menemenema Публикувано 8 септември 2007 Сподели Публикувано 8 септември 2007 Здравейте колеги , въпроса ми може би ще ви се стори глупав но все пак........ налага се. Отскоро съм притеснен собственик на Паджеро 2001 3,5 л. Бензин с автоматична ск. кутия + триптроник ако не се лъжа, оная екстра дето може да преминаваш на ръчна смяна на скоростите без съединител. Проблема ми е следния : когато настъпя газта при изпреварване да речем таблото ми сигнализира че се включва блокажа на диференциала. Нали се сещате жълтата лампичка между двете оси на таблото. Колата перманентно си е включена на задно предаване. И аз като незнаещ решавам проблема като спирам гася колата и паля отново при което на таблото си свети само задната ос. Отделно на конзолата си има копче на което пише r/d lock или c/d lock сега не се сещам но не го пипвам щото съм си още новобранец областа на 4х4 задвижването. Това повреда ли е или някаква система за стабилизиране на колата при висока скорост. Ако е повреда какво би могло да бъде, не че ще го ремонтирам сам, но все пак искам да съм подготвен преди да ида в сервиза. благодаря предварително за отзивчивоста. Виждам доста компетентни мнения тук , така че съм оптимист че някой ще ми даде смислено обяснение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
menemenema Публикувано 8 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2007 Централната оранжева лампичка е за блокаж на централния диференциал (трансферната кутия), копчето което имаш допълнително е за блокаж на задния диференциал R/D Lock. Тази лампа която ти присветва само при рязко ускорение ли присветва или и когато си караш нормално, след като присветне ако продължиш да караш гасне ли и когато превключиш на 4HLC (направи го при спрял автомобил и лоста за скоростите на N), след като примигне няколко пъти свтва ли постоянно? Ламата за централния диференциал присветва ли при положение 2H? Да точно за централната оранжева лампа става въпрос , тя почва да мига след по - рязко ускорение. При нормален темп на движение таблото си показва че съм на задно предаване(лоста си е в крайно задно положение), и ако поддържам постоянна скорост ,без рязко ускорение всичко си е наред. Въпросната оранжева лампа на трансферната кутия мига но не свети постоянно. Не гасне докато не рестартирам двигателя. Не гасне дори и само ако спра. Имам колата от 3 дни и още не смея да пипам каквото не знам как и защо работи. Има и едно виене като от лагер което се появава само при подаване на газ,когато дръпна крака от газта виенето спира веднага. Маслото в скоростите е наред,поне така казаха в центъра за масла където я закарах да го проверят. Ще пробвам манипулацията ми препоръча и ще пиша отново. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 8 септември 2007 Сподели Публикувано 8 септември 2007 Да точно за централната оранжева лампа става въпрос , тя почва да мига след по - рязко ускорение. При нормален темп на движение таблото си показва че съм на задно предаване(лоста си е в крайно задно положение), и ако поддържам постоянна скорост ,без рязко ускорение всичко си е наред. Въпросната оранжева лампа на трансферната кутия мига но не свети постоянно. Не гасне докато не рестартирам двигателя. Не гасне дори и само ако спра. Имам колата от 3 дни и още не смея да пипам каквото не знам как и защо работи. Има и едно виене като от лагер което се появава само при подаване на газ,когато дръпна крака от газта виенето спира веднага. Маслото в скоростите е наред,поне така казаха в центъра за масла където я закарах да го проверят. Ще пробвам манипулацията ми препоръча и ще пиша отново.Ако не се лъжа ти си с раздатка Super Select 4WD-II. Тя има опция за автоматично блокиране на централния диференциал ако пробоксува някое от колелата. При сегашните условия едва ли ще пробоксува при сух път, значи си мисля за някой от датчиците по колелата че е дефектен. Но това си е гадаене :unsure: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
menemenema Публикувано 8 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2007 Ако не се лъжа ти си с раздатка Super Select 4WD-II. Тя има опция за автоматично блокиране на централния диференциал ако пробоксува някое от колелата. При сегашните условия едва ли ще пробоксува при сух път, значи си мисля за някой от датчиците по колелата че е дефектен. Но това си е гадаене :unsure: Благодаря за информацията , все пак е някаква насока. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.