Премини към съдържание

Stefan72

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Стара Загора

Stefan72's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Ако не те затруднява, обясни ми с две думи какво се има предвид под полуавтомат, че като тръгна да търся по Гугъл-а, ми излизат само пистолети ... Обикновена кутия с автоматичен съединител, типтроник (или както и да е там конкретното ръговско наименование на Мицу), вариатор или нещо друго? Не се заяждам, чисто любопитство.
  2. нямам идея какво означава полу-автомат, но по принцип всичко, което има някаква връзка с автоматите по скоростните кутии, е свързано с датчика на спирачките. Ако не връща докрай (датчика), авто-нещото, решава, че си натиснал спирачките и чака, докато ги пуснеш, за да тръгне. Колегата горе просто е сбъркал термина... или проавописния му коректор го е сбъркал вместо него, но смисъла е този.
  3. Благодаря за предложението, но за момента съм лек оспънат от към разходки :( Поздрави!
  4. Има един стар лаф: ако искаш да направиш мръсно на съседа, хвърли му един счупен часовник в двора... Да де, напоследък не е особено актуално, но смисълът си е все същия. Имам си 'счупен часовник', иначе казано, Колт, 5та генерация, бивш 1.6 (в смисъл, че от уникално качествени резервни части, устиска 120 километра след доволно безобиден ремонт...), имам един двигател 2.0, 4G63, атмосферка от 'леко' смачкан Галант 99та, не помня каква генерация се водеше, скоро ще има и един веселяшки комплект амортисьори и пружини... И всичко това трябва да се сглоби и да се движи. Проблеми бол, всичките решими, това на което леко се спъвам в момента, е каква скоростна кутия да използувам. Има вариант да преправя 'камбаната' на наличната кутия (стартера на 63-ката е от другата страна...) или да натикан оригиналната кутия на двигателя. Вторият вариант ми харесва една идея повече, но там опираме до карета, шлици, дължини и прочее веселби. Никога не съм обръщал внимание на какво прилича вътрешното каре на Галанта, та молбата ми е следната: Ако някой има разхвърлян Галант в райнона на Стара Загора, ще съм благодарен, ако ми позволи да разгледам/премеря шлиците на каретата и да премеря кутията, дали ще влезе без сериозни молитви, че Колта все пак е доста по-дребен... Главините също са ми интересни като размер, но да речем, че там ще се ориентирам по лагерите някак. Предполагам, че Спейс Вагън 2.0 от тия години пак ще свърши работа. Номера е мотора да е от дясно... Поздрави! П.П. Ако някой се чуди защо не погледна Галанта, от който е двигателя - защото замина за вторични, преди да се усетя...:( П.П.П. НЕ е спешно!
×
×
  • Създаване...