siropo Публикувано 17 юли 2018 Сподели Публикувано 17 юли 2018 Колеги, някой правил ли е реглаж на клапаните на Колт 5, 1.3 мотор и крие ли някакви сериозни рискове? Като цяло заслужава ли си? Колата няма газ. Реглажа ще се прави в сервиз, няма аз да го правя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 юли 2018 Сподели Публикувано 17 юли 2018 Колеги, някой правил ли е реглаж на клапаните на Колт 5, 1.3 мотор и крие ли някакви сериозни рискове? Като цяло заслужава ли си? Колата няма газ. Реглажа ще се прави в сервиз, няма аз да го правя Здравей! Аз съм правил реглаж на клапаните на този мотор. Реглажа се прави на загрят мотор (80-95 градуса на охлаждащата течност). Хлабините са : всмукателни клапани - 0.20 мм, изпускателни клапани - 0.25 мм. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siropo Публикувано 17 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2018 Здравей! Аз съм правил реглаж на клапаните на този мотор. Реглажа се прави на загрят мотор (80-95 градуса на охлаждащата течност). Хлабините са : всмукателни клапани - 0.20 мм, изпускателни клапани - 0.25 мм. Поздрави! Супер, а има ли смисъл изобщо ако не е на газ и има ли шанс нещо да ми объркат в сервиза. То от това ме е страх най много. Смисъл нещо сложно ли е, все пак е свързано с двигателя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 юли 2018 Сподели Публикувано 18 юли 2018 Не е сложно. Има смисъл, независимо от типа на горивото. Разбира се, първо се проверява и след това се пристъпва към регулиране ако е необходимо. На мотора който аз регулирах, хлабините бяха доста над заводските, та чак чукаше Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siropo Публикувано 18 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2018 (редакция) Аха, аз затова се чудя дали изабщо да го правя тъй като няма чукане на двигателя и харчи горе долу заводските показатели. Причината поради която мисля да го направя е че двигателя ми се струва че не е на 100% като динамика, тъй като съм имах същия колт с тоя мотор и ми се струваше една идея по добре. Четох из форума за тези клапани че може да са причината, както и свещи но те уж са сменявани зимата с NJK, но аз лично не съм ги проверявал в сервиз. И третото нещо което четох че може да е инжектори или лошо зацепване на ремъка, та нз и аз така стрелям на посоки, но се чудя дали изобщо да се занимавам. Принципно колата и сега работи достатъчно добре, без проблем и вдигам на магистралата 150 - 160, но нали знаеш винаги искаш още по добре Редактирано 18 юли 2018 от siropo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 юли 2018 Сподели Публикувано 18 юли 2018 Ами той 4г13, ако трябва да съм искрен, не блести с динамика. 4г92 вече е друга бира. С динамика ме впечатли 1.3 мотора който е на колт 6 (4А90). Щом нямаш ядове с мотора и си работи нормално, не се халосвай да го разбутваш... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.