IVAN VR4x4 Публикувано 9 септември 2007 Сподели Публикувано 9 септември 2007 Странно, но беше повредена тръбичката след самата помпа! Извадих помпата и я пробвах дали работи пуснах я с едно маркуче в чаша с вода и си правеше мехурчета. Сложиш я пак в резервоара и вместо тръбичката сложих едно маркуче! И по проблема- въртя но не иска да запали!!! Казаха ми, че въпреки че работи помпата е възможно да няма дебит! Някой ще ми обясни ли какво се случва? Трябва нова бензинова помпа ли да купувам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 септември 2007 Сподели Публикувано 9 септември 2007 Първото което е , помпата с вода не се пробва, защото в нея винаги остава вода и после тръгва по тръбите, а както знаеш водата не гори. Другото което е, помпата действително има и дебит, и налягане, което трабва да прави, най-добре е налягането да се премери като до резервоара след помпата се постави тройник с манометър, при тази процедура веднага ще ти стане ясно всичко. Другото което е на рейката с дюзите задължително има клапан-регулатор на налягането, ако тои се е прецакал, всичкото гориво ще се връща в резервоара и пак няма да запалиш. А и сигурно ли е, че помпата прави проблеми , да не е някои датчик .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 9 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2007 През помпата не съм вкарвал вода, на изхода сложих маркуче и го мушнах в една чашка с вода- почна да балбука, та от там си мисля че работи! Преди тази тръбичка която я смених беше облепена с някаква гадост, нямам идея какво се е случвало и как точно се е повредила, но от там сълзеше и в последствие колата спря да се движи! Преди рядко ми даваше този проблем и с течение на времето все по-често почна да го прави, а и си замириса на бензин! Докато накрая карах няколко метра и угасваше натисна ли съединителя или като изключа от скорост! След като мине известно време мога да я запаля и пак така, а сега след смяната на тръбичката и да запали неще! Може и някое парченце от тръбичката да е заминала към двигателя и да запушва нещо! А що се отнася до този тройник определено го нямам за съжаление и ще трябва да търся друго решение! :icon_hmm: Но според мен помпата работи струва ми се, че я чувам! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 септември 2007 Сподели Публикувано 9 септември 2007 Нали затова ти казвам за дебита и налягането, от това да я чуваш и до нормална работа има голяма разлика. А и така както ми разправяш няма да е помпата. Ако се скапе помпата колата пали малко трудно и поддържа кофти празен ход и не може да се изфорсира. Ако загасва като изключиш от скорост няма да е от тази помпа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 9 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2007 Нали затова ти казвам за дебита и налягането, от това да я чуваш и до нормална работа има голяма разлика. А и така както ми разправяш няма да е помпата. Ако се скапе помпата колата пали малко трудно и поддържа кофти празен ход и не може да се изфорсира. Ако загасва като изключиш от скорост няма да е от тази помпа :icon_hmm: Преди това като я запаля работи нормално и като мине малко време и си угасва, празният и ход изчезва! Но като тръгне да пада надолу от хилядата оборота и и подам газ няма проблеми до момента в който не си махна педала от газта, а пък отзад почваше през прецапаната тръбичка да сълзи яко! Преди като карам и даже докато сменя скоростите и пак ми угасва, ако не ги сменя по бълрзичко! Странното беше, че като спра отворя багажника и я ударя по капачето на помпата всичко си ставаше екстра и колата запалва! Това не бяха постоянни неща с изключение на сълзенето всичко друго ставаше доста рядко, но с течение на времето все по-често се случваше! Ще чакам майсторът ми да си дойде в петък и да я види! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 септември 2007 Сподели Публикувано 9 септември 2007 :icon_hmm: Преди това като я запаля работи нормално и като мине малко време и си угасва, празният и ход изчезва! Но като тръгне да пада надолу от хилядата оборота и и подам газ няма проблеми до момента в който не си махна педала от газта, а пък отзад почваше през прецапаната тръбичка да сълзи яко! Преди като карам и даже докато сменя скоростите и пак ми угасва, ако не ги сменя по бълрзичко! Странното беше, че като спра отворя багажника и я ударя по капачето на помпата всичко си ставаше екстра и колата запалва! Това не бяха постоянни неща с изключение на сълзенето всичко друго ставаше доста рядко, но с течение на времето все по-често се случваше! Ще чакам майсторът ми да си дойде в петък и да я види!Нова помпа брат.............Това се получава така, защото четките са износени и пружинките които седят отгоре им, вече не могат да приложат това усилие в/у колектора на ротора на помпата..............ефекта е че помпата работи известно време и спре.....или пък спира като друсне в някоя дупка, като изпраскаш по резервоара, четките са размъдат и тя почне да върти..............лошото е че тя е капсилована и херметизирана, и едно отваряне - и пак си е за боклука.........пробвал съм да възтановявам помпи и не става мн. надежно, работи , но колко време - не е ясно...така че нова помпа ти решава проблема, ако тръгнеш да търсиш, звънни ми , ще ти измисля нещо ,че оригинална помпа е мама и тате на квадрат............ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 септември 2007 Сподели Публикувано 9 септември 2007 Странно, но беше повредена тръбичката след самата помпа! Извадих помпата и я пробвах дали работи пуснах я с едно маркуче в чаша с вода и си правеше мехурчета. Сложиш я пак в резервоара и вместо тръбичката сложих едно маркуче! И по проблема- въртя но не иска да запали!!! Казаха ми, че въпреки че работи помпата е възможно да няма дебит! Някой ще ми обясни ли какво се случва? Трябва нова бензинова помпа ли да купувам?Милен е прав, трябва да се замери налягането на помпата..............при замерването има два варианта, единия е да замеериш работното налягане, то трябва да бъде м/у 3.5 и 3.0 атм. зависи от оборотите и натоварването на мотора..............замерва се с тройник,както каза Милен .............Другия вариант е замерване на абсолютната стойност ( максималната) , тя се мери като на изхода на помпата се върже само манометъра без тройници, манометри и т.н. Така замерено, налягането ти трябва да бъде 6 атм. ............Друго..............Ефекта ,който получаваш при каране само на скорост и /или при бързичко сменяне на скоростите е че колкото и невероятно да ти звучи, в захранващата инжекторна тръба има лек вакуум, който се получва точно в този момент..........при ниско или никкакво налягане на помпата и включен мотор , все още работещ на скорост .........в този момент се получава вакуум, който наред и с прецакания ти възвратен клапан на бензина на бенз. помпа издърпва леко бензин през помпата от резервоара ,а това е достатъчно да дръпне турбинката нагоре ,а я понеже е вързана на ротора , а пък на него е колектора на който контактуват четките ,които са ти отгоре ..........съответно самия вакуум и бензина издърпват леко ротора и съответно четките правят контакт в колектора итова е причината да се задейства помпата ти в този случай.............невероятно звучи ,но е факт..........който няма да трае дълго и скоро помпата ти ще "умре " тотално............. :icon_blush: Помпата никога не я порбвай във вода, тъй като бензина минава през нея , т.е. през ротора, четките, колектора и статора( пост. магнит) ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 септември 2007 Сподели Публикувано 9 септември 2007 Ако установите със сигурност дали е помпата, може да ми я пратиш до Пловдив да я погледна. Нищо не губиш. Мойта я правих и вече две години кара без проблеми, но днес отворих една от Ауди и не стана, просто беше свършил колектора. Така, че ако решиш дай я насам . :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 10 септември 2007 Сподели Публикувано 10 септември 2007 Иване, аз имах подобен проблем с Паджерото и се оказа, че резервоара ми беше пълен с някакви бронзови (или кой знае какви) стружки, влезли незнайно как в резервоара. Та тези стружки бяха запушили цедката на смукателнатта тръба...след почистване всичко си дойде на мястото. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 22 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2007 Открих проблема! Помпата работи, но има една тръбичка която излиза от нея и влиза в едно маркуче! Тази тръбичка незнайно как се е прецапала и сложих аз едно маркуче, ама скобичката не може явно да го стисне хубаво! И проблемът е че навсякъде ми предлагат само помпа, а тази тръбичка НЕ! Ако някой има изостанала такава част моля да ми каже! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.