Премини към съдържание

Монтаж на халогени


nody

Препоръчано мнение

Здравейте,колеги! Нов съм в клуба и се надявам на съдействие от вас.Скоро си купих Мицибуши Колт 1333 куб. 2006 г.Колата е перфектна автоматик е но модела и е без халогенни фарове.Въпроса ми към вас е въэможно ли е да се монтират такива допълнително?Ако някой го е правил вече нека сподели моля?Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и със здраве да си я караш.

Преди да преминеш към купуване на броня, халогени, бутон за халогените и евентуално заделяне на пари за майтор който да се заеме с интервенцията помисли колко пъти са ти липсвали халогените и колко време мислиш да караш този автомобил.

 

Аз предпочетох варианта да използвам парите за гориво :) :mitsu-smiley: :plane: :first:

 

Редакция: и ако цветът на бронята не е същ, следва боядисване за двувратите купета.

Редактирано от sunnyboy115
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си колега....!Аз си мисля да сменя само решетките които държат халогените а не цялата броня не е нужно.Надявам се да има и кабели до там които просто не се използват сега.Бутона лесно ще се смени предполагам.Дано някой с опит ми даде съвет!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

добре ще е ако намеря втора употреба ,че нови заедно с фаровете идва доста скъпичко.Някой не предлага ли тук подобно нещо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Това е полезно за мен благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой все пак може ли да ми каже има ли кабели за халогените на моделите които заводски нямат? Аз погледнах под бронята на моя Колт но не видях такива. Може да са някъде прибрани не знам?!

Редактирано от nody
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой все пак може ли да ми каже има ли кабели за халогените на моделите които заводски нямат? Аз погледнах под бронята на моя Колт но не видях такива. Може да са някъде прибрани не знам?!

 

На моя има. Маха се кората на подкалника и се виждат. Имам задна светлина, която се включва с бутона при пуснати поне къси, иначе не. Мисля събота-неделя да преглеждам дали има ток в конекторите при натиснат бутон.

Редактирано от vcolt
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ще съм ти благодарен ако споделиш какво си установил от измерването което ще направиш събота или неделя!Моят Колт също има задна светлина за мъгла която се включва от отделен бутон,излиза индикация на таблото даже. Само че за да може да се включи и предна такава светлина бутона трябва да е двоен а не единичен както е при нас.Всичко което направиш ти ще ми е от полза затова ти благодаря предварително!Ако ми оставиш телефон тук ще ти звънна лично за подробности.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ще съм ти благодарен ако споделиш какво си установил от измерването което ще направиш събота или неделя!Моят Колт също има задна светлина за мъгла която се включва от отделен бутон,излиза индикация на таблото даже. Само че за да може да се включи и предна такава светлина бутона трябва да е двоен а не единичен както е при нас.Всичко което направиш ти ще ми е от полза затова ти благодаря предварително!Ако ми оставиш телефон тук ще ти звънна лично за подробности.

 

Малко объркващо, има ток в конектора при пусната задна за мъгла, но само 3 волта. Може да е паднала батерията на мултицета, ще го проверя по-късно, също и ще кача снимки. Конекторът си е стабилно затапен, има 6 букси, от тях три са с проводници, двата крайни са към маса, третият даде напрежение само при включен ключ.

Редактирано от vcolt
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мястото за фарчето зад панела на бронята:

IMAG3124.jpg

 

 

Конекторът затапен:

IMAG3123.jpg

 

 

Буксите, в тая по средата отгоре имаше ток:

IMAG3125.jpg

 

И кабелите:

IMAG3126.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наред си е мултицета. Освен да е че мерих през каросерията за маса, че беше тясно покрай въздуховода на интеркулера да държа и двата терминала.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за снимките колега!При мен положението е по различно защото халогените на нашия модел са монтирани не на бронята а на отделна решетка,която после е хваната за бронята и трябва да се смени цялата с такава която е с отвор за фарчето.Напрежението което мериш е малко защото трябва да има специален бутон за предни халогени,този който включваш е само за задните според мен.Ти мериш някаква отечка с мултицета вероятно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...