veselin4o Публикувано 5 август 2018 Сподели Публикувано 5 август 2018 Здравейте колеги. От седмица съм собственик на въпросното японче. Имам следния проблем - когато загрее двигателят, притриса и се мъчи на ниски обороти, а интересното е, че докато е още студен работи чудесно дори на висока предавка с малки обороти - 1000 - 1300. Имам и друг проблем, но по-късно, не е толкова належащ засега. Проблемът е, че съм в Германия и тук нямам вяра на сервизите- всичко струва МНОГО пари, а не са истински майстори, за жалост. Преимуществено се гледа на новите коли, където се разчита на електроника и пак нищо не правят повечето сервизи. Ще опитам да си сменя сам и пистовия ремък с ваша помощ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qiqo Публикувано 6 август 2018 Сподели Публикувано 6 август 2018 Според мен на такива обороти (1000-1300) си е съвсем нормално да ти притриса това да не ти е дизел Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin4o Публикувано 8 август 2018 Автор Сподели Публикувано 8 август 2018 (редакция) Колеги, видяло се е , че няма да реша проблема с придърпването, не е нормално това, ясно ми е как се държи двигателя в такива случаи , достатъчно коли съм карал. Някой да е сменял пистов ремък? Редактирано 8 август 2018 от veselin4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo_B Публикувано 8 август 2018 Сподели Публикувано 8 август 2018 Провери ли кабели и свещи за придърпването?Отделно 1000-1300 са си ниски обороти за бензинов мотор и няма никакъв живец тогава, а и няма мазане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin4o Публикувано 9 август 2018 Автор Сподели Публикувано 9 август 2018 Не съм ги проверявал колега, иначе върви идеално, не би трябвало да е датчик колянов вал или разпределителен вал, ако са свещи би трябвало да прекъсва често според мен, а е само при падане на обороти при превключване на по-горна предавка, би трябвало да губи мощност, да глъхне, но не мисля , че трябва да придърпва, не знам. Преди каризмата имах волво в40 с 2.0 двигател, не е имало никога такова нещо, карал съм и други автомобили - 1.5, 1.3. 1,8, никога не ми е направило впечатление да се държат така, притеснява ме евентуално да не е някой сензор, датчик, но вероятно първо свещи и кабели, бобините едва ли... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin4o Публикувано 9 август 2018 Автор Сподели Публикувано 9 август 2018 И пак ще попитам, как се сменя пистовия ремък- колата е с климатик? Откъде се разхлабва и има ли обтяжен механизъм? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.