Премини към съдържание

group

Потребители
  • От него общо

    14
  • Регистрация

  • Беше тук

За group

  • Рожден ден 12/15/1981

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Outlander 2.4 08'

group's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Уви, някои неща се учат по трудния начин.
  2. Не. Цилиндрите са идеални. Историята е следната: Предишният собственик явно е правил ремонт с бутала на 88.5. После при мен харчеше малко масло (около 1.5-2л./100км). Реших да обслужа главата, защото е на газ -пулове. Смених и вериги за да е мир на главата. Но предишния 'майстор' реши и сегмвнти да сменя и наби стандарт 88 без да гледа и мери явно. Колата естествено се влоши и сега този ремонт. В общи линии всичко е от 'майстори'.
  3. Да споделя развитието: Явно измерването на цилиндрите не е било точно (за пореден път). След почистване на буталата се видя надпис 0.50. Намерихме сегменти 88.50 от Hyundai Sonata 2.4 с номер swg30041zz Сравнихме ги с оригиналните стандартни и са еднакви като дизайн. Ключът на сегмента сега е 0.4, както трябва да бъде. Сглобяваме и би трябвало всичко да е точно. Дано е полезна темата и за други. Поздрави!
  4. Благодаря за отговорът! Сега дадох тази тема за размисъл на майстора за стигане до 88.5 с хонинг. Сега един лаишки въпрос - този блок позволява ли шлайф? Тоест разчита ли се на тези модерни покрития на цилиндрите, които правят шлайфа невъзможен?
  5. Здравейте, Въпросът ми е наистина спешен, понеже колата седи разглобена и не знаем накъде да поемем. Случаят е следния (кратка версия): Отваряме за смяна на сегменти и се оказва, че двигателя е на 1ви ремонт. Стандарт 88мм, а бутала и цилиндри са на 88.25. Проверих цяла България и не само - няма такова нещо като сегменти на 88.25. Единственото, което излиза са някакви на Goetze, които ги няма никъде в Европа. По-важното е, че те са за някаква Кия и Хюндай,но в сайт за части autodoc се твърди, че са съвместими. Въпросът е някой дали знае за съвместимост на сегментите и точно каква марка и модел? Изобщо нещо от което да изходим при търсенето? п.с. единствено съм намерил до момента бутала със сегменти на 88.50 и това ми е крайния вариант - пилене и слагане на 2ри ремонт, но не ми се иска. Ще съм благодарен за всякаква информация! После ще добавя в темата цялата информация по ремонта за да е полезно и за други.
  6. Привет с малко ъпдейт: (за съжаление без снимки, понеже явно още нямам права) - сложих теглич на Hauk сваляем и стана доста културно и лесно. Бутилката за газта си заспива. Намерих снимка на модула в нета, която ще свърши работа. Продава се по ebay и дори Амазон: http://hifiland.net/katalog/foto/velke/ECS_5C028.jpg - Смених Задни пружини и амортисьори като задницата вече прилича на нещо - вдигната. Снимки преди и след ще кача, когато имам тази опция (на 50к размер нищо не се вижда). Пружините са LESJOFORS Extra heavy duty номер: 4215635 . Има и heavy duty, които братушките предпочитат, но предвид тежестта ми отзад (теглич, бутилка газ, седалка), реших да заложа на Extra, макар да четох едно мнение при братушките, че се е чупила пружина при дупки с голяма тежест. Има известна логика, но предвид цената (80лв. с отстъпка), ще си позволя експеримента. Понеже смених и амортисьорите без да има нужда (просто исках всичко ново), ПОДАРЯВАМ старите амове(имат нужда от прашници) и пружини. Не мога да пусна тема в Продава още, но ако някой има нужда ... Пружините стават за закърпване на положението, но е ясно, че са меки. Ако някой ги иска - 0895485812 Ето сайта за пружините - http://www.lesjofors-automotive.com/springs-catalouges/catalogues.asp Остава ми лентовия кабел. Нов 408лв без отстъпка. Мотора на парното също - издава звуци.
  7. @chasovnik - мерси, ще го борим тези дни и ще споделя ... @sheyene - с официални сервизи не ми се занимава. Ако се намери колега с кабел и софт ... Лек ъпдейт: По въпроса с теглича - открих, че колата си има оригинален модул и окабеляване. Имам снимка и ще го кача (само да седна на комп, че с този размер на сМинките...), че не намерих изобщо инфо за модула и може да е полезно за някой! Самия теглич го взимам утре и ще споделя и та филма с газовата бутилка + теглич. Поръчах на Hauk свалярм, че не съм сигурен за тази сваляща се част на багажника как ще се отрази теглича. Аи все пак е по-добре при пътуване в чужбина да се сваля. За окачването - въпреки, че ме радва поведението на колата, ще търся начин да я вдигна задницата! Доста ми запира ... Иска ми се с пружини, но не знам какви ще сработят. Никой не казва нищо за тези от Flex? Има ли възможност да се видят някъде размери? Супер краен случай е да сложа дистанциращи фланци. Още един въпрос имам: Нормално ли е за тези мотори и скорости да се превключват грубо скоростите? Отвикнал съм на ръчка, но карах Равката на жената и Аутлендъра е груб при превключване особенно от 1ва на 2ра. Имам усещане, че бързо падат оборотите на двигателя (които иначе са супер стабилни) и 'рита' при вкарване следваща скорост?
  8. Не мога да ти помогна. На vw с vagcom се правят адаптации на различни сензори, в следствие някаква интервенция. Тук не знам как е. Четох една чужда тема за този сензор и човека споделя, че след смяна (сам го е сменил) се е оправила работата и не споделя за адаптация, така че вероятно няма нужда. п.с. просто споделям мисли -неангажиращо!!! Изобщо нищо не разбирам от митсубишита. Сега чета и разучавам - бе взимай сериозно думите ми
  9. Ще си отговарям и сам на въпросите, когато открия отговор: 1 - Не може. Джаджата, е само за тойота и лексус. Ще стигна и до намиране на възможно най-актуална карта и ще дам снимки и ревю, че не откривам нищо във форума (актуална информация/ревю). Само един човек, който казва да му се пише за карта и после никакви отзиви?! Видях начин да се пуска видео в движение, но за мен е тъпо. Ако някой иска ще му изнамеря как и какво се прави. Предполагам повечето знаят как да влезнат в сервизния режим на медията?! Set и Menu (май това беше - ще проверя), се задържат. Няма много какво да се прави, освен да се види какво е включено към медията, дали работят някои джаджи и т.н. - скука. 2. Ще се ремонтира, но малко по-натам, че не ми остава време. Ще споделя резултата. Уверих се, че е въпросния кабел като завъртях волана на ляво и удрях по него докато не проработи. Естествено после пак не работи, но това е знак, че е въпросния кабел (от четене на чужди форуми). Повредата обикновенно е в началото на кабела и позволява да се скъси (оставен е аванс). 3. Разгледах подробно отдолу и снимки на инсталиран теглич. Мисля няма да има проблем да се сместят заедно. Ще дам и тук ъпдейт. 4. Нямам ъпдейт. Въртят ми се разни мисли, но ще споделя, когато направя/намеря нещо... Принципно толкова ми харесва поведението на колата (предвид последните ми жипки), че малко се разколебавам дали да човъркам и 'наджипвам' лека кола. Производителя е сложил алуминиев покрив за да свали тежестта и разпънка на предницата ... не знам Добавям въпроси: 5. Окабеляване на теглич? Някой правил ли е и как? Поставям въпросът, защото не искам универсалния конектор с рязане на жици (патил съм), а модул с директно свързване. Буксата е в кутията в дясната част на багажника (при крика). Какъв модул е ползвал евентуално някой и как работи? 6. Дневни светлини. Не открих опция в мултимедията да светят и денем при auto режим. Предполагам, че има вариант със спец. софт. да се настроят - някакво инфо? Другата опция е датчикът на стъклото да се 'затъмни'. Ако не получа отговор и тук, ще го направя по български. Не ми се ходи в официални сервизи да им гледам киселите физиономии Иначе да споделя как реших проблема с хлопане на предницата (видях, че някои колеги доста са се мъчили) - тампони предна стаб. щанга. 15лв парчето оригинално и спи. Почти не се усещаше да шава щангата, но се оказа, че имат някакви странни накъсвания, които не се виждат, но хлопа зверски т'ва нещо. Поне при мен бе това. п.с. ако досаждам с темата и никой не се вълнува от подобни въпроси и събиране на актуално инфо ми кажете и ще спра да досаждам.
  10. При Vw, а предполагам и тук, трябва да се адаптира. Става само с спец. софтуер. Другото е да пробваш да разкачиш акумулатора. Научквам, но нищо не ти пречи.
  11. Моя грешка - не подозирах, че има такава 'екстра' Поне при мен не съм я забелязал.
  12. Мога ли да използвам шанса и темата да попитам, къде се намира този сензор? (Дали може да 'затъмни' сензорът и светлините да се включват автоматично и денен, че не открих такава опция в системата?) П.с. ще се опитам да помогна по т.2 (ако правилно съм разбрал проблемът) -
  13. Здравейте, С някои от вас може да се знаем от vwclub и ще се радвам да видя дали има и други мигрирали. Инак привет на форума - поздравления за подредбата и изчистения му вид. Много ми допада! На темата - сдобих се с аутлендър 2.4 , 2008г, ръчна, кожи, мулдимедии etc. Честно казано бях доста скептичен при покупката (все пак слизам от ТЛК 120), НО от 'просто изпаднала кола' за жената, ще се окаже, че ще я задържа за мен. Много ми допада пъргавината, лекотата и простота и. Не се бях зарибявал да чета толкова за кола от доста време. Ще използвам тази тема за някои въпроси, за които доста лесно намерих отговори тук, но са доста стари и информацията е или остаряла, или неизчерпателна/може да получи съвременен прочит: 1. Навигацията (MCS) - какво може да се постигне с нея? Почетох, но всичко е от преди няколко години и не видях нищо интересно В щатите бях попадал на модул за Тойота, който свързва телефона с вградената навигация и реално я превръща в андроид устройство свързано и получаващо интернет от телефона. Така се ползва навигация, музика и всьо. Някой има ли опит с нещо подобно за Митсубиши Комуникационната система? 2. Лентов кабел за волана (clock spring) - видях, че и други са имали проблема с не работеща лява част на мулти-волана, но никой не споделя решение (поне аз не видях). Тъ въпросния лентов кабел някой купувал ли го е, ремонтирал ли го е? По нета намерих само една цена от около 500лв., което ми изглежда доста спекулативно, предвид 40те $, които се искат за същия, зад голямата локва. 3. ГАЗ -газова бутилка: при мен е сложена на мястото на резервната гума. Проблемът е, че се пада точно зад бронята и не виждам как ще сложа теглич. Попаднах на някаква снимка на бажник с бутилка на мястото на седалката в багажника (моя е с такава). Въпросът ми тук е каква бутилка и къде е най 'елегантно'да се сложи? 4. Окачване: видях, че клюмналата задница е масово явление. Четох и тема, където слагат колеги подсилени пружини и т.н., но никой не споделя за трайност - дали след време не сляга пак (кратко време). В общи линии ако някой знае трайно решение за повдигане на колата? Видях че има отделни задни пружини за outlander 2.4 flex (или нещо подобно), което доколкото разбирам е с фабрична газ (греша ли?). Неговите пружини ще свършат ли работа за повдигане? Някой има ли линк с информация за видовете пружини и възможните замени между моделите с цел повдигане? За сега май това е, че стана дълго приветствие За сервиз се ориентирах и щом се върне DJ ще се запознаем... За части си имам връзките покрай vwclub... Само щора за багажника ако някой мерне някъде, може да ми свирне Поздрави! Галин П.С. с риск да не ме хареса екипа на форума, ще отправя една градивна критика: проверете мейла, който изпраща форумът при регистрация! Има някои грещици ;)
×
×
  • Създаване...