GameSetMatch Публикувано 13 октомври 2020 Сподели Публикувано 13 октомври 2020 Здравейте, Предстои ми смяна на маслото на моя Лансер. В момента карам с Кастрол 5w30, но ми се иска да сложа оригинално масло, което препоръчват от Мицубиши, въпреки че нямам никакви оплаквания от Кастрола. Не мога обаче да намеря такъв продукт в българските сайтове. По руските виждам цени в порядъка на 60-70 лв за 4 литра, което означава, че не е безбожно скъпа екстра, ако гледам правилния продукт. Моля за точно наименование на вида масло, което трябва да купя, както и предложение къде мога да го намеря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 13 октомври 2020 Сподели Публикувано 13 октомври 2020 Аз скоро смених масло на скоростната кутия и по идея на форум колегата LiX отидох и си купих оригинално масло директно от представителството. Така че отиди в :mitsu-smiley: и си купи. Маслото е наливно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 14 октомври 2020 Сподели Публикувано 14 октомври 2020 Каква е ориентировъчната цена за литър от БалканСтар например ? Или от друг дистрибутор ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameSetMatch Публикувано 14 октомври 2020 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2020 (редакция) Каква е ориентировъчната цена за литър от БалканСтар например ? Или от друг дистрибутор ?Информация от днес: Силвър Стар Пловдив: 20,30 лв. с ДДС за литър. Може и с куриер. Ще го пробвам другия месец. Редактирано 14 октомври 2020 от GameSetMatch Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 14 октомври 2020 Сподели Публикувано 14 октомври 2020 Аз лично съм много доволен от високият клас Репсол. Моят Лансер е с японския турбо дизел, където компромис с маслото може да означава ремонт на турбото. Освен това и с MIVEC-а не може да се прави компромис с маслото и с масления филтър.Принципно, високият клас масла на различните производители, когато и спецификациите им отговарят на изискванията за съответния мотор, и са от доверено място, от което не може да се попадне на менте, са достатъчно добри за двигателя и не може да му нанесат щети.Така както ми обяснява моя механик - най-голямата щета нанся сутрешното палене при температура под +5 градуса и карането на къси градски разстояния на сложно конструирани двигатели, каквито са MIVEC-а на Мицсубиши. За такова каране, най-здрав се оказва 3 цилидров, 6 клапанен непрентенциозен мотор тип Дачия/Рено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.