riskue Публикувано 7 януари 2020 Сподели Публикувано 7 януари 2020 Добър ден!Имам автомобил с двигател 6G72. Опитвам се от дълго време да го реставрирам. "Майстора" жив ме одра, след което реших сам да си побутвам по автомобила. В момента сменям хидравличните повдигачи, защото бяха сменени само на 2, 4, 6 цилиндър. Имам сериозно притеснение за този мотор. Когато двигателя загрее и перката се включи се чува един "откос" като от автоматично оръжие. Същото се получава и когато превключа от (P) на ® или (D). Моля за предположения. За мен е бутален болт, дано да греша. Като затворя капаците и я запаля ще видя как ще се държи но мисля, че няма да изчезнат "откосите" Благодаря ВИ! В Русе не знам някой почтен механик на Мицубиши! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 8 януари 2020 Сподели Публикувано 8 януари 2020 Здравейте колега, Какво сте/са правили по двигателя до момента?п.п.В Паджеро 1 ли е монтиран? Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riskue Публикувано 10 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2020 Здравейте колега, Какво сте/са правили по двигателя до момента?п.п.В Паджеро 1 ли е монтиран? Поздрави!Добър ден!Аз лично работя по повдигачите. казаха ми, че са чистилили дюзи, паснати са клапани, това е.Мотора е 1991 г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riskue Публикувано 26 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2020 Така, резултати при измерване на компресията, след смяна на повдигачи.Първи-0,00, втори-9, трети-11,8,четвърти -11, пети-0,00, шести-11.Може и аз да съм сгрешил, защото през отворите на кубилиците инжектирах по мало нафта. При тази манипулация може да съм понапълнил някой повдигач и той да е блокирал. НО най-голямата иьненада е, че след поредното зглобяване и палене оборотите скочиха на 4000 ще гръмне котора. Гледах, проверявах не открих да съм направил пробив по вакуума. Разглобих и накиснах старите повдигачи. Другата седмица отново на манежа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uzun Публикувано 27 януари 2020 Сподели Публикувано 27 януари 2020 Здравейте!надявам се да ми помогнете как да сменя изгорелите крушки на врътките на парното и на компаса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riskue Публикувано 29 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2020 Здравейте!надявам се да ми помогнете как да сменя изгорелите крушки на врътките на парното и на компаса на PAJERO SPORT Да си продължа темата.Според мен, когато са припасвали клапаните са изкопали леглата над допуска. От там когато сложа нов повдигач той държи клапана отворен и компресията е 0,00 .Направи ми впечатление, че са сложили сатри изпилени повдигачи, колата работеше, но тракаше. Когато сложих нови повдигачи 1 и 5 цилиндър спряха работа и показаха нулева компресия.Въпрос, може ли да се набият втулки на леглата на клапаните и от каква кола стават?Благодаря Ви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 януари 2020 Сподели Публикувано 29 януари 2020 Да си продължа темата.Според мен, когато са припасвали клапаните са изкопали леглата над допуска. От там когато сложа нов повдигач той държи клапана отворен и компресията е 0,00 .Направи ми впечатление, че са сложили сатри изпилени повдигачи, колата работеше, но тракаше. Когато сложих нови повдигачи 1 и 5 цилиндър спряха работа и показаха нулева компресия.Въпрос, може ли да се набият втулки на леглата на клапаните и от каква кола стават?Благодаря Ви!.... за да разберете какво става, първо трябва да знаете, че при монтаж на нови и/или стари повдигачи, винаги те тряба да са празни.......т.е. да са меки,да нямат масло в тях....другото което е, сигурнои ли сте че сте ги монтирали правилно,защото при мен са идали какви ли не случаи,и няма да се учудя че и при вас е станало нещо подобно.....трето , идва/качва ли масло до кавалите,съответно до кобилиците??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riskue Публикувано 31 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2020 .... за да разберете какво става, първо трябва да знаете, че при монтаж на нови и/или стари повдигачи, винаги те тряба да са празни.......т.е. да са меки,да нямат масло в тях....другото което е, сигурнои ли сте че сте ги монтирали правилно,защото при мен са идали какви ли не случаи,и няма да се учудя че и при вас е станало нещо подобно.....трето , идва/качва ли масло до кавалите,съответно до кобилиците???Ще монтирам изпилените повдигачи и ще пиша.Колкото до кавалите и повдигачите всичко е монтиряно по книга, която закупих веднага след закупуване на автомобила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 януари 2020 Сподели Публикувано 31 януари 2020 Ще монтирам изпилените повдигачи и ще пиша.Колкото до кавалите и повдигачите всичко е монтиряно по книга, която закупих веднага след закупуване на автомобила. :D .....вие се шегувате май..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riskue Публикувано 1 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2020 (редакция) :D .....вие се шегувате май.....Добра вечер!Днес за сетен път разглобих мотора. Главата на 1,3,5 цилиндър. Всички повдигачи бяха "надървени" масло преминава през "кавалите", дупката на "кавала" е както трябва на смукателните клапани, нищо не е объркано проверих по чертежа. Сега ще сложа пилените повдигачи на 1 и 5 изпускателни клапани. Ще запаля, да видя дали ще работи пак на 4 цилиндъра, като поработи ще проверя компресията. Не знам защо ще пилят повдигачите?! Или клапаните не са оригинални, може би по-дълги или при ремонта не са направили гнездата, както трябва и клапаните са потънали и така няма луфт за работата на повдигачите. Не знам, ....още няколко пъти ще изиграя зглобка разглобка.Лека вечер! Редактирано 1 февруари 2020 от riskue Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riskue Публикувано 16 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 16 февруари 2020 Добра вечер!Не мога да сглобя валовете тапата много издиша. От къде мога да купя тапи за капаците на главите? Номер по мицубиши MD180183Бшагодаря, лека нощ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 16 февруари 2020 Сподели Публикувано 16 февруари 2020 Добра вечер!Не мога да сглобя валовете тапата много издиша. От къде мога да купя тапи за капаците на главите? Номер по мицубиши MD180183Бшагодаря, лека нощ! Уточнете какво значи "много издиша"?Ако "духа" много от капачката за маслото, едва ли тапите са ви главния проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riskue Публикувано 17 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2020 Уточнете какво значи "много издиша"?Ако "духа" много от капачката за маслото, едва ли тапите са ви главния пУточнявам!Тапите са облечени в пластмаса или гума. Моите се разпаднаха, останаха само металните тапи, нямат обвивка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riskue Публикувано 3 март 2020 Автор Сподели Публикувано 3 март 2020 Добър ден и честит национален празник!След поредното сглобяване на мотора с по един пилен повдигач на изпускателния клапан на 1 и 5 цилиндър резултатите се следните. Първи цилиндър закова 11 атмосфери, пети цилиндър 4 атмосфери. Дефектацията е направена, проблема е в клапанната група на главата. Моят нов проблем е поддържането на постоянни високи обороти (2100), което за този мотор е живо изнасилване. Моля за помощ! Извършени мероприятия:1. Сменена гарнитура на дросела.2. Почистен дросел, стъпков мотор.3. Затегнат смук. колектор.Когато махна маркуча от MAP сензора и запуша отвора с пръст мотора затихва.Моля за мнения! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.