Премини към съдържание

Ръжда


japan

Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Първо искам да пожелая на всички вас които карат Галант ( а и на всички останали де :) ) много дълги щастливи и безаварийни годинки с любимите коли. Съжалявам че отварям подобна тема, ако ви се струва тъпа и безмислена не пишете, но просто искам да разбера нещо. Първо карам Галант поддържам го доколкото мога и го обичам. Но най-вече искам да си остана с него много дълго време говоря за години може би и десетилетия. Отплеснах се... Та към въпроса директно: Който е заинтересован ще помоля да погледне едно клипче -

Тук ясно се вижда колко е изгнила горката кола :(:(:( На 01:27 се вижда нещо умопомрачително - цялостно съсипано шаси от ръжда. Интересува ме ако някой ден започне да става така колата, защото има наченки вече на някои места на ръждата, може ли тотално да се реставрира до такава степен изгнило шаси и не само шаси а и купе под таван и изобщо всичко по колата ? Знам че всико друго се прави и сменя, но подобно нещо възможно ли е ? :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е възможно ,но цената едва ли ще хубава .Сега като за начало може да я консервираш :), последователността на работа при такава тежка ръжда: Разглабяне, чистене, преобразувател, грунд за ръжда, боя, битумен защитен слой и накрая по желание защитна вакса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е възможно ,но цената едва ли ще хубава .Сега като за начало може да я консервираш :), последователността на работа при такава тежка ръжда: Разглабяне, чистене, преобразувател, грунд за ръжда, боя, битумен защитен слой и накрая по желание защитна вакса.

 

 

Да за цената знам че ще е нещо ненормално, но според теб 4 или 5 цифрена сума ще е цялата манипулация ? Защото ако е не е 5 цифрена сума тогава няма ли да е по добрия вариант да се направи колата отколкото да се купи нова ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това, което казва колегата да направиш, е добро решение. Но дори и да не го направиш, твоят Галант едва ли някога ще изгние до такава степен, като тези от клипчето.

Обикновено Мицубишитата от тези години имат доста добро антикорозионно покритие на купето, особено отдолу и на подкалниците. Това, че някои елементи са тръгнали да ръждясват, не значи, че цялата кола ще изгние за 2-3 години. Обикновено тръгват да гният първо задните вежди и праговете в задния и предния край. Ако сега са тръгнали, докато купето стигне момент за основно изкърпване, ще минат поне 5-6 до 10 години. И като дойде този момент, ще му мислиш. Има майстори, които ще ти я изкърпят за 300лв, има и такива за 3000лв. Определено сумата не е 5-цифрена :). Така че карай и си свиркай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това, което казва колегата да направиш, е добро решение. Но дори и да не го направиш, твоят Галант едва ли някога ще изгние до такава степен, като тези от клипчето.

Обикновено Мицубишитата от тези години имат доста добро антикорозионно покритие на купето, особено отдолу и на подкалниците. Това, че някои елементи са тръгнали да ръждясват, не значи, че цялата кола ще изгние за 2-3 години. Обикновено тръгват да гният първо задните вежди и праговете в задния и предния край. Ако сега са тръгнали, докато купето стигне момент за основно изкърпване, ще минат поне 5-6 до 10 години. И като дойде този момент, ще му мислиш. Има майстори, които ще ти я изкърпят за 300лв, има и такива за 3000лв. Определено сумата не е 5-цифрена :). Така че карай и си свиркай.

 

Благодаря за отговора колега.Дано е така. Желая ти всичко най-хубаво :) И на останалите колеги от форума също :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно възстановяването на много изгнили коли бих предложил една много интересна(дори запленяваща история) на най-обикновена Мазда 626, която се превърна в нещо необикновено. :icon_n_king:

 

http://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,8245.0.html

 

Страхотно четиво за почивките на работа ххаха

За 1 седмица я изчетох цялата. Адмирации към собственика. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно възстановяването на много изгнили коли бих предложил една много интересна(дори запленяваща история) на най-обикновена Мазда 626, която се превърна в нещо необикновено. :icon_n_king:

 

http://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,8245.0.html

 

Страхотно четиво за почивките на работа ххаха

За 1 седмица я изчетох цялата. Адмирации към собственика. :icon_thumbup:

 

 

Леле :o :wacko: невероятно е това което е направил адмирации и от мен за човека, но това нещо ще надхвърля 5 цифрена сума май, а и не всеки майстор би се захванал да го направи. Пък за Сливенските "майстори" даже няма нужда да говорим :icon_refuse:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...