group Публикувано 9 февруари 2019 Сподели Публикувано 9 февруари 2019 Здравейте, Въпросът ми е наистина спешен, понеже колата седи разглобена и не знаем накъде да поемем.Случаят е следния (кратка версия):Отваряме за смяна на сегменти и се оказва, че двигателя е на 1ви ремонт. Стандарт 88мм, а бутала и цилиндри са на 88.25. Проверих цяла България и не само - няма такова нещо като сегменти на 88.25. Единственото, което излиза са някакви на Goetze, които ги няма никъде в Европа. По-важното е, че те са за някаква Кия и Хюндай,но в сайт за части autodoc се твърди, че са съвместими. Въпросът е някой дали знае за съвместимост на сегментите и точно каква марка и модел?Изобщо нещо от което да изходим при търсенето? п.с. единствено съм намерил до момента бутала със сегменти на 88.50 и това ми е крайния вариант - пилене и слагане на 2ри ремонт, но не ми се иска. Ще съм благодарен за всякаква информация!После ще добавя в темата цялата информация по ремонта за да е полезно и за други. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 9 февруари 2019 Сподели Публикувано 9 февруари 2019 Колега, до колкото разбирам в момента износването ти е между първи и втори ремонт. Хонинговаш до втори, друг вариянт не виждам. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
group Публикувано 9 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2019 (редакция) Благодаря за отговорът!Сега дадох тази тема за размисъл на майстора за стигане до 88.5 с хонинг. Сега един лаишки въпрос - този блок позволява ли шлайф? Тоест разчита ли се на тези модерни покрития на цилиндрите, които правят шлайфа невъзможен? Редактирано 9 февруари 2019 от group Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 9 февруари 2019 Сподели Публикувано 9 февруари 2019 88.5 не е ли първи ремонт? Това е 88 +0.5 мм. Видях, че има и сегменти +1 мм.Мисля, че мицубиши залагат на старите традиции и блока позволява стържене. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
group Публикувано 9 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2019 0.25 се води 1ви ремонт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
group Публикувано 12 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2019 Да споделя развитието:Явно измерването на цилиндрите не е било точно (за пореден път). След почистване на буталата се видя надпис 0.50. Намерихме сегменти 88.50 от Hyundai Sonata 2.4 с номер swg30041zz Сравнихме ги с оригиналните стандартни и са еднакви като дизайн.Ключът на сегмента сега е 0.4, както трябва да бъде. Сглобяваме и би трябвало всичко да е точно.Дано е полезна темата и за други.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 12 февруари 2019 Сподели Публикувано 12 февруари 2019 Забеляза ли някакъв ръб в областта на първи сегмент в ГМТ? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
group Публикувано 12 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2019 Не. Цилиндрите са идеални.Историята е следната:Предишният собственик явно е правил ремонт с бутала на 88.5. После при мен харчеше малко масло (около 1.5-2л./100км). Реших да обслужа главата, защото е на газ -пулове. Смених и вериги за да е мир на главата. Но предишния 'майстор' реши и сегмвнти да сменя и наби стандарт 88 без да гледа и мери явно. Колата естествено се влоши и сега този ремонт. В общи линии всичко е от 'майстори'. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 12 февруари 2019 Сподели Публикувано 12 февруари 2019 2литра масло на 100 км май не е много малко,освен да си изтървал една 0,ама и пак не е малко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 февруари 2019 Сподели Публикувано 12 февруари 2019 Не. Цилиндрите са идеални.Историята е следната:Предишният собственик явно е правил ремонт с бутала на 88.5. После при мен харчеше малко масло (около 1.5-2л./100км). Реших да обслужа главата, защото е на газ -пулове. Смених и вериги за да е мир на главата. Но предишния 'майстор' реши и сегмвнти да сменя и наби стандарт 88 без да гледа и мери явно. Колата естествено се влоши и сега този ремонт. В общи линии всичко е от 'майстори'.По принцип би трябвало да знаете,че на тези мотори разход на масло до 1-1.5л на 10 000 км пробег се дължи на гумички на клапаните, а не на сегментите....ако знаехте това, нямаше да пипате сегментите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
group Публикувано 12 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2019 По принцип би трябвало да знаете,че на тези мотори разход на масло до 1-1.5л на 10 000 км пробег се дължи на гумички на клапаните, а не на сегментите....ако знаехте това, нямаше да пипате сегментите... Уви, някои неща се учат по трудния начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.