niki nikolov Публикувано 23 юли 2019 Сподели Публикувано 23 юли 2019 (редакция) Дросела отреагира веднага дори на спрял двигател. Ако не си го чисти го изчисти и след това трябва да се направи адаптация на клапата. Процедурата е описана в Каризма подфорума. ЕСО лампата е много важна, трябва да свети колкото се може по-дълго. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Редактирано 23 юли 2019 от niki nikolov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Ганев Публикувано 23 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2019 Дросела отреагира веднага дори на спрял двигател. Ако не си го чисти го изчисти и след това трябва да се направи адаптация на клапата. Процедурата е описана в Каризма подфорума. ЕСО лампата е много важна, трябва да свети колкото се може по-дълго. Sent from my Redmi Note 4 using TapatalkИзобщо не свети трябва да сигурно да отварям таблото Не знам могат ли да ми направят качествена диагностика Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Ганев Публикувано 23 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2019 Изобщо не свети трябва да сигурно да отварям таблото Не знам могат ли да ми направят качествена диагностикаДросел клапата не съм я чистил но сега още малко ми трябва да се навия заради горенето на масло да сменям сегменти и гумички тогава всичко ще изчистя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 2 август 2019 Сподели Публикувано 2 август 2019 Дросел клапата не съм я чистил но сега още малко ми трябва да се навия заради горенето на масло да сменям сегменти и гумички тогава всичко ще изчистя Пробвай първо с друго масло, преди да разглобяваш двигател. Moже и заради маслото да ти го харчи. Масло 5W30 e за студен климат, за умерен климат е 10W40, a за горещ климат 20W50. Това е според Ауто-дата.Аз съм с полусинтетика 10W40 VX500 на Yacco и на 10 000 км доливам половин литър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Ганев Публикувано 19 август 2019 Автор Сподели Публикувано 19 август 2019 Може и да си прав колата ми е внос от Швейцария и е наливано 5W40 сега доливам 10w40 и то на тотал и намаля разхода. Сега ми се появи друг проблем сутрин най вече като запаля вдига леко обороти и след това като започнат да падат за да ги нормализира веднага гасне.Така е няколко пъти докато задържи обороти .Като загрее проблема изчезва имам чувството че смукача не работи .Като загася се чува след 10сек. едно изщтракване на реле Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Ганев Публикувано 19 август 2019 Автор Сподели Публикувано 19 август 2019 Може и да си прав колата ми е внос от Швейцария и е наливано 5W40 сега доливам 10w40 и то на тотал и намаля разхода. Сега ми се появи друг проблем сутрин най вече като запаля вдига леко обороти и след това като започнат да падат за да ги нормализира веднага гасне.Така е няколко пъти докато задържи обороти .Като загрее проблема изчезва имам чувството че смукача не работи .Като загася се чува след 10сек. едно изщтракване на релеНякой сблъсквал ли се е с такъв проблем Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.