Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Реглаж на клапаните на Колт 5, 1.3 мотор


Препоръчано мнение

Колеги, някой правил ли е реглаж на клапаните на Колт 5, 1.3 мотор и крие ли някакви сериозни рискове? Като цяло заслужава ли си? Колата няма газ. Реглажа ще се прави в сервиз, няма аз да го правя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой правил ли е реглаж на клапаните на Колт 5, 1.3 мотор и крие ли някакви сериозни рискове? Като цяло заслужава ли си? Колата няма газ. Реглажа ще се прави в сервиз, няма аз да го правя

 

 

Здравей! Аз съм правил реглаж на клапаните на този мотор. Реглажа се прави на загрят мотор (80-95 градуса на охлаждащата течност). Хлабините са : всмукателни клапани - 0.20 мм, изпускателни клапани - 0.25 мм. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Аз съм правил реглаж на клапаните на този мотор. Реглажа се прави на загрят мотор (80-95 градуса на охлаждащата течност). Хлабините са : всмукателни клапани - 0.20 мм, изпускателни клапани - 0.25 мм. Поздрави!

 

Супер, а има ли смисъл изобщо ако не е на газ и има ли шанс нещо да ми объркат в сервиза. То от това ме е страх най много. Смисъл нещо сложно ли е, все пак е свързано с двигателя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е сложно. Има смисъл, независимо от типа на горивото. Разбира се, първо се проверява и след това се пристъпва към регулиране ако е необходимо. На мотора който аз регулирах, хлабините бяха доста над заводските, та чак чукаше :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аха, аз затова се чудя дали изабщо да го правя тъй като няма чукане на двигателя и харчи горе долу заводските показатели. Причината поради която мисля да го направя е че двигателя ми се струва че не е на 100% като динамика, тъй като съм имах същия колт с тоя мотор и ми се струваше една идея по добре. Четох из форума за тези клапани че може да са причината, както и свещи но те уж са сменявани зимата с NJK, но аз лично не съм ги проверявал в сервиз. И третото нещо което четох че може да е инжектори или лошо зацепване на ремъка, та нз и аз така стрелям на посоки, но се чудя дали изобщо да се занимавам. Принципно колата и сега работи достатъчно добре, без проблем и вдигам на магистралата 150 - 160, но нали знаеш винаги искаш още по добре :)

Редактирано от siropo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами той 4г13, ако трябва да съм искрен, не блести с динамика. 4г92 вече е друга бира. С динамика ме впечатли 1.3 мотора който е на колт 6 (4А90). Щом нямаш ядове с мотора и си работи нормално, не се халосвай да го разбутваш...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...