lordlosh Публикувано 24 април 2018 Сподели Публикувано 24 април 2018 Привет. Интересува ме как стои въпроса с частите при Митсубиши, лесно ли се намират или трябва само от дилър да се пазарува и как са като цени?Оглеждам се в 1.8, 143к.с., понеже 2.0-ката с 150 к.с. почти отсъства от пазара. Интересува ме как е автоматика на колата, здрав ли е и ако случайно се счупи, по-скъп от цялата кола ли ще излезе?Другото, което ме интересува е дали е на ниво антикорозионната защита на купето?Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 24 април 2018 Сподели Публикувано 24 април 2018 Части има колкото искаш.... Прочети теми в раздела, тази е поредната с подобни въпроси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lordlosh Публикувано 1 Май 2018 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2018 Ами доста прочетох, но така и не мога да разбера за автоматика, читав ли е или не е читав??? Гледам няколко човека казват, че е много здрав, други казват, че пък изобщо не е надежден. И много ли е скъп за ремонт, ако се счупи и прави ли се изобщо или направо нов, който вероятно е по-скъп от колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 7 Май 2018 Сподели Публикувано 7 Май 2018 Ами доста прочетох, но така и не мога да разбера за автоматика, читав ли е или не е читав??? Гледам няколко човека казват, че е много здрав, други казват, че пък изобщо не е надежден. И много ли е скъп за ремонт, ако се счупи и прави ли се изобщо или направо нов, който вероятно е по-скъп от колата.Както е написал Lix, части колкото искаш.Относно CVT, аз съм достигнал до следното:- 216 000км каране, не возене!- 2 смени на масло и филтрите на CVT (на 90 000км и на 170 000км).- не съм имал проблеми.За антикорозионната защита, бих казал че е добра. за 10г нямаше никъде изгнило или ръжда, като изключвам повърхностната ръжда по детайлите на ходовата част, тъй като там е неизбежно (поне при мен с толкова сол по пътя). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 7 Май 2018 Сподели Публикувано 7 Май 2018 По частите на окачването няма антикорозионна защита, така че е нормално там да има ръжда. Защитата е само на купето и също бих казал, че там ръжда не съм виждал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lordlosh Публикувано 7 Май 2018 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2018 Ясно. Мерси много за отговорите. Интересно е, че екземплярите, които са с автоматик, вървят по-евтино от тези с ръчни скорости. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 7 Май 2018 Сподели Публикувано 7 Май 2018 Ясно. Мерси много за отговорите. Интересно е, че екземплярите, които са с автоматик, вървят по-евтино от тези с ръчни скорости. :D Чупят се далеч по-малко бре човек На хората не им се рискува с такъв автомат втора ръка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lordlosh Публикувано 8 Май 2018 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2018 Това ми стана ясно и аз няма да рискувам. Оглеждам се вече за коли и ако изпадне нещо на малки км. с ръчка ще го взема.Един последен въпрос, веригата на колко км. трябва да я сменя и какво още се сменя с нея? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 14 Май 2018 Сподели Публикувано 14 Май 2018 Това ми стана ясно и аз няма да рискувам. Оглеждам се вече за коли и ако изпадне нещо на малки км. с ръчка ще го взема.Един последен въпрос, веригата на колко км. трябва да я сменя и какво още се сменя с нея?Преди 200к няма смисъл, а и на толкова не е задължително, ако не създава проблеми. Сменя се веригата с няколко ролки и обтегачи. Мисля че всичко струваше около 350-450лв с труда в Ратола Пловдив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.