Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Запалване при Спейс


Беки

Препоръчано мнение

Здравейте,

Нещо интересно забелязвам.

Сутрин или през деня когато колата не е работила продължително време, пали от раз. Но понякога, не всеки път, ако реша да запаля 30-40 минути след като съм изгасил, не пали. Трябва да върна ключа отначало и тогава пали. На какво се дължи това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на това че като върнеш ключа обратно борд компютъра губи част от напреженията и се ресетва. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на това че като върнеш ключа обратно борд компютъра губи част от напреженията и се ресетва. :rolleyes:

 

 

Извинявай, ама не разбрах. Защо не пали от раз, а след второто завъртане?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неточен ти е въпроса...

Значи първо пали нормално сутрин или след голям престой.

След 30/40мин/при този половин час ключът не е ли бил върнат...

При втроро въртене/второ но кога...

 

Моето мнение е че при първоначално палене дроселовата клапа ти е застанала "правилно"със всички останали условия.второто ми съмнение е че имаш температурен датчик който не е коректен.

А това че връщаш ключа само изключва компютъра и пак го включва.

Има и други варианти но като че ли по добре я закачи на диагностика и спри да гадаеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неточен ти е въпроса...

Значи първо пали нормално сутрин или след голям престой.

След 30/40мин/при този половин час ключът не е ли бил върнат...

При втроро въртене/второ но кога...

 

Моето мнение е че при първоначално палене дроселовата клапа ти е застанала "правилно"със всички останали условия.второто ми съмнение е че имаш температурен датчик който не е коректен.

А това че връщаш ключа само изключва компютъра и пак го включва.

Има и други варианти но като че ли по добре я закачи на диагностика и спри да гадаеш.

 

Значи, аз изключвам, излизам от колата, върша си работата,влизам в колата, искам да запаля и само върти. Връщам ключа назад, отново опитвам и пали! Въпросът е, че не го прави всеки път, а да кажем в седмицата един или 2 пъти. Не съм сигурен, че диагностиката ще хване нещо, ако в момента работи нормално. Явно и това ще пробвам. Но,благодаря за отговора!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да имаш лош контакт някъде в клемореда/контактния ключ. На скоро се сдобих с нов автомобил, който дълго време е седял на едно място и първата седмица не винаги успявах да запаля. Взех контактен спрей, пръснах на ключа няколко пъти и вече месец няма проблем с паленето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да имаш лош контакт някъде в клемореда/контактния ключ. На скоро се сдобих с нов автомобил, който дълго време е седял на едно място и първата седмица не винаги успявах да запаля. Взех контактен спрей, пръснах на ключа няколко пъти и вече месец няма проблем с паленето.

 

Това е идея.Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

мисля че колегата по горе говори за контактният ключ при бенинова кола,а ти за дизел.

погледни си подгряващите свещи .

свещи или гориво..

и когато /връщаш ключа назад/и после пак въртиш,ако всичко друго е изрядно различното е че свещите пак подгряват.

от много неща може да е.

пиши как си разрешил проблема.

Редактирано от kd5332
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...