Премини към съдържание

Carisma 1.6, 95 PS, 1999 г. Придърпване и пресяцване на ниски обороти при по-висока предавка само при загрял мотор


veselin4o

Препоръчано мнение

Здравейте колеги. От седмица съм собственик на въпросното японче. Имам следния проблем - когато загрее двигателят, притриса и се мъчи на ниски обороти, а интересното е, че докато е още студен работи чудесно дори на висока предавка с малки обороти - 1000 - 1300. Имам и друг проблем, но по-късно, не е толкова належащ засега. Проблемът е, че съм в Германия и тук нямам вяра на сервизите- всичко струва МНОГО пари, а не са истински майстори, за жалост. Преимуществено се гледа на новите коли, където се разчита на електроника и пак нищо не правят повечето сервизи. Ще опитам да си сменя сам и пистовия ремък с ваша помощ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен на такива обороти (1000-1300) си е съвсем нормално да ти притриса това да не ти е дизел

 

Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, видяло се е , че няма да реша проблема с придърпването, не е нормално това, ясно ми е как се държи двигателя в такива случаи , достатъчно коли съм карал. Някой да е сменял пистов ремък?

Редактирано от veselin4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли кабели и свещи за придърпването?Отделно 1000-1300 са си ниски обороти за бензинов мотор и няма никакъв живец тогава, а и няма мазане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ги проверявал колега, иначе върви идеално, не би трябвало да е датчик колянов вал или разпределителен вал, ако са свещи би трябвало да прекъсва често според мен, а е само при падане на обороти при превключване на по-горна предавка, би трябвало да губи мощност, да глъхне, но не мисля , че трябва да придърпва, не знам. Преди каризмата имах волво в40 с 2.0 двигател, не е имало никога такова нещо, карал съм и други автомобили - 1.5, 1.3. 1,8, никога не ми е направило впечатление да се държат така, притеснява ме евентуално да не е някой сензор, датчик, но вероятно първо свещи и кабели, бобините едва ли...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И пак ще попитам, как се сменя пистовия ремък- колата е с климатик? Откъде се разхлабва и има ли обтяжен механизъм?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...