colt 88 Публикувано 29 ноември 2018 Сподели Публикувано 29 ноември 2018 (редакция) Здравейте колеги преди имах Колт от 88г 1.3 двигателКогато ровех из нета забелязах че има модификация 1.5 турбоИ след 6 месеца ще си намеря едно и ще го купя за проект. Знам че има доста време до тогава но съм го решилИдеята колата да има небрежен външен вид но да наточа двигателят колкото е възможно и искам съвет какво подобрения мога да му направя за двигателя съм готов да хвърля 1000-лева тунинг да стане осичка Вие какво ще ми предложите да му направя Мерси предварително за съввтите Редактирано 29 ноември 2018 от colt 88 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 2 декември 2018 Сподели Публикувано 2 декември 2018 Слагаш един 6А13ТТ вътре и Ти си човека. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 2 декември 2018 Сподели Публикувано 2 декември 2018 С хиляда лева ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 2 декември 2018 Сподели Публикувано 2 декември 2018 Така ли и иначе с 1000 лв,няма какво да направи.Или колегата не е наясно с нещата....1.5 CZT турбо 150 коня едно ,че много трудно ще намериш и ще е голям филм после колери маслени радиатори и т.н.По -добре надянвай 6а12 от фто 200 коня и гас Даже мога да те уреди със всичко което ти е необходимо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 3 декември 2018 Сподели Публикувано 3 декември 2018 Аз викам да не разваля колта ако въобще намери такъв. Имах 10 години същия, само че с 4/5 врати и 4G16 двигател и мога да кажа само хубави неща за автомобила. Здрава и удобна машина. Моного търсих из България такъв, от Варна до София гледах но все убити и изгнили екземпляри. Това преди 5-6 години, сега ще е още по трудно. За модела 15 турбо да не говорим. Преди години колега в Англия писа тук във форума че е видял и се колебаеше дали да го купи. Но не го взе.Ако се намери за 1000лв. да се стегне и да се кара в оригиналния вид, 150 коня на това леко купе ще наказват яко. Ако пък е и с ръчка за бързи и бавни ще е голям фън. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 3 декември 2018 Сподели Публикувано 3 декември 2018 Ако наистина намериш оригинален Колт 4G32T, с хиляда лева освен да го ревизираш и да му върнеш някой друг кон от отвъдното, няма какво друго да стане.А ако ще купуваш някой от другите не-турбо варианти, суап с 4G63 ще му отива най-много, най-лесно се намират и частите за него, и са сравнително на поносими цени - първоначална инвестиция + консумативи.Трета опция е двг от по-новия Колт 1.8 16V 4G67, който също е здрав и много пъргав мотор. :first: Колегата, който си предлага 6А12-ката не знам как си представя да набуташ този мотор в коша, но може би го е правил вече... :icon_rock: Не че няма да влезе, но това си е мнооого труд, а ти май нямаш много опит... В нета има доста Колтове с такъв суап, но едва ли са до 1000лв. :D Освен това си мисли, че ти трябват ЕКУ-та, датчици, кабели, кутии и всякаква др периферия, с която поне да запали, а камо ли докато тръгне да върви... ск. кутии, шенкели, спирачки, полуоски и тн и тн… Не че те отказвам, но... хаха Но като цяло, който и вариант със сняма на двигател да избереш, все ще ти трябват доста над хилята лева!Само едно рутинно обслужване на 4G63 (ролки, ремъци, водна п-па, обтегач и т.н.) ти е 500-700лв части - 150~300лв труд!Така че преценявай преди да се хвърляш в дълбокото. На приказки всички си купуват коли за по 1000лв и ги чипосват и турбинират и стават по едни коне, дет няма кой да ги кара... А накрая колата свършва или в раздела за части, или си се кара сток на 110% :D :D :D Е някой нямат и този късмет - пътя до Надин е най-сигурен и бърз... :good: :D Хайде успех и след 6 месеца очакваме изненади. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.