Премини към съдържание

Запалване при Спейс


Беки

Препоръчано мнение

Здравейте,

Нещо интересно забелязвам.

Сутрин или през деня когато колата не е работила продължително време, пали от раз. Но понякога, не всеки път, ако реша да запаля 30-40 минути след като съм изгасил, не пали. Трябва да върна ключа отначало и тогава пали. На какво се дължи това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на това че като върнеш ключа обратно борд компютъра губи част от напреженията и се ресетва. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на това че като върнеш ключа обратно борд компютъра губи част от напреженията и се ресетва. :rolleyes:

 

 

Извинявай, ама не разбрах. Защо не пали от раз, а след второто завъртане?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неточен ти е въпроса...

Значи първо пали нормално сутрин или след голям престой.

След 30/40мин/при този половин час ключът не е ли бил върнат...

При втроро въртене/второ но кога...

 

Моето мнение е че при първоначално палене дроселовата клапа ти е застанала "правилно"със всички останали условия.второто ми съмнение е че имаш температурен датчик който не е коректен.

А това че връщаш ключа само изключва компютъра и пак го включва.

Има и други варианти но като че ли по добре я закачи на диагностика и спри да гадаеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неточен ти е въпроса...

Значи първо пали нормално сутрин или след голям престой.

След 30/40мин/при този половин час ключът не е ли бил върнат...

При втроро въртене/второ но кога...

 

Моето мнение е че при първоначално палене дроселовата клапа ти е застанала "правилно"със всички останали условия.второто ми съмнение е че имаш температурен датчик който не е коректен.

А това че връщаш ключа само изключва компютъра и пак го включва.

Има и други варианти но като че ли по добре я закачи на диагностика и спри да гадаеш.

 

Значи, аз изключвам, излизам от колата, върша си работата,влизам в колата, искам да запаля и само върти. Връщам ключа назад, отново опитвам и пали! Въпросът е, че не го прави всеки път, а да кажем в седмицата един или 2 пъти. Не съм сигурен, че диагностиката ще хване нещо, ако в момента работи нормално. Явно и това ще пробвам. Но,благодаря за отговора!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да имаш лош контакт някъде в клемореда/контактния ключ. На скоро се сдобих с нов автомобил, който дълго време е седял на едно място и първата седмица не винаги успявах да запаля. Взех контактен спрей, пръснах на ключа няколко пъти и вече месец няма проблем с паленето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да имаш лош контакт някъде в клемореда/контактния ключ. На скоро се сдобих с нов автомобил, който дълго време е седял на едно място и първата седмица не винаги успявах да запаля. Взех контактен спрей, пръснах на ключа няколко пъти и вече месец няма проблем с паленето.

 

Това е идея.Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

мисля че колегата по горе говори за контактният ключ при бенинова кола,а ти за дизел.

погледни си подгряващите свещи .

свещи или гориво..

и когато /връщаш ключа назад/и после пак въртиш,ако всичко друго е изрядно различното е че свещите пак подгряват.

от много неща може да е.

пиши как си разрешил проблема.

Редактирано от kd5332
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...