Премини към съдържание

riskue

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Русе

riskue's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Добър ден и честит национален празник! След поредното сглобяване на мотора с по един пилен повдигач на изпускателния клапан на 1 и 5 цилиндър резултатите се следните. Първи цилиндър закова 11 атмосфери, пети цилиндър 4 атмосфери. Дефектацията е направена, проблема е в клапанната група на главата. Моят нов проблем е поддържането на постоянни високи обороти (2100), което за този мотор е живо изнасилване. Моля за помощ! Извършени мероприятия: 1. Сменена гарнитура на дросела. 2. Почистен дросел, стъпков мотор. 3. Затегнат смук. колектор. Когато махна маркуча от MAP сензора и запуша отвора с пръст мотора затихва. Моля за мнения!
  2. Добра вечер! Не мога да сглобя валовете тапата много издиша. От къде мога да купя тапи за капаците на главите? Номер по мицубиши MD180183 Бшагодаря, лека нощ!
  3. Добра вечер!Днес за сетен път разглобих мотора. Главата на 1,3,5 цилиндър. Всички повдигачи бяха "надървени" масло преминава през "кавалите", дупката на "кавала" е както трябва на смукателните клапани, нищо не е объркано проверих по чертежа. Сега ще сложа пилените повдигачи на 1 и 5 изпускателни клапани. Ще запаля, да видя дали ще работи пак на 4 цилиндъра, като поработи ще проверя компресията. Не знам защо ще пилят повдигачите?! Или клапаните не са оригинални, може би по-дълги или при ремонта не са направили гнездата, както трябва и клапаните са потънали и така няма луфт за работата на повдигачите. Не знам, ....още няколко пъти ще изиграя зглобка разглобка. Лека вечер!
  4. Ще монтирам изпилените повдигачи и ще пиша.Колкото до кавалите и повдигачите всичко е монтиряно по книга, която закупих веднага след закупуване на автомобила.
  5. Да си продължа темата. Според мен, когато са припасвали клапаните са изкопали леглата над допуска. От там когато сложа нов повдигач той държи клапана отворен и компресията е 0,00 .Направи ми впечатление, че са сложили сатри изпилени повдигачи, колата работеше, но тракаше. Когато сложих нови повдигачи 1 и 5 цилиндър спряха работа и показаха нулева компресия. Въпрос, може ли да се набият втулки на леглата на клапаните и от каква кола стават? Благодаря Ви!
  6. Така, резултати при измерване на компресията, след смяна на повдигачи.Първи-0,00, втори-9, трети-11,8,четвърти -11, пети-0,00, шести-11. Може и аз да съм сгрешил, защото през отворите на кубилиците инжектирах по мало нафта. При тази манипулация може да съм понапълнил някой повдигач и той да е блокирал. НО най-голямата иьненада е, че след поредното зглобяване и палене оборотите скочиха на 4000 ще гръмне котора. Гледах, проверявах не открих да съм направил пробив по вакуума. Разглобих и накиснах старите повдигачи. Другата седмица отново на манежа.
  7. Добър ден! Аз лично работя по повдигачите. казаха ми, че са чистилили дюзи, паснати са клапани, това е. Мотора е 1991 г.
  8. Добър ден! Имам автомобил с двигател 6G72. Опитвам се от дълго време да го реставрирам. "Майстора" жив ме одра, след което реших сам да си побутвам по автомобила. В момента сменям хидравличните повдигачи, защото бяха сменени само на 2, 4, 6 цилиндър. Имам сериозно притеснение за този мотор. Когато двигателя загрее и перката се включи се чува един "откос" като от автоматично оръжие. Същото се получава и когато превключа от (P) на ® или (D). Моля за предположения. За мен е бутален болт, дано да греша. Като затворя капаците и я запаля ще видя как ще се държи но мисля, че няма да изчезнат "откосите" Благодаря ВИ! В Русе не знам някой почтен механик на Мицубиши!
×
×
  • Създаване...