Danielz Публикувано 27 септември 2018 Сподели Публикувано 27 септември 2018 Здравейте колеги! От днес имам следният проблем: при запалване на колата(Мицубиши колт V 1.3 1997г.) започва да се губи мощност и до 5-6 секунди гасне. При подаване на газ колата отново гасне моментално. Обясниха ми, че е възможно при минаване през по-голяма дупка да се е активирал шок бутона, което предотвратява подаването на бензин. Сега трябва да намеря въпросния шок бутон, за да се оправи проблема. Дали някой може да помогне с информация относно местоположението на бутона в колата? Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 септември 2018 Сподели Публикувано 28 септември 2018 За първи път го чувам този "шок бутон" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 септември 2018 Сподели Публикувано 28 септември 2018 Шок-бутон франсетата обичат да слагат, и то не на всички пежа и ситроени.Представлява малка кутийка, колкото кибрит и половина, с червен бутон отгоре, като има и със сив и черен цвят.При удар, прекъсва веригата на помпата и спира подаването на гориво.Има случаи, при рязко стръскване на автомобила, шока да изключи.Тогава се натиска бутона и подаването на гориво се възстановява.Предполагам бутона е някакъв вид прекъсвач, от рода на тези, със съчма...При Колт V със сигурност липсва.Залагам на проблем с горивен филтър или с цедката на бензиновата помпа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 септември 2018 Сподели Публикувано 29 септември 2018 Абе не е само при Франсетата, Германците също го ползват при някои марки, също и при повечето Хонди го има, но за пръв път чувам, при изключен шок-бутон колата да запали, пък после да угасва .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifТой по принцип служи при катастрофа да спре притока на гориво, за да не стане евентуален пожар, не виждам как без гориво колата ще запалва, пък после ще угасва, някой го е подвел колегата с този бутон .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 септември 2018 Сподели Публикувано 30 септември 2018 Здравейте колеги! От днес имам следният проблем: при запалване на колата(Мицубиши колт V 1.3 1997г.) започва да се губи мощност и до 5-6 секунди гасне. При подаване на газ колата отново гасне моментално. Обясниха ми, че е възможно при минаване през по-голяма дупка да се е активирал шок бутона, което предотвратява подаването на бензин. Сега трябва да намеря въпросния шок бутон, за да се оправи проблема. Дали някой може да помогне с информация относно местоположението на бутона в колата? Благодаря предварително!.....в твоята кола няма шок бутон.....по вероятно е да е заминала горивната помпа, или да има натрупани боклуци в цетката й, или пък горивния филтър да е запушен....за да се устаннови дали имате проблем с горивоподаването до инжекторната рейка, на пътя на горивото се слага манометър , при запалване на мотора ,налягането трябва да се качи на около 3-3.5 атм. и да се подържа постоянно при цялата работа на мотора....ако не е толкова или започне да пада след 5-6 сек. това значи че имате проблем с горивоподаването, т.е. гор. помпа, цетка,гор. филтър и други.....ако обаче налягането си е ок,но мотора глъхне и гасне, това значи че една от основните вероятности е запушени инжектори......другата вероятност е прецакан МАФ сензор....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.