botev73 Публикувано 18 юли 2019 Сподели Публикувано 18 юли 2019 (редакция) Здравейте група!!!!!След доста ядове ,относно ск кутия(полу-автомат) и актуатора,който смених,установих,че проблема(не винаги колата потегля сама,на обороти) е от датчика на педала на спирачката.Как го установих ли?Ами един ден дръпнах педала и колата си потегли.Така....смених го с втора употреба и за сега всичко е ОК.Въпроса ми е следния:датчика е с 4 пина,влизат и 4 кабела,за какво са тези 4 пина?2 са за стоповете,а други те 2 за какво са?Предполагам,че са свързани с кутията или със спирачната система.Ако някой знае,да пише.Благодаря и лек и безавариен ден!!!! Редактирано 18 юли 2019 от botev73 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 18 юли 2019 Сподели Публикувано 18 юли 2019 Темпомата също е вързан със спирачката, само предположение Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
botev73 Публикувано 18 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2019 Брейййййй.....никой ли не знае????? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
botev73 Публикувано 18 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2019 Темпомата също е вързан със спирачката, само предположение Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на TapatalkНямам темпомат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan72 Публикувано 19 юли 2019 Сподели Публикувано 19 юли 2019 нямам идея какво означава полу-автомат, но по принцип всичко, което има някаква връзка с автоматите по скоростните кутии, е свързано с датчика на спирачките. Ако не връща докрай (датчика), авто-нещото, решава, че си натиснал спирачките и чака, докато ги пуснеш, за да тръгне. Колегата горе просто е сбъркал термина... или проавописния му коректор го е сбъркал вместо него, но смисъла е този. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 19 юли 2019 Сподели Публикувано 19 юли 2019 Ако става дума за мен, карам кола с такава кутия и каквото съм написал това имам предвид. За кутията е ясно, че се управлява от спирачката. Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan72 Публикувано 24 юли 2019 Сподели Публикувано 24 юли 2019 Ако става дума за мен, карам кола с такава кутия и каквото съм написал това имам предвид. За кутията е ясно, че се управлява от спирачката. Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Ако не те затруднява, обясни ми с две думи какво се има предвид под полуавтомат, че като тръгна да търся по Гугъл-а, ми излизат само пистолети ... Обикновена кутия с автоматичен съединител, типтроник (или както и да е там конкретното ръговско наименование на Мицу), вариатор или нещо друго? Не се заяждам, чисто любопитство. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 24 юли 2019 Сподели Публикувано 24 юли 2019 (редакция) на Ситроен Ц2 - ръчна кутия и два робота, един да натиска съединителя и един сменя скоростите, управлявани от компютър. Има 2 педала, но няма положение Р на лоста. Действа като автоматик, но не задържа по наклон и ако няма хил асист по големите наклони се тръгва с ръчна спирачка.Предполагам и на мицубиши принципа е същия, като робот, актуатор и активатор е едно и също. И този на съединител е нормално да сдаде багажа. Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Редактирано 24 юли 2019 от nikipp Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
botev73 Публикувано 25 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2019 Искам да кажа нещо важно:ако някой има проблем,с потеглянето на обороти,вижте си ДАТЧИКА НА СПИРАЧКАТА!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.