Премини към съдържание

OpenPort 2.0 + Evoscan 2.9 - не се закача към ЕКУ-то?


Препоръчано мнение

Купих си един такъв интерфейс - Tactrix OpenPort 2.0, свалих и Евоскан с идеята да се вържа към моето Space Wagon-че 96-ти набор. Да ама не иска, Евоскана намира интерфейса, пробва се да се свърже към ЕКУ-то и дава грешка. Дадох 1-ви крак на маса на OBD конектора за да влезе в диагностика - същата работа. Пробвах различните варианти за комуникация, 15625 baud rate на MUT II избирах - не и не. На XP и 10 пробвах - мълчи като партизанин на разпит.

Та дали нещо бъркам или няма да яде Хасан баница с тази моя конфигурация?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да провериш дали твоето ECU се поддържа от OP2.0. Доста е стара колата, може би ще имаш повече успех с предишната версия на кабела - OP1.3. Възможно е и да трябва допълнителен конектор, който се закача в малката дупка като за слушалки.Защо искаш да се връзваш към ECU-то? Каква е целта?

Редактирано от LiX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Компютъра е MD325255, 95-96г, мога да го сменя с малко по-нов MD346809 97-2000г. ако това промени нещата.

Искам да го чета защото не мога да се оправя с този празен ход. Всичко е изрядно - дросел, МПХ, регулирам по книга но под 900 оборота не остава на празен ход. А болта за регилиране е затворен докрай. За капак от 2-3 седмици реши и се закрепи на около 2000 оборота, ей така, да се чуства изобилие сигурно. Интересното е че като дам извода за вход в сервизен режим оборотите падат на 900.

Затова искам да видя през компютъра какво се случва - дали отчита Idle за отпуснат педал, колко стъпки е отворен МПХ.

Дали 1.3 версията на кабела щеше да е по добре не знам, аз си мислех че 2.0 трябва да потдържа всички протоколи.

Има ли някаква друга проограма освен Евоскан за четене?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти дори да успееш да се закачиш ще ти трябват дефиниции за нещата които искаш да четеш. В Евоскан има включени дефиниции за основни неща, но трябва да провериш дали това което искаш го има.

 

За тези две ECU-та не намирам много информация. Освен EvoScan ползвам PCMScan. Справя се по-добре в четенето на грешки.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В евоскана ги има нещата които искам да видя, лошото че той не иска да ми види колата :(

Сега ще помъча това PCMScan, търся да сваля от нета този Mut Monitor на не го намирам засега. Ако някой го има свален да помага.

http://upic.me/i/k3/xobd2.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...