Премини към съдържание

Спешен въпрос Outlander Mk2 - сегменти


Препоръчано мнение

Здравейте,

Въпросът ми е наистина спешен, понеже колата седи разглобена и не знаем накъде да поемем.

Случаят е следния (кратка версия):

Отваряме за смяна на сегменти и се оказва, че двигателя е на 1ви ремонт. Стандарт 88мм, а бутала и цилиндри са на 88.25.

Проверих цяла България и не само - няма такова нещо като сегменти на 88.25. Единственото, което излиза са някакви на Goetze, които ги няма никъде в Европа. По-важното е, че те са за някаква Кия и Хюндай,но в сайт за части autodoc се твърди, че са съвместими.

Въпросът е някой дали знае за съвместимост на сегментите и точно каква марка и модел?

Изобщо нещо от което да изходим при търсенето?

 

п.с. единствено съм намерил до момента бутала със сегменти на 88.50 и това ми е крайния вариант - пилене и слагане на 2ри ремонт, но не ми се иска.

 

Ще съм благодарен за всякаква информация!

После ще добавя в темата цялата информация по ремонта за да е полезно и за други.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, до колкото разбирам в момента износването ти е между първи и втори ремонт. Хонинговаш до втори, друг вариянт не виждам.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорът!

Сега дадох тази тема за размисъл на майстора за стигане до 88.5 с хонинг.

Сега един лаишки въпрос - този блок позволява ли шлайф? Тоест разчита ли се на тези модерни покрития на цилиндрите, които правят шлайфа невъзможен?

Редактирано от group
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

88.5 не е ли първи ремонт? Това е 88 +0.5 мм. Видях, че има и сегменти +1 мм.

Мисля, че мицубиши залагат на старите традиции и блока позволява стържене.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя развитието:

Явно измерването на цилиндрите не е било точно (за пореден път). След почистване на буталата се видя надпис 0.50. Намерихме сегменти 88.50 от Hyundai Sonata 2.4 с номер swg30041zz

Сравнихме ги с оригиналните стандартни и са еднакви като дизайн.

Ключът на сегмента сега е 0.4, както трябва да бъде. Сглобяваме и би трябвало всичко да е точно.

Дано е полезна темата и за други.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забеляза ли някакъв ръб в областта на първи сегмент в ГМТ?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не. Цилиндрите са идеални.

Историята е следната:

Предишният собственик явно е правил ремонт с бутала на 88.5. После при мен харчеше малко масло (около 1.5-2л./100км). Реших да обслужа главата, защото е на газ -пулове. Смених и вериги за да е мир на главата. Но предишния 'майстор' реши и сегмвнти да сменя и наби стандарт 88 без да гледа и мери явно. Колата естествено се влоши и сега този ремонт.

В общи линии всичко е от 'майстори'.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не. Цилиндрите са идеални.

Историята е следната:

Предишният собственик явно е правил ремонт с бутала на 88.5. После при мен харчеше малко масло (около 1.5-2л./100км). Реших да обслужа главата, защото е на газ -пулове. Смених и вериги за да е мир на главата. Но предишния 'майстор' реши и сегмвнти да сменя и наби стандарт 88 без да гледа и мери явно. Колата естествено се влоши и сега този ремонт.

В общи линии всичко е от 'майстори'.

По принцип би трябвало да знаете,че на тези мотори разход на масло до 1-1.5л на 10 000 км пробег се дължи на гумички на клапаните, а не на сегментите....ако знаехте това, нямаше да пипате сегментите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип би трябвало да знаете,че на тези мотори разход на масло до 1-1.5л на 10 000 км пробег се дължи на гумички на клапаните, а не на сегментите....ако знаехте това, нямаше да пипате сегментите...

 

Уви, някои неща се учат по трудния начин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...