Mitko 1464 Публикувано 15 април 2018 Сподели Публикувано 15 април 2018 Здравейте колеги,може ли някой да каже за какво служи,или по точно какво регулира шестограма отстрани на помпата за високо налягане на 1.8 GDI,99г.Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko 1464 Публикувано 16 април 2018 Автор Сподели Публикувано 16 април 2018 (редакция) До колкото разбрах от руските сайтове,този винт регулира дебита ,и проблема е че тръгнах да го навивам,(помислих че се е разхлабил),но като видях колко потъна навътре разбрах че не се е разхлабил,запалих колата и чека светна,започнах да го развивам, по спомен къде е бил,чека угасна ,но не съм сигурен че е в правилната позиция.Как да го върна там където е бил??? Благодаря предварително.Какво ще стане ако остане в това положение,което със сигурност не е първоначалното което беше? Редактирано 16 април 2018 от Mitko 1464 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 април 2018 Сподели Публикувано 16 април 2018 До колкото разбрах от руските сайтове,този винт регулира дебита ,и проблема е че тръгнах да го навивам,(помислих че се е разхлабил),но като видях колко потъна навътре разбрах че не се е разхлабил,запалих колата и чека светна,започнах да го развивам, по спомен къде е бил,чека угасна ,но не съм сигурен че е в правилната позиция.Как да го върна там където е бил??? Благодаря предварително.Какво ще стане ако остане в това положение,което със сигурност не е първоначалното което беше?.....а ти защо пипаш там?.....това трябва да се закачи на комп.диагностика и да се регулира прецизно..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko 1464 Публикувано 16 април 2018 Автор Сподели Публикувано 16 април 2018 Ми помислих че се е разхлабил,и набих "греда",бях тръгнал да попритегна болтове,гайки и т.н.,но....,попаднах на грешното винтче Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 април 2018 Сподели Публикувано 16 април 2018 Датчика за налягане на горивото, е този в съседство с болта, с три кабела. Средния е сигналния....на него мериш с волтметър, на запален двигател на празен ход трябва да го докараш на 3.00В Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko 1464 Публикувано 16 април 2018 Автор Сподели Публикувано 16 април 2018 Чест и почитания Милене!!!Тайно се надявах да се включиш с решение.Закачих мултицета и показа 3.46в,започнах да развивам и го заковах на 3.00в. Велик си!!!Евала!!!Още веднъж благодаря.Нямам представа какво съм направил може би съм намалил дебита??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.