Премини към съдържание

Датчик на педала на спирачката


Препоръчано мнение

Здравейте група!!!!!След доста ядове ,относно ск кутия(полу-автомат) и актуатора,който смених,установих,че проблема(не винаги колата потегля сама,на обороти) е от датчика на педала на спирачката.Как го установих ли?Ами един ден дръпнах педала и колата си потегли.Така....смених го с втора употреба и за сега всичко е ОК.Въпроса ми е следния:датчика е с 4 пина,влизат и 4 кабела,за какво са тези 4 пина?2 са за стоповете,а други те 2 за какво са?Предполагам,че са свързани с кутията или със спирачната система.Ако някой знае,да пише.Благодаря и лек и безавариен ден!!!!

Редактирано от botev73
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темпомата също е вързан със спирачката, само предположение

 

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

нямам идея какво означава полу-автомат, но по принцип всичко, което има някаква връзка с автоматите по скоростните кутии, е свързано с датчика на спирачките. Ако не връща докрай (датчика), авто-нещото, решава, че си натиснал спирачките и чака, докато ги пуснеш, за да тръгне. Колегата горе просто е сбъркал термина... или проавописния му коректор го е сбъркал вместо него, но смисъла е този.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако става дума за мен, карам кола с такава кутия и каквото съм написал това имам предвид. За кутията е ясно, че се управлява от спирачката.

 

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако става дума за мен, карам кола с такава кутия и каквото съм написал това имам предвид. За кутията е ясно, че се управлява от спирачката.

 

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

 

Ако не те затруднява, обясни ми с две думи какво се има предвид под полуавтомат, че като тръгна да търся по Гугъл-а, ми излизат само пистолети ...

Обикновена кутия с автоматичен съединител, типтроник (или както и да е там конкретното ръговско наименование на Мицу), вариатор или нещо друго? Не се заяждам, чисто любопитство.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на Ситроен Ц2 - ръчна кутия и два робота, един да натиска съединителя и един сменя скоростите, управлявани от компютър. Има 2 педала, но няма положение Р на лоста. Действа като автоматик, но не задържа по наклон и ако няма хил асист по големите наклони се тръгва с ръчна спирачка.

Предполагам и на мицубиши принципа е същия, като робот, актуатор и активатор е едно и също. И този на съединител е нормално да сдаде багажа.

 

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

Редактирано от nikipp
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...