Премини към съдържание

Нулиране на грешка в компютъра


Препоръчано мнение

А как е светнала, удряна ли е колата, отваряни ли са се възглавниците. Ако е така, май няма да стане с диагностична апаратура. А ако си е светнала ей така без причина, то най-вероятно има някъде проблем в кабелите и буксите, това ме навежда на мисълта, че дори и да се изтрие грешката, то рано или късно лампата пак ще светне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А как е светнала, удряна ли е колата, отваряни ли са се възглавниците. Ако е така, май няма да стане с диагностична апаратура. А ако си е светнала ей така без причина, то най-вероятно има някъде проблем в кабелите и буксите, това ме навежда на мисълта, че дори и да се изтрие грешката, то рано или късно лампата пак ще светне.

свалях акумулатора и като го сложих обратно бях забраил колата на контакт

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Балкан Стар, Ратола или Рубин, в твоя регион официален сервиз е Кар Стар, но не знам дали имат тестер за Митсубиши.

В кар стар се обаждах, но нямат кабели,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
свети ми лампата на srs каде да ми нулират грешката

момчето срс-а може да светне от разместване на седалките или от опъване на предлазния колан .. Моята я дадох за пастиране .. като я взех светеше .. спрях да пия кафе качих се спря да свети .. на другия ден пак светеше .. :) и сега от 2 дена на сам не свети .. нз какво е предполагам някой кабел или букса по седалките да са разместили момчетата докато са пускали прахосмукачката ли незнам .. поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да свети от различни неща, при мен светна от нищото. Ходих в БалканСтар там ми е нулираха, но си записаха кода на грешката ако светне пак. И тя взе че светна след седмица пак ей така /кода на грешката беше същия/. Тогава ми смениха платката-блок поръчаха от Япония беше кам 80лв. Оказа се че проблема е от самата платка. Иначе може да светне ако си мил двигател, слагаш аларма и т.н., но след като се нулира няма проблем

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с поръчката от Япония много ми хареса, защото цялата SRS система на Каризма е Европейска, но понякога говорят на клиентите глупусти за да ги впечатлят. По важното е че са оправили проблема.

 

Готино нали :icon_dance: . И освен това (може и аз да не знам) ама централка за 80лв. То централка за една дърта Астра от моргата го взех за 65лв. А за едно 307 същата конфигурация както на Каризмата нова централка беше над 450лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така казаха че е от Япония платката. Ще видя фактурата и ще ви кажа какво точно пише и колко пари. Понеже гаранцията е покри и затова не си го сложих на сърце. Но чаках 2 седмици. За мен беше важно че се реши проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

свети ми лампата на srs каде да ми нулират грешката

Преди известно време имах същият проблем и в сервиз Цоков и Канев във Варна ми нулираха грешката точно за 5 минути! Ето ти телефон 0899993200 може да имат информация кой да ти помогне в твоя град!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

свети ми лампата на srs каде да ми нулират грешката

 

моята пък светна след като ми сложиха аларма едни тиквиници и все не остава ред до нея,ама ми казаха , че ако е така ви трябвяло айр бегът да се отвори.Въпреки , че според мен след 10 г. той е вече старичък и едва ли е толкова ефикасен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лампата сигнализира за неизправност в системата, и светва след като е регистриран проблем. Обикновенно светва след като се е отворила възглавница , но не и обратното. То иначе какво чудо щеше да настане..... :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Няма да се нулира. SRS системата регистрира неизправности дори и ако не е дадено на контакт. Всяка неизправност се записва в енергонезависима памет, триенето на грешки става само през диагностична апаратура. Това е система за сигурност, и там нещата са малко по различни отколкото при другите блокове в автомобила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свалих акумулатора за 10 минути и след това освен че не се нулира грешката, започнаха да ми се менят и

оборотите

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали ти казах че няма да се оправи. Сега кажи какъв е двигателя, да видим какво можем да измислим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на адаптация, ще се поизмъчиш малко но я покарай така, би трябвало да се оправи сама. Ако не пробвай следното нещо:

1. Палиш да работи докато загрее, после гасиш и откачаш минуса на акумулатора

2. Чакаш 10мин. и закачаш клемата

3. Даваш на контакт за 1сек. и махаш контакта

4. Чакаш 10сек. и после палиш

5. Остави я на място да работи 5мин, и после караш, така че да мине през всички режими на работа

 

P.S. И огледаи добре клемите , да няма някоя лоша връзка. Провери масата към купето и двигателя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извиняваите че се включвам в темата макар и не на място.

Има ли начин да се разбере дали компютъра на колата отчита грешка и каква е тя без да се прави компютърна диагностика в сервиз?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://alflash.com.ua/dtcmmc.htm Тук е описано как става, но всеки опит и последствията са си за ваша сметка. Има голяма опасност от дефектиране на ECU-то, и други блокове.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...