milenjs Публикувано 26 март 2019 Сподели Публикувано 26 март 2019 Купих си един такъв интерфейс - Tactrix OpenPort 2.0, свалих и Евоскан с идеята да се вържа към моето Space Wagon-че 96-ти набор. Да ама не иска, Евоскана намира интерфейса, пробва се да се свърже към ЕКУ-то и дава грешка. Дадох 1-ви крак на маса на OBD конектора за да влезе в диагностика - същата работа. Пробвах различните варианти за комуникация, 15625 baud rate на MUT II избирах - не и не. На XP и 10 пробвах - мълчи като партизанин на разпит.Та дали нещо бъркам или няма да яде Хасан баница с тази моя конфигурация? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 26 март 2019 Сподели Публикувано 26 март 2019 (редакция) Трябва да провериш дали твоето ECU се поддържа от OP2.0. Доста е стара колата, може би ще имаш повече успех с предишната версия на кабела - OP1.3. Възможно е и да трябва допълнителен конектор, който се закача в малката дупка като за слушалки.Защо искаш да се връзваш към ECU-то? Каква е целта? Редактирано 26 март 2019 от LiX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 март 2019 Автор Сподели Публикувано 27 март 2019 Компютъра е MD325255, 95-96г, мога да го сменя с малко по-нов MD346809 97-2000г. ако това промени нещата.Искам да го чета защото не мога да се оправя с този празен ход. Всичко е изрядно - дросел, МПХ, регулирам по книга но под 900 оборота не остава на празен ход. А болта за регилиране е затворен докрай. За капак от 2-3 седмици реши и се закрепи на около 2000 оборота, ей така, да се чуства изобилие сигурно. Интересното е че като дам извода за вход в сервизен режим оборотите падат на 900.Затова искам да видя през компютъра какво се случва - дали отчита Idle за отпуснат педал, колко стъпки е отворен МПХ. Дали 1.3 версията на кабела щеше да е по добре не знам, аз си мислех че 2.0 трябва да потдържа всички протоколи.Има ли някаква друга проограма освен Евоскан за четене? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 27 март 2019 Сподели Публикувано 27 март 2019 Ти дори да успееш да се закачиш ще ти трябват дефиниции за нещата които искаш да четеш. В Евоскан има включени дефиниции за основни неща, но трябва да провериш дали това което искаш го има. За тези две ECU-та не намирам много информация. Освен EvoScan ползвам PCMScan. Справя се по-добре в четенето на грешки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 март 2019 Автор Сподели Публикувано 27 март 2019 В евоскана ги има нещата които искам да видя, лошото че той не иска да ми види колата :(Сега ще помъча това PCMScan, търся да сваля от нета този Mut Monitor на не го намирам засега. Ако някой го има свален да помага.http://upic.me/i/k3/xobd2.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.