Премини към съдържание

Проблем с двигател 6G72


Препоръчано мнение

Добър ден!

Имам автомобил с двигател 6G72. Опитвам се от дълго време да го реставрирам. "Майстора" жив ме одра, след което реших сам да си побутвам по автомобила. В момента сменям хидравличните повдигачи, защото бяха сменени само на 2, 4, 6 цилиндър. Имам сериозно притеснение за този мотор. Когато двигателя загрее и перката се включи се чува един "откос" като от автоматично оръжие. Същото се получава и когато превключа от (P) на ® или (D). Моля за предположения. За мен е бутален болт, дано да греша. Като затворя капаците и я запаля ще видя как ще се държи но мисля, че няма да изчезнат "откосите"

 

Благодаря ВИ!

 

В Русе не знам някой почтен механик на Мицубиши!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колега,

Какво сте/са правили по двигателя до момента?

п.п.В Паджеро 1 ли е монтиран?

Поздрави!

Добър ден!

Аз лично работя по повдигачите. казаха ми, че са чистилили дюзи, паснати са клапани, това е.

Мотора е 1991 г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Така, резултати при измерване на компресията, след смяна на повдигачи.Първи-0,00, втори-9, трети-11,8,четвърти -11, пети-0,00, шести-11.

Може и аз да съм сгрешил, защото през отворите на кубилиците инжектирах по мало нафта. При тази манипулация може да съм понапълнил някой повдигач и той да е блокирал. НО най-голямата иьненада е, че след поредното зглобяване и палене оборотите скочиха на 4000 ще гръмне котора. Гледах, проверявах не открих да съм направил пробив по вакуума. Разглобих и накиснах старите повдигачи. Другата седмица отново на манежа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

надявам се да ми помогнете

как да сменя изгорелите крушки на врътките на парното и на компаса на PAJERO SPORT

Да си продължа темата.

Според мен, когато са припасвали клапаните са изкопали леглата над допуска. От там когато сложа нов повдигач той държи клапана отворен и компресията е 0,00 .Направи ми впечатление, че са сложили сатри изпилени повдигачи, колата работеше, но тракаше. Когато сложих нови повдигачи 1 и 5 цилиндър спряха работа и показаха нулева компресия.

Въпрос, може ли да се набият втулки на леглата на клапаните и от каква кола стават?

Благодаря Ви!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си продължа темата.

Според мен, когато са припасвали клапаните са изкопали леглата над допуска. От там когато сложа нов повдигач той държи клапана отворен и компресията е 0,00 .Направи ми впечатление, че са сложили сатри изпилени повдигачи, колата работеше, но тракаше. Когато сложих нови повдигачи 1 и 5 цилиндър спряха работа и показаха нулева компресия.

Въпрос, може ли да се набият втулки на леглата на клапаните и от каква кола стават?

Благодаря Ви!

.... за да разберете какво става, първо трябва да знаете, че при монтаж на нови и/или стари повдигачи, винаги те тряба да са празни.......т.е. да са меки,да нямат масло в тях....другото което е, сигурнои ли сте че сте ги монтирали правилно,защото при мен са идали какви ли не случаи,и няма да се учудя че и при вас е станало нещо подобно.....трето , идва/качва ли масло до кавалите,съответно до кобилиците???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.... за да разберете какво става, първо трябва да знаете, че при монтаж на нови и/или стари повдигачи, винаги те тряба да са празни.......т.е. да са меки,да нямат масло в тях....другото което е, сигурнои ли сте че сте ги монтирали правилно,защото при мен са идали какви ли не случаи,и няма да се учудя че и при вас е станало нещо подобно.....трето , идва/качва ли масло до кавалите,съответно до кобилиците???

Ще монтирам изпилените повдигачи и ще пиша.Колкото до кавалите и повдигачите всичко е монтиряно по книга, която закупих веднага след закупуване на автомобила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще монтирам изпилените повдигачи и ще пиша.Колкото до кавалите и повдигачите всичко е монтиряно по книга, която закупих веднага след закупуване на автомобила.

:D .....вие се шегувате май.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D .....вие се шегувате май.....

Добра вечер!

Днес за сетен път разглобих мотора. Главата на 1,3,5 цилиндър. Всички повдигачи бяха "надървени" масло преминава през "кавалите", дупката на "кавала" е както трябва на смукателните клапани, нищо не е объркано проверих по чертежа. Сега ще сложа пилените повдигачи на 1 и 5 изпускателни клапани. Ще запаля, да видя дали ще работи пак на 4 цилиндъра, като поработи ще проверя компресията. Не знам защо ще пилят повдигачите?! Или клапаните не са оригинални, може би по-дълги или при ремонта не са направили гнездата, както трябва и клапаните са потънали и така няма луфт за работата на повдигачите. Не знам, ....още няколко пъти ще изиграя зглобка разглобка.

Лека вечер!

Редактирано от riskue
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Добра вечер!

Не мога да сглобя валовете тапата много издиша. От къде мога да купя тапи за капаците на главите? Номер по мицубиши MD180183

Бшагодаря, лека нощ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добра вечер!

Не мога да сглобя валовете тапата много издиша. От къде мога да купя тапи за капаците на главите? Номер по мицубиши MD180183

Бшагодаря, лека нощ!

 

Уточнете какво значи "много издиша"?

Ако "духа" много от капачката за маслото, едва ли тапите са ви главния проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уточнете какво значи "много издиша"?

Ако "духа" много от капачката за маслото, едва ли тапите са ви главния п

Уточнявам!

Тапите са облечени в пластмаса или гума. Моите се разпаднаха, останаха само металните тапи, нямат обвивка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Добър ден и честит национален празник!

След поредното сглобяване на мотора с по един пилен повдигач на изпускателния клапан на 1 и 5 цилиндър резултатите се следните. Първи цилиндър закова 11 атмосфери, пети цилиндър 4 атмосфери. Дефектацията е направена, проблема е в клапанната група на главата. Моят нов проблем е поддържането на постоянни високи обороти (2100), което за този мотор е живо изнасилване. Моля за помощ! Извършени мероприятия:

1. Сменена гарнитура на дросела.

2. Почистен дросел, стъпков мотор.

3. Затегнат смук. колектор.

Когато махна маркуча от MAP сензора и запуша отвора с пръст мотора затихва.

Моля за мнения!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...