sony Публикувано 29 октомври 2019 Сподели Публикувано 29 октомври 2019 Здравейте, става въпрос за Каризма 1.9 ТД. Имам проблем с ремъчния обтегач на пистовия ремък и искам да го направя с твърда връзка, тоест на мястото на амортисьорчето да сложа една по дебела планка и така няма да вибрира обтяжната ролка и ще държи ремъка винаги опънат, защото с този амортисьор в един диапазон на обороти постоянно вибрира и разхлабва пистовия ремък, който излиза от пистите. Някой има ли идея дали това няма да доведе до някакъв друг проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qiqo Публикувано 2 ноември 2019 Сподели Публикувано 2 ноември 2019 Определено ще доведе до друг проблем (до скъсване на ремъка без да пада от ролките) амортисьора служи за корекция на опъна на ремъка, щом го хвърля значи има крива ролка или неправилно регулиране на обтегача Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sony Публикувано 14 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2019 Да разбирам, но съм забелязал, че в диапазона на обороти между 1000-1300 об. че точно в този момент се чува едно много неприятно ръмжене в областта на пистовия ремък и точно тогава виждам как амортисьора се свива и ремъка започва да играе, тоест се разхлабва. И точно тогава излиза ремъка, иначе при всякакви други обороти ремъка си е опънат и няма ороблем. Защо го прави само в този диапазон на обороти, а ролките са си наред, ремъчния обтегач е сменяван скоро. Този проблем го има при много Рено мотори от този тип с този метод на регулиране на ремъка, а обтягането на самия ремък си е както трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.