djidjo75 Публикувано 12 Май 2020 Сподели Публикувано 12 Май 2020 Здравейте колеги. На кратко да опиша проблема как се появи. На таблото до радиото имам монтирана запалка. През седмицата ми спадна едната гума и аз спокоен че имам компресор го включих да си я напомпя. Компресора изключи моментално и ми стана ясно че е изгорял някой бушон. Започнах да се ровя в интернет и ми стана ясно че запалката е монтирана допълнително и са взели плюс от радиото, който захранва също и монитора на часовника. Намерих бушона и го смених, обаче за смяната ми се наложи да изключа и компютъра за да мога да извадя бушона за радиото. Допълнително бях разколачил и голяма част от средната конзола при което ми се наложи да изключа всички букси. След като отстраних проблема и сглобих всичко светна SRS. Предполагам че е заради изключване на компа, но не съм сигурен. Пробвах да прочета грешката, но не ми излиза нищо. Програмата с която чета е Delphi2015.3.За сега не ми се ходи в сервиз че тука парите не ги познават много, а и не смятам че могат много да ми помогнат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 13 Май 2020 Сподели Публикувано 13 Май 2020 Колега грешката ще изчстиш само с програма на БОШ ,аз реших подобен проблем два пъти лентовия кабел се беше прекъснал и проблема сереши с оригинален софтуер на БОШ, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 Май 2020 Сподели Публикувано 14 Май 2020 Потърси из нета дали няма начин и ръчно да я изчистиш На хондата на жена ми светеше, при самодиагностика по миганията излезе че е ляв датчик на колана. Нулирах я с една процедура с даване на късо на два пина на сервизната букса.И друг път като пипаш така по колата - откачай акумулатора първо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djidjo75 Публикувано 14 Май 2020 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2020 Потърси из нета дали няма начин и ръчно да я изчистиш На хондата на жена ми светеше, при самодиагностика по миганията излезе че е ляв датчик на колана. Нулирах я с една процедура с даване на късо на два пина на сервизната букса.И друг път като пипаш така по колата - откачай акумулатора първо.Забравих да го изключа и от там май дойде проблема. Днес отидох при един приятел и той със същата програма като моята откри проблема. Бил от някаква лампа, но съм сигурен че не е от това, просто компа това е записал. А може и докато съм търсил с пробната лампа да е записал някоя грешка. Изтрихме грешката и сега няма грижи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.