Премини към съдържание

Няколко въпроса относно покупка на Лансер 10


lordlosh

Препоръчано мнение

Привет. Интересува ме как стои въпроса с частите при Митсубиши, лесно ли се намират или трябва само от дилър да се пазарува и как са като цени?

Оглеждам се в 1.8, 143к.с., понеже 2.0-ката с 150 к.с. почти отсъства от пазара. Интересува ме как е автоматика на колата, здрав ли е и ако случайно се счупи, по-скъп от цялата кола ли ще излезе?

Другото, което ме интересува е дали е на ниво антикорозионната защита на купето?

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами доста прочетох, но така и не мога да разбера за автоматика, читав ли е или не е читав??? Гледам няколко човека казват, че е много здрав, други казват, че пък изобщо не е надежден. И много ли е скъп за ремонт, ако се счупи и прави ли се изобщо или направо нов, който вероятно е по-скъп от колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами доста прочетох, но така и не мога да разбера за автоматика, читав ли е или не е читав??? Гледам няколко човека казват, че е много здрав, други казват, че пък изобщо не е надежден. И много ли е скъп за ремонт, ако се счупи и прави ли се изобщо или направо нов, който вероятно е по-скъп от колата.

Както е написал Lix, части колкото искаш.

Относно CVT, аз съм достигнал до следното:

- 216 000км каране, не возене!

- 2 смени на масло и филтрите на CVT (на 90 000км и на 170 000км).

- не съм имал проблеми.

За антикорозионната защита, бих казал че е добра. за 10г нямаше никъде изгнило или ръжда, като изключвам повърхностната ръжда по детайлите на ходовата част, тъй като там е неизбежно (поне при мен с толкова сол по пътя).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По частите на окачването няма антикорозионна защита, така че е нормално там да има ръжда. Защитата е само на купето и също бих казал, че там ръжда не съм виждал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Мерси много за отговорите. Интересно е, че екземплярите, които са с автоматик, вървят по-евтино от тези с ръчни скорости. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Мерси много за отговорите. Интересно е, че екземплярите, които са с автоматик, вървят по-евтино от тези с ръчни скорости. :D

 

Чупят се далеч по-малко бре човек :) На хората не им се рискува с такъв автомат втора ръка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ми стана ясно и аз няма да рискувам. Оглеждам се вече за коли и ако изпадне нещо на малки км. с ръчка ще го взема.

Един последен въпрос, веригата на колко км. трябва да я сменя и какво още се сменя с нея?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ми стана ясно и аз няма да рискувам. Оглеждам се вече за коли и ако изпадне нещо на малки км. с ръчка ще го взема.

Един последен въпрос, веригата на колко км. трябва да я сменя и какво още се сменя с нея?

Преди 200к няма смисъл, а и на толкова не е задължително, ако не създава проблеми. Сменя се веригата с няколко ролки и обтегачи. Мисля че всичко струваше около 350-450лв с труда в Ратола Пловдив.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...