YanisV Публикувано 22 ноември 2018 Сподели Публикувано 22 ноември 2018 Здравейте!Миналата зима купих 2008 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-d 140 к.с. Имам следния проблем, който ме яде отвътре от тогава. Та колата губи антифриз, има нестабилни обороти на свободна и леко губи мощност(но за последните 2, не винаги, а когато си реши). Загубата на антифриз е около 500мл на 600км. Колата е била в сервиз 2 пъти, но не са открили никакъв теч, понеже бил прекалено слаб. Не раздува маркучите, няма следи от антрифриз в маслото или обратното. Сменена е капачката на казанчето за антифриза. Казаха ми, че са измервали дюзите и били в нормите. Ауспуха не пуши допълнително. Също така пали много различно всеки път, понякога върти 2-3 пъти и пали, друг път директно пали при първия звук на стартера и е независимо дали ще е 5 или 25 градуса. Нямам никакви грешки на таблото, освен веднъж, когато ми излезе грешка за DPF в движение, но тя изчезна преди да стигна дестинацията си. Водната помпа е сменена преди около 20к километра заедно с масло, ролки, ремъци и филтри. Акумулатора е добър. Моля някого за идеи, какво може да причинява тези проблеми, защото много харесвам колата и искам да я стегна за да се кара, а не знам къде могат да ми помогнат вече.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f18 Публикувано 25 ноември 2018 Сподели Публикувано 25 ноември 2018 Здравейте!Миналата зима купих 2008 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-d 140 к.с. Имам следния проблем, който ме яде отвътре от тогава. Та колата губи антифриз, има нестабилни обороти на свободна и леко губи мощност(но за последните 2, не винаги, а когато си реши). Загубата на антифриз е около 500мл на 600км. Колата е била в сервиз 2 пъти, но не са открили никакъв теч, понеже бил прекалено слаб. Не раздува маркучите, няма следи от антрифриз в маслото или обратното. Сменена е капачката на казанчето за антифриза. Казаха ми, че са измервали дюзите и били в нормите. Ауспуха не пуши допълнително. Също така пали много различно всеки път, понякога върти 2-3 пъти и пали, друг път директно пали при първия звук на стартера и е независимо дали ще е 5 или 25 градуса. Нямам никакви грешки на таблото, освен веднъж, когато ми излезе грешка за DPF в движение, но тя изчезна преди да стигна дестинацията си. Водната помпа е сменена преди около 20к километра заедно с масло, ролки, ремъци и филтри. Акумулатора е добър. Моля някого за идеи, какво може да причинява тези проблеми, защото много харесвам колата и искам да я стегна за да се кара, а не знам къде могат да ми помогнат вече.Поздрави! Явно има някакъв ултра-нано-микро теч някъде си. Има стандартни добавки, които се добавят точно с тази цел - да запълнят подобни микро дупчици. Потърси за тях из нет-а (ако не си го направил вече).Навремето аз имах подобен пробелем с едно старо рено - и го реших по следния тъп начин - добавих в антифриза ситно смлян червен пипер - и това действително реши проблема (поне за следващите 3 години, в които продължих да я движа тази кола). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YanisV Публикувано 28 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2018 Явно има някакъв ултра-нано-микро теч някъде си. Има стандартни добавки, които се добавят точно с тази цел - да запълнят подобни микро дупчици. Потърси за тях из нет-а (ако не си го направил вече).Навремето аз имах подобен пробелем с едно старо рено - и го реших по следния тъп начин - добавих в антифриза ситно смлян червен пипер - и това действително реши проблема (поне за следващите 3 години, в които продължих да я движа тази кола).Това ще е крайния вариант, ако не може да се направи друго, ще пробвам с такава добавка, благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 ноември 2018 Сподели Публикувано 30 ноември 2018 Това ще е крайния вариант, ако не може да се направи друго, ще пробвам с такава добавка, благодаря.....цт, с добавки няма да стане, пробвайте ,но едва ли......имате или спукана глава , или издухана основна гарнитура.....такива ги имаме всяка седмица ....интересното е, че са идвали и уж на 100к км. първи собственик, ама.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YanisV Публикувано 11 ноември 2020 Автор Сподели Публикувано 11 ноември 2020 Здравейте, малко късен отговор, но се оказа уплътнение на датчика за нивото на антифриза.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.