота и тогава гасне Помпата е правена при DJ Tymbi месец април. Не знам вече какво да правя, писна ми хвърлил съм 3 хиляди лева по ремонти за тази кола и не може да излезне от сервиза. Колата е изминала не повече от 3000х км след “рециклирането” на помпата. Мога да прикача и скриншот от диагностика която ми направиха в един сервиз, не знам дали ще помогне

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

диагностиката какво показва? Чека свети ли?

Понякога и най-добрите доктори не могат да помогнат.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чека не свети но колата дори да загрее седи на 1000 оборота. От телефона не мога да прикача снимката на диагностиката

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като грешки даде 21,31,41,43,51,52 .... пък по спомен си спомням че помпата като я направиха в джей ауто пламен каза че не би трябвало да има проблеми колата, да не говорим че е изминала едва 3000к км

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като грешки даде 21,31,41,43,51,52 .... пък по спомен си спомням че помпата като я направиха в джей ауто пламен каза че не би трябвало да има проблеми колата, да не говорим че е изминала едва 3000к км

....докарайте колата да я видим какво прави .....нищо няма да ви струва , само да вметна че грешка 21 -датчик разпр. вал, грешка 31- грешка по КАН комуникацията ( или К линията),грешка 41 - MAP сензор ( вероятно от него имате проблем с пушека ,тъй като от него пряко зависи гор. смес ), Грешка 43 - ТЦВ клапан, който вече е в самата помпа и той определя аванса, но може да не е проблема в него ,а в окабеляването му, често на такива коли проводниците към помпата изгниват, изсъхват и се чупят.....грешкаа 51-ЕГР позишън сензор - ако ЕГР-а е електрически ,вътре в него е и сензора за положението му....но както казах, може да имате проблем с ел. инсталацията и това да е причина за генериране на грешка......грешка 52 - Турбо контрол прешън....клапана за управление на турбината.....според мен за да е с такива симптоми колата, имате проблем с МАП-а и с ТЦВ-то.....

Както казах по горе, в такъв случай заповядайте в сервиза от понеделник нататък и ще ви оправиме колата....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, но тъй като вчера една блондинка на сфетофара ми взе мерки за пикап, трябва да оправя задната броня и в понеделник ще звънна да се уточним кога да мина за да погледнете колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте, отдавна не съм гледал форума, но сега ще се включа защото вероятно тая помпа съм я правил аз. Грешки 31/51/52 не са интересни. Обаче 41 ( ел клапан за управление на дроселовата клапа) няма нищо общо с помпата,Грешка 21 е датчик, който е тъпкан с електроника и когато се скапе прави бели, най- вече когато температурата на двигатела се повиши. Никой не може да предвиди след колко хиляди километра това ще се случи. 43 е свързана с помпата и е датчика за аванса. Той прави проблем ( чупи се) когато в системата има въздух, вода или стружки в горивото. Както DJ ви посъветва , закарайте колата да я види и аз също ще съдействам ако има проблем с помпата. Кога колата прави проблеми: студена или след като загрее ? Лампата за подгряване свети ли при подаване на контакт при ЗАГРЯЛ двигател ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, отдавна не съм гледал форума, но сега ще се включа защото вероятно тая помпа съм я правил аз. Грешки 31/51/52 не са интересни. Обаче 41 ( ел клапан за управление на дроселовата клапа) няма нищо общо с помпата,Грешка 21 е датчик, който е тъпкан с електроника и когато се скапе прави бели, най- вече когато температурата на двигатела се повиши. Никой не може да предвиди след колко хиляди километра това ще се случи. 43 е свързана с помпата и е датчика за аванса. Той прави проблем ( чупи се) когато в системата има въздух, вода или стружки в горивото. Както DJ ви посъветва , закарайте колата да я види и аз също ще съдействам ако има проблем с помпата. Кога колата прави проблеми: студена или след като загрее ? Лампата за подгряване свети ли при подаване на контакт при ЗАГРЯЛ двигател ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...