Премини към съдържание

Hyundai Santamo


Препоръчано мнение

Здравейте, ако може да ми кажете къде се намират предпазителите на горепосочения автомобил и дали каретата са взаимозаменяеми от вагона.Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, пак съм аз.Та така отговора на въпроса си го знам,но ако някой е бил със същия проблем да сподели.Карам си аз по магистралата и автомобила от профила ми започна да изключва от скорост 5та и 3та общо взето скоростите на горе и има леко виене от кутията, и най вероятно съм си за кутийка та ако може да споделите цени за ск кутии /втора употреба разбира се / .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За кутията не знам, щом вие е за лагери, имаш и изключване, т.е. търси си друга. Ако става от Рънър/Вагон - 150-200лв втора ръка. Аз съм правил веднъж кутия - виеше, смених лагер на първичен вал. След 100 000км почна да изключва задната и направо си взех от колега и добър приятел от форума - Руслан кутията от неговото рънърче. Карам с нея, ОК е.

За вътрешните карета - моли се да не са като на вагона. Моите се разбиха, още малко и да превъртят, така ги бях докарал от каране. Ама нови няма.Къде ли не търсих. Добре че намерих оригинални нови от Мирослав (Ратола) на добра цена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми преди малко говорих със предишния собственик на колата и той ми каза, че мога да сложа кутия от галант, понеже търсих из интернет и всички вагони бяха 4х4. Утре ще се гледа в сервиз, а колкото до карето външното ми е проблемно, А то е преебано понеже е карана със скъсан маншон.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А между лошите новини нека и да се похваля с нея,добре набира за ванче с кожен салон и добър разход на газ даде ми 10 газ. наскоро я взех и я изкарах за пръв път извънградско и добре се пътува с нея,но малко е шумничка на високи скорости. :rulez:

post-22959-046864700 1526917298_thumb.png

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E, за външно каре няма проблем, свали го и в първия магазин ще си намериш. Аз каре външно не съм сменял, на 400000 по километраж е. Маншнони на тях няколко пъти.

Скоростната кутията става и от Галант, но от Вагон и Рънър са по разспространени май. Даже 4х4 са доста по рядки.

10 газ е постижим само от жена ми, аз го докарвам между 11 и 12. Над 140 е шумна. Иначе комфорта е супер, стоиш една глава по високо, видимост като на микробус а поведение на автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колега, че се отзоваваш бързо, а между другото в олх 90 процента от вагончетата бяха 4х4 и едно предно, беше автомат

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колата вече е с нова кутия и отново е в движение, та съществения ми въпрос е стъпковото моторче обучава ли се на тази кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се обучава, трябва само да си подържа оборотите. Ако не има описана процедура за настройка на дроселовата клапа и TPS-а.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте, да попитам, дали белия километраж от рънъра, ще стане на сантамото (WAGON),ако някой е правил такава трансплантация нека сподели. Благодаря предварително. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте, имам три въпроса, които искам за задам към вас колеги.Номер едно- на вагона къде се намира бобината, мотора е посочен в профила ми. Номер две-защо в движение, когато подам газ и оборотомера започва да подскача,така е от както е купена и това ме влудява.Номер три- бях със свещи бриск двуполюсни, вървеше си прекрасно, но когато застудя и започна едно прекъсване, купих нови денсо за газ и когато загрееше колата имаше едни гърмежи та се видях в чудо,а сега сложих бошови от другата ми кола ,но са добри свещите, ама пак като загрее има едно предърпване и понякога си гърми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На бензин не мога да я подкарам, най вероятно пикаещи дюзи, че предишния собственик изобщо не я е карал на бензин

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен гърмежите и сецването на мотора, забелязях и доста завишен разход от 19 лт газ градско, макар че намалих газта и разхода си остана същия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз с обикновенна уредба /с ламбда контрол/ повече от 15 градско не съм качвал. Смесено мидаваше 12.5/100. Засечено за 50000-60000 км. Никакви гърмежи или невървене. Махнах я и сложих ГИ. Най-висок клас. Резултата - върви по-добре с една идея във високите обороти. Разход - 11.8 смесено. Засечен за 150000км. Та ако ще я караш си сложи един ГИ, смени кабелите евентуално.

Или добър изпарител и ламбда контрол.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато закупих колата също даваше около15 разход ,но изведнъж качи на 20 и започнаха гърмежите ,дали може ламбдата да не работи коректно, и да прави богата смес ,затова да гърми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е това - богата бедна смес ти става единствено от изпарителя. С обикновенната газова си както газов котлон - колкото пусне кранчето толкова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тези автомобили е напълно безмислено обикновеното АГУ. За150-200 лв се намират читави газови инжекциони. А за гърмежите може и клапани да не уплътняват добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 години на същият такъв автомобил (снимката от аватара) ми се наложи да сменям глава и бутала заради скъсан ангренажен ремък. Купих втора употреба глава и реших да пробвам уплътняването на клапаните. Когато налях нафта не се просмука през клапаните, а изтече все едно съм я налял в сито. Сантамото от което дойде главата е било отишло на ход до моргата.

Между другото Хюндая от снимката го продавам. Появи се шум в скоростната кутия, а не ми се занимава повече с него. Пък и колите ми станаха с 3 в повече, отколкото ми трябват.

И за подписа... Сантамо са само с един двигател G4CP 139 коньов B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За клапаните лесно може да провериш. Един лист хартия на аспуха. Ако чат-пат го дърпа към дупката му значи някой клапан диша.

Или малко по-професионална - премери компресията на цилиндрите. Ако е ниска на някой - вкарай малко масло в цилиндъра и пак мери. Ако не се промени - значи са клапани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Премери компресията за всеки случай. А на бензин защо не работи - помпа, инжектори? Оправи си го, най-малкото да стане за резерва ако свърши газта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...