Премини към съдържание

YanisV

Потребители
  • От него общо

    3
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Плевен

YanisV's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, малко късен отговор, но се оказа уплътнение на датчика за нивото на антифриза. Поздрави!
  2. Това ще е крайния вариант, ако не може да се направи друго, ще пробвам с такава добавка, благодаря.
  3. Здравейте! Миналата зима купих 2008 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-d 140 к.с. Имам следния проблем, който ме яде отвътре от тогава. Та колата губи антифриз, има нестабилни обороти на свободна и леко губи мощност(но за последните 2, не винаги, а когато си реши). Загубата на антифриз е около 500мл на 600км. Колата е била в сервиз 2 пъти, но не са открили никакъв теч, понеже бил прекалено слаб. Не раздува маркучите, няма следи от антрифриз в маслото или обратното. Сменена е капачката на казанчето за антифриза. Казаха ми, че са измервали дюзите и били в нормите. Ауспуха не пуши допълнително. Също така пали много различно всеки път, понякога върти 2-3 пъти и пали, друг път директно пали при първия звук на стартера и е независимо дали ще е 5 или 25 градуса. Нямам никакви грешки на таблото, освен веднъж, когато ми излезе грешка за DPF в движение, но тя изчезна преди да стигна дестинацията си. Водната помпа е сменена преди около 20к километра заедно с масло, ролки, ремъци и филтри. Акумулатора е добър. Моля някого за идеи, какво може да причинява тези проблеми, защото много харесвам колата и искам да я стегна за да се кара, а не знам къде могат да ми помогнат вече. Поздрави!
×
×
  • Създаване...