Премини към съдържание

Придърпва и гасне


sviliv

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, имам следния проблем. Колата започна да придърпва по време на движение, като започна еднократно, след това зачести. Прави го на бензин и газ. Излиза от режим и примерно и не може да вдигне повече от 120, или когато е с 50 км при включване на 5-та и подаване на газ започва придърпване. Изведнъж се оправя и върви нормално - ускорение, движение и над 120, всичко е ок. Забелязах, че нещата се влошават, понякога сутрин като запаля и веднага гасне. Пали лесно, и ако я задържа с педала на газта да не угасне при отпускане на газта след малко оборотите играят от 100 до 800, докато загрее минава на газ стигат до 800, и изведнъж от нищото отново влиза в режим оправя се и оборотите се вдигат до 1200 за първоначално загряване на двигателя.

Като начало, смених свещите и ги направих 0,7 мм, все така е вървяла.Нямаше разултат. Пуснах ѝ диагностика с чека, и ми показа грешки 11 и 12.

Първата 11 е лабмдата - за която знам и чека светеше от 45 000 км, и е писано във форума - изгорял подгрев, но вървеше.

За втората 12 /от аутодатата/ е VAF, въпросът ми е като там има 2-3 датчика/съпротивления може ли да се заменят, ако се окаже че е някое, или трябва да се търси друг?

На друга диагностика бих отишъл, но във Видин за сега не съм открил.

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам следния проблем. Колата започна да придърпва по време на движение, като започна еднократно, след това зачести. Прави го на бензин и газ. Излиза от режим и примерно и не може да вдигне повече от 120, или когато е с 50 км при включване на 5-та и подаване на газ започва придърпване. Изведнъж се оправя и върви нормално - ускорение, движение и над 120, всичко е ок. Забелязах, че нещата се влошават, понякога сутрин като запаля и веднага гасне. Пали лесно, и ако я задържа с педала на газта да не угасне при отпускане на газта след малко оборотите играят от 100 до 800, докато загрее минава на газ стигат до 800, и изведнъж от нищото отново влиза в режим оправя се и оборотите се вдигат до 1200 за първоначално загряване на двигателя.

Като начало, смених свещите и ги направих 0,7 мм, все така е вървяла.Нямаше разултат. Пуснах ѝ диагностика с чека, и ми показа грешки 11 и 12.

Първата 11 е лабмдата - за която знам и чека светеше от 45 000 км, и е писано във форума - изгорял подгрев, но вървеше.

За втората 12 /от аутодатата/ е VAF, въпросът ми е като там има 2-3 датчика/съпротивления може ли да се заменят, ако се окаже че е някое, или трябва да се търси друг?

На друга диагностика бих отишъл, но във Видин за сега не съм открил.

Благодаря предварително.

 

Здравей, колега! Явно сега и моя проблем е горе-долу същия. Ако е удобно, напиши ми телефон, за да се чуем, за да разбера как си разрешил проблема. Благодаря ти предварително! Лека и спокойна вечер!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е установен точно - виновник се оказа както се предполагаше - MAF-а. Ще се търси друг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При подмяна на този сензор трябва ли да се настрой на ново дроселовата клапа ? Изисква ли се обучение, защото и аз имам проблеми с придърпването и след като го подмених не се оправи, но не съм обучавал дросела защото придърпване имам само на високи обороти при постоянна скорост.

Ако не е необходимо обучение, имам такъв сензор от КАРИЗМА 1,8 ГДИ 125 к.с. и ако се окаже, че ми е ненужен ще мога да ти го отстъпя :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При подмяна на този сензор трябва ли да се настрой на ново дроселовата клапа ? Изисква ли се обучение, защото и аз имам проблеми с придърпването и след като го подмених не се оправи, но не съм обучавал дросела защото придърпване имам само на високи обороти при постоянна скорост.

Ако не е необходимо обучение, имам такъв сензор от КАРИЗМА 1,8 ГДИ 125 к.с. и ако се окаже, че ми е ненужен ще мога да ти го отстъпя :P

В момента карам с един от същата като моята - 1,6 90 кс, и не съм правил настройка, не придърпра и върви нормално, но трябва да си търся друг, а не знам дали стават от GDI на 1,6 90 кс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много странно, аз след като го смених с този другия, симптомите останаха същите абсолютно идентични и реших че проблемът ми не е свързан с него, само един майстор пробва да кара без него и каза, че също е отпаднал проблемът. Тук въпросът е дали колата не влиза в някакъв "Авариен режим" и това да игнорира проблема без той да бъде напрактика разрешен.

Вече ми е умръзнало от майстор на друг майстор и всички вдигат рамене :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иди на майстора, който се намира в електрокарния завод, срещу хотел "Родопи" в Пловдив.

Доволен ще останеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...