Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте колеги преди имах Колт от 88г 1.3 двигател

Когато ровех из нета забелязах че има модификация 1.5 турбо

И след 6 месеца ще си намеря едно и ще го купя за проект. Знам че има доста време до тогава но съм го решил

Идеята колата да има небрежен външен вид но да наточа двигателят колкото е възможно и искам съвет какво подобрения мога да му направя за двигателя съм готов да хвърля 1000-лева тунинг да стане осичка

Вие какво ще ми предложите да му направя

Мерси предварително за съввтите

post-22653-058597000 1543491414_thumb.jpg

Редактирано от colt 88
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така ли и иначе с 1000 лв,няма какво да направи.Или колегата не е наясно с нещата....

1.5 CZT турбо 150 коня едно ,че много трудно ще намериш и ще е голям филм после колери маслени радиатори и т.н.

По -добре надянвай 6а12 от фто 200 коня и гас :)

Даже мога да те уреди със всичко което ти е необходимо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз викам да не разваля колта ако въобще намери такъв. Имах 10 години същия, само че с 4/5 врати и 4G16 двигател и мога да кажа само хубави неща за автомобила. Здрава и удобна машина. Моного търсих из България такъв, от Варна до София гледах но все убити и изгнили екземпляри. Това преди 5-6 години, сега ще е още по трудно. За модела 15 турбо да не говорим. Преди години колега в Англия писа тук във форума че е видял и се колебаеше дали да го купи. Но не го взе.

Ако се намери за 1000лв. да се стегне и да се кара в оригиналния вид, 150 коня на това леко купе ще наказват яко. Ако пък е и с ръчка за бързи и бавни ще е голям фън.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина намериш оригинален Колт 4G32T, с хиляда лева освен да го ревизираш и да му върнеш някой друг кон от отвъдното, няма какво друго да стане.

А ако ще купуваш някой от другите не-турбо варианти, суап с 4G63 ще му отива най-много, най-лесно се намират и частите за него, и са сравнително на поносими цени - първоначална инвестиция + консумативи.

Трета опция е двг от по-новия Колт 1.8 16V 4G67, който също е здрав и много пъргав мотор. :first:

 

Колегата, който си предлага 6А12-ката не знам как си представя да набуташ този мотор в коша, но може би го е правил вече... :icon_rock: Не че няма да влезе, но това си е мнооого труд, а ти май нямаш много опит... В нета има доста Колтове с такъв суап, но едва ли са до 1000лв. :D

 

Освен това си мисли, че ти трябват ЕКУ-та, датчици, кабели, кутии и всякаква др периферия, с която поне да запали, а камо ли докато тръгне да върви... ск. кутии, шенкели, спирачки, полуоски и тн и тн…

 

Не че те отказвам, но... хаха

 

Но като цяло, който и вариант със сняма на двигател да избереш, все ще ти трябват доста над хилята лева!

Само едно рутинно обслужване на 4G63 (ролки, ремъци, водна п-па, обтегач и т.н.) ти е 500-700лв части - 150~300лв труд!

Така че преценявай преди да се хвърляш в дълбокото. На приказки всички си купуват коли за по 1000лв и ги чипосват и турбинират и стават по едни коне, дет няма кой да ги кара... А накрая колата свършва или в раздела за части, или си се кара сток на 110% :drive: :D :D :D

Е някой нямат и този късмет - пътя до Надин е най-сигурен и бърз... :good: :D

 

Хайде успех и след 6 месеца очакваме изненади. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...