Премини към съдържание

veselin4o

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Пазарджик

veselin4o's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. И пак ще попитам, как се сменя пистовия ремък- колата е с климатик? Откъде се разхлабва и има ли обтяжен механизъм?
  2. Не съм ги проверявал колега, иначе върви идеално, не би трябвало да е датчик колянов вал или разпределителен вал, ако са свещи би трябвало да прекъсва често според мен, а е само при падане на обороти при превключване на по-горна предавка, би трябвало да губи мощност, да глъхне, но не мисля , че трябва да придърпва, не знам. Преди каризмата имах волво в40 с 2.0 двигател, не е имало никога такова нещо, карал съм и други автомобили - 1.5, 1.3. 1,8, никога не ми е направило впечатление да се държат така, притеснява ме евентуално да не е някой сензор, датчик, но вероятно първо свещи и кабели, бобините едва ли...
  3. Колеги, видяло се е , че няма да реша проблема с придърпването, не е нормално това, ясно ми е как се държи двигателя в такива случаи , достатъчно коли съм карал. Някой да е сменял пистов ремък?
  4. Здравейте колеги. От седмица съм собственик на въпросното японче. Имам следния проблем - когато загрее двигателят, притриса и се мъчи на ниски обороти, а интересното е, че докато е още студен работи чудесно дори на висока предавка с малки обороти - 1000 - 1300. Имам и друг проблем, но по-късно, не е толкова належащ засега. Проблемът е, че съм в Германия и тук нямам вяра на сервизите- всичко струва МНОГО пари, а не са истински майстори, за жалост. Преимуществено се гледа на новите коли, където се разчита на електроника и пак нищо не правят повечето сервизи. Ще опитам да си сменя сам и пистовия ремък с ваша помощ.
×
×
  • Създаване...