Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Hyundai Santamo


Препоръчано мнение

Здравейте, ако може да ми кажете къде се намират предпазителите на горепосочения автомобил и дали каретата са взаимозаменяеми от вагона.Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, пак съм аз.Та така отговора на въпроса си го знам,но ако някой е бил със същия проблем да сподели.Карам си аз по магистралата и автомобила от профила ми започна да изключва от скорост 5та и 3та общо взето скоростите на горе и има леко виене от кутията, и най вероятно съм си за кутийка та ако може да споделите цени за ск кутии /втора употреба разбира се / .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За кутията не знам, щом вие е за лагери, имаш и изключване, т.е. търси си друга. Ако става от Рънър/Вагон - 150-200лв втора ръка. Аз съм правил веднъж кутия - виеше, смених лагер на първичен вал. След 100 000км почна да изключва задната и направо си взех от колега и добър приятел от форума - Руслан кутията от неговото рънърче. Карам с нея, ОК е.

За вътрешните карета - моли се да не са като на вагона. Моите се разбиха, още малко и да превъртят, така ги бях докарал от каране. Ама нови няма.Къде ли не търсих. Добре че намерих оригинални нови от Мирослав (Ратола) на добра цена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми преди малко говорих със предишния собственик на колата и той ми каза, че мога да сложа кутия от галант, понеже търсих из интернет и всички вагони бяха 4х4. Утре ще се гледа в сервиз, а колкото до карето външното ми е проблемно, А то е преебано понеже е карана със скъсан маншон.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А между лошите новини нека и да се похваля с нея,добре набира за ванче с кожен салон и добър разход на газ даде ми 10 газ. наскоро я взех и я изкарах за пръв път извънградско и добре се пътува с нея,но малко е шумничка на високи скорости. :rulez:

post-22959-046864700 1526917298_thumb.png

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E, за външно каре няма проблем, свали го и в първия магазин ще си намериш. Аз каре външно не съм сменял, на 400000 по километраж е. Маншнони на тях няколко пъти.

Скоростната кутията става и от Галант, но от Вагон и Рънър са по разспространени май. Даже 4х4 са доста по рядки.

10 газ е постижим само от жена ми, аз го докарвам между 11 и 12. Над 140 е шумна. Иначе комфорта е супер, стоиш една глава по високо, видимост като на микробус а поведение на автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колега, че се отзоваваш бързо, а между другото в олх 90 процента от вагончетата бяха 4х4 и едно предно, беше автомат

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колата вече е с нова кутия и отново е в движение, та съществения ми въпрос е стъпковото моторче обучава ли се на тази кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се обучава, трябва само да си подържа оборотите. Ако не има описана процедура за настройка на дроселовата клапа и TPS-а.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте, да попитам, дали белия километраж от рънъра, ще стане на сантамото (WAGON),ако някой е правил такава трансплантация нека сподели. Благодаря предварително. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте, имам три въпроса, които искам за задам към вас колеги.Номер едно- на вагона къде се намира бобината, мотора е посочен в профила ми. Номер две-защо в движение, когато подам газ и оборотомера започва да подскача,така е от както е купена и това ме влудява.Номер три- бях със свещи бриск двуполюсни, вървеше си прекрасно, но когато застудя и започна едно прекъсване, купих нови денсо за газ и когато загрееше колата имаше едни гърмежи та се видях в чудо,а сега сложих бошови от другата ми кола ,но са добри свещите, ама пак като загрее има едно предърпване и понякога си гърми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На бензин не мога да я подкарам, най вероятно пикаещи дюзи, че предишния собственик изобщо не я е карал на бензин

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен гърмежите и сецването на мотора, забелязях и доста завишен разход от 19 лт газ градско, макар че намалих газта и разхода си остана същия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз с обикновенна уредба /с ламбда контрол/ повече от 15 градско не съм качвал. Смесено мидаваше 12.5/100. Засечено за 50000-60000 км. Никакви гърмежи или невървене. Махнах я и сложих ГИ. Най-висок клас. Резултата - върви по-добре с една идея във високите обороти. Разход - 11.8 смесено. Засечен за 150000км. Та ако ще я караш си сложи един ГИ, смени кабелите евентуално.

Или добър изпарител и ламбда контрол.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато закупих колата също даваше около15 разход ,но изведнъж качи на 20 и започнаха гърмежите ,дали може ламбдата да не работи коректно, и да прави богата смес ,затова да гърми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е това - богата бедна смес ти става единствено от изпарителя. С обикновенната газова си както газов котлон - колкото пусне кранчето толкова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тези автомобили е напълно безмислено обикновеното АГУ. За150-200 лв се намират читави газови инжекциони. А за гърмежите може и клапани да не уплътняват добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 години на същият такъв автомобил (снимката от аватара) ми се наложи да сменям глава и бутала заради скъсан ангренажен ремък. Купих втора употреба глава и реших да пробвам уплътняването на клапаните. Когато налях нафта не се просмука през клапаните, а изтече все едно съм я налял в сито. Сантамото от което дойде главата е било отишло на ход до моргата.

Между другото Хюндая от снимката го продавам. Появи се шум в скоростната кутия, а не ми се занимава повече с него. Пък и колите ми станаха с 3 в повече, отколкото ми трябват.

И за подписа... Сантамо са само с един двигател G4CP 139 коньов B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За клапаните лесно може да провериш. Един лист хартия на аспуха. Ако чат-пат го дърпа към дупката му значи някой клапан диша.

Или малко по-професионална - премери компресията на цилиндрите. Ако е ниска на някой - вкарай малко масло в цилиндъра и пак мери. Ако не се промени - значи са клапани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Премери компресията за всеки случай. А на бензин защо не работи - помпа, инжектори? Оправи си го, най-малкото да стане за резерва ако свърши газта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...